קבלו דוגמה לסוציאליזם חזירי

lev27

New member
קבלו דוגמה לסוציאליזם חזירי

מצורף תחקיר של ערוץ 10 על הנעשה במוסכי הרכבת.

עשרות שנים של קביעות, וועדי עובדים, הסכמים קיבוציים, תמיכה של ההסתדרות הפכו את הרכבת לדיר חזירים. הנהלה לא מסוגלת לבצע שינויים. כל המערכת חולה ומושחתת מהיסוד.

אהבתי את העובד שמעשן מתחת לרכבת ומאיר עם הפנס של המירס. והגאון שתרגם ספר יצרן דרך גוגל צריך לקבל פרס נובל. פשוט מערכת ממשלתית סוציאליסטית קלאסית. העיקר לדאוג לעובדים שמקורבים לצלחת וכל השאר (99.9% מעם ישראל) שילכו לעזאזל.
 

Avi85F

New member
העושק הסוציאליסטי סוציאליזם=חזירות

הרי הסוציאליסטית בוכים שאם יהיו עובדי ועד חזקים ותנאים טובים אז העבודה תבוצע והנה ברכבת ישראל יש:
1. ועד חזק
2. תנאים מופלגים - עובד מתחיל מקבל 11000ש''ח הנדסאי!!!!!! אפילו בהיטק או מהנדס מכונות/חשמל ממוצע מתחיל
לא מקבל שכר כזה
3. תקציב מפוצץ של מיליארדים

אבל הנה שוב ושוב רואים את השקר והעושק הסוציאליסטי הרכבות לא מתוחזקות ממוצע תאונות מאוד גבוהה הקרונות מטונפים וחובבנות.

שוב ושבו השקר הסוציאליסטי נחשף שוב ושוב החזירות הסוציאליסטית נחשפת אבל לסוציאליסטים זה לא משנה
כי כל מה שהם רוצים זה לעשוק לגנוב ולמי איכפת אם זה מסכן חיי אדם.

השורה התחתונה היא שתכנון מרכזי לא עובד.
 
הנהלת או ועד העובדים .

לא הועד קובע שהשתלמות היא 3 ימים .
לא הועד קובע שלעובד אין פנס תקין .
לא הועד קבע מי וכיצד יתורגם ספר היצרן .
לא הועד קובע שאין בקרת איכות .
לא הועד קובע שקטר לא ניבדק 3 שנים .

חכה בסבלנות
עוד מעט הקרונות יתוחזקו על ידי בומברדיה .
אבל לא עובדים מקנדה אלא ישראלים .
ואז . . . זה יעלה כסף . . . וההנהלה תרצה לחסוך . . . וישראל כץ יוחלף . . . והחרא יימשך .
ואת מי יהייה אפשר להאשים אז ?
 

lev27

New member
ועד מונע פיטורים

ועד מנע פיטורים של עובד שתרגם ספר יצרן דרך גוגל. ועד מנע פיטורים של מנהלים לא יוצלחים. ועד מנע פיטורים של עובד שריסק קטר בשווי עשרות מיליוני שקלים. ועד מכניס עובדים חדשים על סמך קשרים במקום כישורים. ועד מעניק קביעות לעובדים. עובדים שלא דואגים למקום עבודתם מפסיקים לעבוד ביעילות. זה הטבע האנושי.

אסביר לך איך נראה יום עבודה של עובד מדינה.

7:00 - מגיעים לעבודה
7:00-9:00 - הפסקת קפה, סיגרייה, מדברים עם חברים על משחק כדורגל והאח הגדול, קוראים עיתונים. טוב, עכשיו אפשר ללכת לעבוד
9:00-11:00 - עובדים
11:00-11:30 - הפסקת סיגרייה. צריך לדבר קצת עם חברים. הרבה זמן לא דיברנו
11:30-12:00 - צריך להתארגן להפסקת צהריים. לא הולכים לאכול מלוכלכים, נכון?
12:00-12:30 - הפסקת צהריים
12:30-13:00 - צריך לנוח, לא? כבד בבטן. קשה לעבוד.
13:00-14:30 - עובדים
14:30 - 15:00 - מתארגנים להסעה הביתה
15:00 - המוסך נטוש

תחשוב שכל עובד כזה מרוויח משכורת עתק, מקבל תנאים מופלגים ואי אפשר לגעת בו כי הוא מוגן על ידי הסתדרות, ועד, קביעות והסכמים קיבוציים מכאן ועד הודעה חדשה.

אני לא משלה את עצמי שאם תחזוקה תעבור לבומברדיה נקבל סטנדרטים אירופאיים מהיום הראשון, אבל זה צעד בכיוון הנכון. בומברדיה תקים מערך אחזקה בסטדנטים בינלאומיים, תעביר הכשרה איכותית לעובדים ותגייס עובדים מתאימים.

לועד לא אכפת לא ממני, לא ממך ולא מאף אזרח במדינה. הועד רוצה לשמור על קבוצה מצומצמת של עובדים שמקורבים לצלחת. עכשיו זה נקרא סוציאליזם חזירי.
 
הגזמות היא התנהגות מזרח תיכונית .

למה הגזמות ?
כי חלק ממה שכתבת נכון , אבל שיהיה ברור - ר ק ח ל ק
אם ספר התחזוקה של היצרן נמסר לתרגום על ידי מישהוא שלא שולט בעברית ואנגלית ברמה טובה
אז התרגום נעשה בגוגל .
וההחלטה מי יתרגם נעשתה על ידי מישהוא מההנהלה !

העובדה שאין מנורה-נישאת ונחוצה תאורה עם מירס היא כשל של ההנהלה .

העובדה שאין מבקר איכות - היא כשל של ההנהלה .

העובדה שקטר לא נשלח לבדיקה תקופתית במשך שנה וחצי - היא כשל של ההנהלה .


היות ואני חיפאי אני יודע שההנהלה היא ג'וב שהליכוד - כלומר השר כץ ואחרים
חילקו לאנשים שלהם .
כל מיני פוצים שהיו רב-סרן או סגן-עלוב סליחה סגן אלוף בצהל מרכיבים את ההנהלה הגרועה .

ויש לי גם שאלה אליך
מי קבע כמה רכבות וכמה קרונות יהיו במערכת ?
איך ייתכן שהביקוש עולה על ההיצע בערך ב- 20% , כמו שכל נוסע יודע ?

נראה לך שהוועד החליט כמה קרונות ייהיו ?
 
ועד גם יכול למזער נזקים של ניהול לא נכון

להיות צינור דיווח להנהלה על הנעשה בשטח
לדווח על ניהול לא נכון ולא תקין
על התמרמרות של עובדים
על תקלות בציוד
על צורך בתיקונים שונים
הכל עיניין של מערכת היחסים שרוצים לפתח אתו.
אבל הימנים שבאים מראש בגישה של "כן לשבור" רק יודעים להרוס יחסים עם ועד....
 

lev27

New member
הם קיבלו ג'וב בזכות חברים בוועד

במדובר באנשים שבלי חברים בוועד היו שואלים אותי בתחנת דלק "אדוני לבדוק מים ושמן?"
 

lev27

New member
בריונות סוציאליסטית בפעולה

להשבית את כל המדינה, לפגוע בפרנסה של מאות אלפי ישראלים רק כדי להגן על מספר בריונים ברכבת שהורסים את החיים של אזרחי המדינה ותקפו פיזית מנכ"ל. אנחנו צריכים שוברי סוציאליסטים כמו שהיו בארצות הברית בשנות ה-20.
 
פיטורים של ועד באמצע מאבק זה בהחלט ביריונות

אם יש הוכחות לתקיפת המנכ"ל, הוא מוזמן להגיש תלונה במשטרה או קובלנה אזרחית. מאחר שלא עשה זה, ומאחר שהנהלת הרקבת מסרבת לאפשר לבדוק את טענותיו ברצינות, הרי שמתעורר החשד שמדובר פשוט בעלילה.
ומי שמתגעגע לימים שהיו בהם שוברי שביתה, ראוי שלא יכתוב בפורום של צדק חברתי.... ושלא יתלונן כשיפטרו אותו....
 

lev27

New member
עובדים טובים לא צריכים ועד

ועד צריכים עובדים גרועים.
 
הנהלה צריכה ועד

ועובדים צריכים ועד להגנה מפני הנהלה ולשמירה על זכויותיהם. זה הכוח היחיד שיש להם.
 

lev27

New member
הנהלה לא צריכה ועד

ועד צריכים העובדים גרועים כי הם יודעים שהם לא שווים שום דבר בשוק עבודה והתאגדות זו הדרך היחידה לסחוט תנאים טובים. אבסורד הוא שלא מעניין אותך שמחר מאות אלפי ישראלים יתקשו להגיע למקום העבודה. העיקר שלא יפטרו את גברת אדרעי וחבריה הבריונים. בשבילי לשבור את הועד זה צדק חברתי. להפריט את הרכבת צדק חברתי. לפטר עובדים לא יוצלחים צדק חברתי.
 
עובדים צריכים ועד

האבסורד הוא שהנהלה כוחנית מנהלת מלחמה על הפרטה לא כדאית ולא משתלמת ומשתמשת לשם כך במלחמה בועד והסתת הציבור נגדו על סמך טענות שהיא אינה מוכנה לתת לאחרים לבדוק.
זאת טכניקה שרק משטרים קפיטליסטים של המאה ה-19 נהגו בהם, כצעד בדרך לשלול מהעובדים כל הטבה אפשרית.
 

lev27

New member
ועד הסית את הציבור נגדו

ממשלה לא הייתה צריכה לעשות שום דבר. ועד פגע בלי הפסקה בציבור הנוסעים, איחורים, עיצומים בלי הודעה מוקדמת, ימי מחלה פקטיביים שיצרו מחסור ברכבות, תקלות פקטיביות, הכנסת קרובי משפחה לרכבת על סמך קשרים. לצערנו מדינה נכנעה לבריונות סוציאליסטית במקום לשלוח חיילים שיכבשו את הרכבת ויתנו את העבודה לעובדים חיצוניים. עכשיו כל סמרטוט חסר כישורים ברכבת יקבל 40 אלף שקל מענק, 25% העלאה בשכר והגנה מפיטורים עד 2030. 7 מיליון אזרחים משלמי מיסים יכולים ללכת לעזאזל. צדק חברתי בתחת שלי.

בהייטק אין ועדי עובדים ועובדים נקלטים רק על סמך הסכמים אישיים. איך אתה מסביר את התנאים המצויינים בתחום?
 
השר וההנהלה הם אלה שפגעו

הם ניהלו מלחמה נגד העובדים כדי לנסות ולהעביר את ההחלטה הגרועה על הפרטת הרקבת תוך הסטת תשומת לב הציבור ממנה...
עכשיו כל סמרטוט חסר כשרון יתקבל לעבודה כעובד קבלן של חברה חיצונית ויעסוק בתחזוקת קרונות ללא כל ביקורת..
בהייטק מפטרים עובדים אחרי כמה שנים, ומגיל 30 ומעלה אי אפשר למצוא שוב עבודה בתחום...
לעומת זאת יש מספיק חברות פרטיות עם עובדים שמקבלים אפילו פחות משכר המינימום
 
למעלה