צרת החינוך הורידה הנחייה

ענבר.

New member
צרת החינוך הורידה הנחייה

להעביר שעת חניוך בנושא פולארד, בטענה שפולארד זה מורשת קרב. שיט. שוב הפסדתי חומר בשעור היסטוריה? באיזה קרב השתתף פולארד?
 

magy

New member
הרבה הנחתות יש לה לצרה הזותי

שנים ייקח לתקן את הנזקים שהיא גורמת לחינוך ולהשכלה.. אתמול דיברו על איזה "מיצב"... לא הבנתי מה רוצים מהחיים שלי. מה זה מיצב? אבל צריך ספרים כדי להבין את המיצב שוב פרשה כמו הפסיכומטרי? שכולם התפרנסו מזה? קורסים, ספרים, אמייאת? מה זה כל השמות החדשים האלה........ואיפה בכל זה - ה ח י נ ו ך ? מתיי מחנכים?
 
הבעיה היא שמרוב שרוצים

לשכלל רק מקלקלים כל הזמן. אני בעד שילמדו נושאים שקשורים לאקטואליה ושילמדו סוף סוף גם על משוררים אחרים ולא רק על ביאליק וטשרניחובסקי ושילמדו ספרות מודרנית וכו'.. אבל עדיין לא למדו שם במשרד החינוך שלא ממש חייבים לשנן תאריכים של כל מיני ועדות וכנסים וכל מיני כאלה וללמוד בע"פ מאמרים של מאפו ואחד העם ויותר חשוב ללמד את החברה האלה על תולדות ארץ ישראל ולא רק על העליות ועל קרבות מלחמת השחרור אלא על מה הביא את האנשים לכאן ולמה חשוב שזה ישאר שלנו ולמה חשוב למלא את חובותינו ולמה חשוב לא להיות גזען וכו וכו'''. (מעצבנים אלה).
 

ענבר.

New member
הזוייק'ה,

פולארד זה שקף. כמו נייר, אבל שקף. שקף כזה שמכניסים למקרן, מסתכלים על המסך, ושרים עד הבוקר בגרון ניחר. שקף - ביחיד שקופים ברבים
 

הזוייה

New member
ואני חשבתי על Pool hard

לכי תלמדי גרפיקאית מה זה נייר שקף: ) אני צריכה לשים אייקון של- רצינית ואייקון של -אהבלה מבודחת. זה כמו שביקשתי ממשהי לדאוג להזמנה לאורח מחו"ל בשם כריס, שביקש שבהרצאה שלו יהיה פליפצ'רט (מעמד עם דפים שרושמים עליהם). האהבלה (מזכירה זוטרית עם מוח של אפרוח) רשמה בזמנה: כריס סורבון ופיליפ צ'ארט. שאלתי אותה:" איך זה שיש עוד הזמנה ומי זה פיליפ? היא עונה לי במייל:" פיליפ בא עם כריס" אני עונה לה: "אבל כריס מגיע לבד" היא עונה לי" אז למה רשמת גם את פיליפ צ'ארט"? עניתי לה: "אין שכל אין דאגות אה.. פילפ צ'ארט זה לא אדם זה עזרים טאקטים שמשתמשים בהם בהרצאה. נאנחת.
 

magy

New member
אוי ווייזמיר.....

יש לנו פה עסק עם משרות בכירות ושפות זרות..... נכבדים מבית המלכות... וצ'ארטרים..... אוניברסיטאות חשובות והרצאות למומחים. ואני שומעת מסביב רק את המשפט "זה עולה עשר שקל? צריך להחליף דחוף את אזור המגורים........
גם אני רוצה פיליפים וכריסים, סורבונים וסורבאים... ובעיקר, הייתי רוצה דחוף, כמה עזרים טאקטים... ואם לא טאקטים, לפחות מנומסים......
 

ענבר.

New member
איש אחד, נגיד קוראים אותו חיימ'קה

בא להרשם לאגודת הסופרים העבריים. מילאו לו טפסים ושאלו - קראת את ביאליק? אמר - לא קראת את טשרניחובסקי? אמר - לא ואת שלום עליכם? ואת ברנר? ואת שלונסקי? אמר - לא. אז איך אתה רוצה להירשם לאגודת הסופרים, שאלו? אמר להם - פה זה אגודת הסופרים, לא אגודת הקוראים, הא? חייכת אותי עם הסיפור שלך.
 

הזוייה

New member
בא אלי מרצה לא מזמן,

בעודני ממתינה לו להיכנס איתי לאולם ההרצאות, הוא מסתובב ואומר לי:"אני צריך להזיז את ניסן" אני תוהה מי זה ניסן? כשראיתי אותו פונה לחנייה הבנתי שמדובר באוטו שלו. לו מגאן הייתה זה היה נשמע יותר טוב.
 

כחלחל

New member
נכון שהוא היה ממוצא רוסי?

שמתי לב שדוברי רוסית נוהגים לדבר ככה
 

כחלחל

New member
היה לי פעם מפקד שקראו לו

רוממיה הלוי סגל והאגדה אומרת שכאשר הוזמן פעם לשיחה בלשכת הרמטכ"ל והרל"שית הכריזה על "רוממיה" "הלוי" "סגל" התשובה הייתה "תכניסי את שלושתם"
 

ביפו

New member
מעט היסטוריה של ההיסטריה ב-

שבילך: צ'רת הס'ינוס - ביקרה אצל פולארד בכילאו. היא גם תמכה בעבר בעמותה למענו ובהעברת החוק עבורו - וקבלתו כאזרח ישראלי... ימים אלו הם ימי בבחירות לבוגרים שבאזרחינו, אז טיבעוני הוא שה'לימו' - בוחרת לה עניין "של קונצנוס לאומי" ומטילה על צעירינו שילמדו את "מורשת הקרב שלו" - כלומר: ילמדו נא ה"ילדודס שלנו" כי "צריך להיזהר שלא להיתפש על ריגול בארה"ב ידידתנו" כש"יורדים לצורך תעודת עולה" לאמריקה הצפונית. הצ'רה - מניחה כי כל תלמיד כיסיים בצפר וצבא - יצא לפחות "לביקור אצל הדוד באמריקה" - ואם יחליט להישאר שם "בשביל החאלטורה הנוספת לשכר(כמורשתו של פולארד - שקיבל סכומי כסף נוסף לשכרו , שלא ממעבידו האמריקאי)". הרי לא לחינם אומרים ומסבירים לנו השרים "המטיילים" : המשאב העיקרי שיש לישראל ליצא - זה האנשים.
 
למעלה