תודה שהזמנתם אותי להיות אדומה
אז קודם כל חג אורים שמח
שמי חלי ב- 2008 לאחר סיום תואר שני במנהל עסקים התלבטתי מה לעשות הידע שרכשתי והחלטתי לפתוח עסק חדש בנוסף לעבודתי כשכירה, בנושאים שאני טובה בהם מאד.
הקלדות, תמלול והפקת תלושי שכר
למה דווקא אלה?
נתחיל מהסוף - אני חשבת שכר שכירה כבר מעל ל- 30 שנה. היום המקצוע הזה דורש התמחות עקב השינויים התכופים והקנסות הכבדים שמעסיקים מקבלים על אי מילוי תקנות וחוקים למיניהם. יש לי הסמכה כחשבת שכר בכירה מלשכת רואי חשבון ושלוש פעמים בשנה אני מתעדכנת בימי עיון על כל השינויים והחידושים. בנוסף לאחרונה סיימתי קורס בודק שכר, כאשר המחשבה שעמדה בפני הייתה להועיל ללקוחותיי לעמוד בביקורת של משרד התמ"ת.
בעסק עצמו כמות הלקוחות גדלה מדי שנה, (אי אפשר להצטרף באמצע שנה אם כבר התחלת במקום אחר כי תלושים חשוב שיהיו מינואר) ואנו משפרים כל הזמן את היצע התוכנות שעומדים לרשות לקוחותינו. בנוסף כדי לשמור על ידע כל הזמן אנו רוכשים עדכונים בנושאי שכר ופנסיה מחברת חשבים ואחת לתקופה מעבירה עדכונים אלה ללקוחותיי.
בקיצור משתדלים להיות מקצוענים ואיכותיים ולקוחותינו שנשארים נאמנים יכולים להעיד כל כך
הנושא השני שאני עוסקת בו הינו תמלול קבצים.
בתחום זה אנו עוסקים בתמלול סיפורי חיים, ראיונות לדוקטורנטים, ראיונות לכותבי תיזות לתואר שני, ראיונות לחוקרים, תמלול שיעורים, תמלול ראיונות עיתונאים, סימפוזיונים דיונים, תמלול רפואי מעט. אין אנו עוסקים בתמלול משפטי. היות ואיני אוהבת את העיסוק בזה, ובעסק שלנו אני עוסקת רק במה שאני אוהבת. אם אני לא נהנית מעבודה מוותרת עליה.
הנושא השלישי שאני עוסקת בו זה הקלדות בוורד ואקסל
בתחום זה אנו מקלידים ספרים לסופרים, חוזים, עבודות סמינריוניות מעט היות ואנו עוסק מורשה מי שלא ממש חשובה לו האיכות מפנה לקלדניות שאינן עוסק מורשה ולא חייב במע"מ. בין לקוחותינו, משרדי תכנון, אדריכלים, עיריות, המרכז לבחינות והערכה, עורכי דין, סופרים, רופאים, חברות ביטוח, ארכיונים של גופים ציבוריים וכד'
המוטו שמנחה אותי בעסק הזה הוא הנאה ולכן אנו משקיעים את הנשמה בכל אחד מהעיסוקים. משנת 2008 אנחנו במגמת צמיחה ואף מעסיקים עובדים לפי הצורך.
אך כל עבודה של כל אחת מהעובדות שלנו (כרגע יש לנו רק עובדות...) עוברת הגהה קפדנית ואנו שמים דגש רב על שביעות רצון הלקוח, עבודה איכותית ומהירה.
גם כשלקוח מבקש להוזיל עלויות ואומר: אני מוותר על הגהה לא מעוניין, אז אני מוותרת על הלקוח. אני לא מוציאה עבודה אלא אם היא מושלמת לדעתי, ואנו גם מקפידים להיענות לצרכי לקוח ולהגיש לו את התוצר הסופי בהתאם לדרישותיו.
בקיצור סוד ההצלחה זה שירות לקוחות, ועבודה איכותית. אנחנו לא מתיימרים להיות הכי זולים, זה תחום מאד מאד תחרותי, אבל אצלנו לקוח שמגיע נשאר, ואף מפנה אחרים ועל כך אנו גאים.
אם תרצו לשאול אני פה
והאתר שלנו למי שרוצה לפנות
www.elranoffice.co.il
שבת שלום וחג חנוכה שמח
חלי