קברניט אל-על נעל אותנו במטוס
קברניט אל-על נעל אותנו במטוס במשך 4.5 שעות: היום חזרנו בטיסת אל על LY0084 מבנקוק לתל אביב. הטיסה היתה אמורה לצאת ב-1/8/05 בשעה 23:05 מבנקוק. המטוס התעקב, ולכן בתחילה נדחתה שעת ההמראה לשעה 02:40. בשעה 02:40 העלו אותנו למטוס, למרות שהתברר שיש בו תקלה חמורה. מיד עם העליה למטוס הקברניט הודיע שמעבירים את המטוס לשער אחר שבו יטפלו בו, ונצטרך לחכות בין שעה לשלוש שעות. מסיבה לא ברורה, העבירו את המטוס יחד עם מאות הנוסעים שבתוכו לשער חדש, ושם המתנו כלואים במטוס 4 וחצי שעות עד שתוקנה התקלה. למרות התחנונים הרבים, הקברניט סרב לאפשר לנוסעים לצאת מהמטוס, ואף לא עדכן אותנו אלא לאחר שלוש שעות של המתנה. הדייל הראשי שראה את התנאים הראשי במטוס (מאות אנשים בחלל סגור וקלסטרופובי) ניסה לשכנע את הקברניט לתת לנו לרדת, אך ללא הצלחה. בשלב מסויים הם הסכימו לפתוח שתי דלתות כדי שיכנס אויר נקי למטוס. המטוס יצא לבסוף לדרך ב-07:25. לא ברור מאיפה יש לקברניט הזכות לשלול אית חרותם של הנוסעים רק בגלל שביקשו לטוס בחברת אל על. מן הראוי היה להעלות את הנוסעים למטוס רק כשהיה תקין. לדעתי יש פה עבירה על חוקי מנהל התעופה, כי מנסיוני בארה"ב, אפילו אם יש עיקוב של שעה נותנים לנוסעים לרדת מהמטוס. מישהו יודע מהן סמכויות הקברניט במקרה כזה ? האם יש טעם לתביעה אזרחית ? תלונה למנהל התעופה ?
קברניט אל-על נעל אותנו במטוס במשך 4.5 שעות: היום חזרנו בטיסת אל על LY0084 מבנקוק לתל אביב. הטיסה היתה אמורה לצאת ב-1/8/05 בשעה 23:05 מבנקוק. המטוס התעקב, ולכן בתחילה נדחתה שעת ההמראה לשעה 02:40. בשעה 02:40 העלו אותנו למטוס, למרות שהתברר שיש בו תקלה חמורה. מיד עם העליה למטוס הקברניט הודיע שמעבירים את המטוס לשער אחר שבו יטפלו בו, ונצטרך לחכות בין שעה לשלוש שעות. מסיבה לא ברורה, העבירו את המטוס יחד עם מאות הנוסעים שבתוכו לשער חדש, ושם המתנו כלואים במטוס 4 וחצי שעות עד שתוקנה התקלה. למרות התחנונים הרבים, הקברניט סרב לאפשר לנוסעים לצאת מהמטוס, ואף לא עדכן אותנו אלא לאחר שלוש שעות של המתנה. הדייל הראשי שראה את התנאים הראשי במטוס (מאות אנשים בחלל סגור וקלסטרופובי) ניסה לשכנע את הקברניט לתת לנו לרדת, אך ללא הצלחה. בשלב מסויים הם הסכימו לפתוח שתי דלתות כדי שיכנס אויר נקי למטוס. המטוס יצא לבסוף לדרך ב-07:25. לא ברור מאיפה יש לקברניט הזכות לשלול אית חרותם של הנוסעים רק בגלל שביקשו לטוס בחברת אל על. מן הראוי היה להעלות את הנוסעים למטוס רק כשהיה תקין. לדעתי יש פה עבירה על חוקי מנהל התעופה, כי מנסיוני בארה"ב, אפילו אם יש עיקוב של שעה נותנים לנוסעים לרדת מהמטוס. מישהו יודע מהן סמכויות הקברניט במקרה כזה ? האם יש טעם לתביעה אזרחית ? תלונה למנהל התעופה ?