קבלת מוצר לא תקין מEBAY
שלום
קיבלתי מוצר לא תקין
יצרת קשר עם המוכר באמצעות More actions ואז בחרתי contact seller
לאחר התכתבות בינינו סיכמנו כי המוכר ישלח לי מוצר חדש מבלי שאשלח אליו את מה שקיבלתי.
האם ההתכתבות הזו שמתועדת בEBAY מספיק טובה כדי להגן עלי במידה והמוכר לא ישלח לי את המוצר?
במידה ולא, מה עלי לעשות במקרה זה?
שלום
קיבלתי מוצר לא תקין
יצרת קשר עם המוכר באמצעות More actions ואז בחרתי contact seller
לאחר התכתבות בינינו סיכמנו כי המוכר ישלח לי מוצר חדש מבלי שאשלח אליו את מה שקיבלתי.
האם ההתכתבות הזו שמתועדת בEBAY מספיק טובה כדי להגן עלי במידה והמוכר לא ישלח לי את המוצר?
במידה ולא, מה עלי לעשות במקרה זה?