שלום, אני חדשה כאן ובתחום
מכרתי מוצר ראשון, הלקוח קיבל, שלחתי לו הודעה שאשמח לקבל פידבק אך אין מענה. מה אתם עושים עוד כדי לעודד לקוח להשאיר פידבק כמובן חיובי?
האם להשאיר לו פידבק כקונה או לחכות לפידבק שלו ?
אבל אינני מבין מדוע את לא נתנת ללקוח פידבק מייד אחרי ששילם?
זה לא פידבק מותנה.
את נותנת פידבק כתודה ללקוח ששילם בזמן וקנה ממך ולא ממוכרים אחרים.
הוא נותן פידבק שמשקף את חוויית הקנייה שלו.
ייתן והוא בודק את המוצר ויתן לך פידבק אחרי שיהיה בטוח שהוא מרוצה.
יש גם הרבה שלא נותנים, אבל אם לא תתני בכלל אל תצפי גם לקבל.
בתור מוכרת חדשה הייתי קודם נותן על מנת למקסם את הסיכויים לקבל בחזרה.
רק הסינים נותנים רק אם מקבלים.