קאסט העונה השלישית.

StriX Starlight

New member
קאסט העונה השלישית.

עכשיו משהקאסט נקבע והצילומים החלו, אפשר להתחיל לתהות בקול רם:
האם מישהו מהחברים/מכרים שלכם התקבל לעונה הנוכחית?
האם יצא לכם לראות את הקאסט (מי שהיה למשל במסיבה בחמישי שבה צילמו את אחת המשימות הראשונות שלהם) ואם כן, מה דעתכם על הליהוק?
 

Light18m

New member
אין

תאלצי לעשות רשימה של כל המכרים שלך ולבדוק מי חסר
 

Light18m

New member
החנונים נראים חמודים

בסוף לא התקבל אף אחד שאני מכיר. את הבנות לא ראיתי אבל שמעתי מכמה מקורות שהן פחות יפות ויותר איכותיות.
 

StriX Starlight

New member
אמנם נשמע פחות מצחיק אבל

הרבה הרבה יותר מבטיח. חוצמזה, צר לי לנפץ את הבועה, אבל רף היופי בעונה האחרונה לא בדיוק היה בשמיים. אלו בסה"כ בחורות עם בטן שטוחה, קצת רגליים, ואיזה קאפ C (חלקו אפילו מזויף..)
 
ומה לגבי האיכות?

אני לא חושבת שהן צריכות להיות מי יודע מה יפות. מהעונה השניה אני יכולה להגיד שסיון לא הפילה אותי, וגם ענבל לא. אבל צריכה להיות להן אישזהי מידה של.. אממ... איך אפשר להגיד את זה בפוליטיקלי קורקטית? כנראה שאי אפשר. הדבר הזה שגורם לצופים בבית לצחוק ולתהות האם באמת יש אנשים כאלה.
 

StriX Starlight

New member
זה בדיוק מה שאמרתי.

הן אמורות להיות הרבה יותר איכותיות בעונה. וזה כבר מעודד, כי יפיפיות הן בכל מקרה לא יהיו, אז לפחות שיהיה להן קצת שכל. או לפחות מודעות לכך שטמטום הוא לא מחמאה.
 
אני לא רואה את זה כדבר טוב

כלומר, טוב שיש בנות אינטיליגנטיות בעולם וכו', אבל נראה לי שבהקשר הזה - זה רק מבטיח עריכה מאסיבית וחסרת כל קשר למציאות כדי להוציא אותן סתומות, מצחיקות ומביאות רייטינג.
 
אני התמקדתי בפרצופים ../images/Emo233.gif

ונלה, סהר, איב וליטל מקבלות אצלי ציונים גבוהים מספיק בתחום הזה, בעיקר בגלל שהן טבעיות. ולעומתן, הבנות המשופצות ממש לא יפות בפנים (במיוחד כריסטין
)
 
למעלה