קבורה חילונית בכפר סבא

קבורה חילונית בכפר סבא

ושוב כפר סבא בעיתונות הארצית. בכתבה שפורסמה בידיעות אחרונות נכתב שכפר סבא תהיה העיר הראשונה במרכז (ושניה בארץ - חוץ מבאר שבע) שבה יוקם בית קברות חילוני, כלומר קבורה חילונית בחינם, בניגוד לאלפי שקלים שנאלצו לשלם אנשים שחפצו בקבורה מסוג זה. לצורך הקבורה יוקצו 20 דונם ובית הקברות יהיה צמוד לבית הקברות החדש שיפתח במזרח העיר. מה דעתכם?
 

Super Chuly

New member
../images/Emo45.gif אני בעד!

אני חושבת שכבר הרבה שנים נדרשת אופציה כזו. יש במדינה שלנו המון אנשים שבוחרים לנהל חיים חילוניים לחלוטין, ובכל זאת נאלצים לשלם כסף רב על האופציה הדתית, בלי שהם רוצים בכלל להקבר באופן כזה. אני גם מקווה שזה צעד לעבר נישואים חילוניים, גירושין שלא משפילים את האישה, וכן הלאה. ליהי :)
 

avital141

New member
לי אישית אין בעיה!

למרות שאני רוצה להיקבר בקבורה דתית וכל זה..אבל כן צריכה להיות האופציה לאנשים שרוצים להיקבר בקבורה חילונית. מה שירצה יקבר פה ומי שרוצה שיקבר פה.
 
לא יזיק..

אני אישית מצידי שיזרקו אותי לבור ביוב אחרי שאני מת וישאירו אותי שם. מזה משנה הקבורה נועדה בשביל המשפחה.. לא בשביל המת עצמו שיהיה מקום מכובד לעלות אליו לרגל ואין ספק ששירות כזה צריך להיות מסופק בחינם , בין אם זה חילוני או דתי
 
רק שימו לב לאותיות הקטנות

בעיתוני סוף השבוע ברור מאד שהעירייה לא מממממש תרמה מעצמה לטובת הקבורה האזרחית, ולא ממש עשתה הסכם ברור עם מנוחה נכונה (העמותה לקבורה אזרחית). ידיעות מיהרו לפרסם וזה סבבה לכפר סבא, אבל חכו עד שתוכלו להיקבר בצורה אזרחית בעיר. אין ספק שמדובר ביוזמה מבורכת , לכל מי שמאס בשירותי הדת, אבל שהעירייה לא תיקח קרדיט על מה שלא מגיע לה
 
למעלה