קבוצת פייסבוק- אפילפסיה עמידה לטיפול תרופתי

קבוצת פייסבוק- אפילפסיה עמידה לטיפול תרופתי

אני לירז אלשך - אמא לעידו, חולה באפילפסיה. במשך שנים חווינו מעבר מתרופה לתרופה ללא כל הצלחה עד שהבנו שעידו מוגדר כחולה עמיד לטיפול תרופתי. הבנו שלמשפחות של חולים עמידים לטיפול תרופתי יש קשיים רבים, בעיות ובעיקר צורך לקבל מידע אמין ומקצועי על אפשרויות הטיפול וההתמודדות במחלה.
היום עידו בן 23 ובזכות טיפולים לא תרופתיים שקיבל הוא סוף סוף מאוזן יותר, מרגיש טוב יותר וחיינו השתנו לטובה באופן משמעותי. מתוך החוויה שלי ושל בני משפחתי, ומתוך כך שאני מרגישה שעם מודעות נכונה , חולים ומשפחות יכולים להגיע לפתרונות ראויים מהר יותר ולחסוך סבל רב, החלטתי להקים קבוצה שמטרתה : 1. להעלות מודעות לאפילפסיה עמידה לטיפול תרופתי. 2. לספק יותר תמיכה ומידע על פתרונות אפשריים לחולי אפילפסיה עמידים לטיפול תרופתי. 3. לשתף חוויות אישיות של חולים ומשפחות שנוגעות לנושא. על פי פרסומי משרד הבריאות , במדינת ישראל חיים כ-82,000 חולי אפילפסיה . כ-70% מהחולים מאוזנים תרופתית וכ-30% מהמטופלים מוגדרים עמידים לטיפול התרופתי.אני פונה לאותם 30% להצטרף לשיח בקבוצה
 

רחלקה2018

New member
אמא לילד עם אפלפסיה עמידה

היי גם לבננו אפילפסיה עמידה כיום מקבל חמישה תרופות ולא הצלחנו להגיע לאיזון אשמח אם תוכלי לספר מה הם דרכי טיפול לא תרופתיים שידועים לך . תודה !
 

ruven7

Active member
בהצלחה בנושא,באופן אישי לא מעוניין להצטרף לאף קבוצת פייסבוק

בנושא.
מבחינתי זה עניין פרטי שלי,גם אם לא הייתי מאוזן.
 
למעלה