קברניט אל-על נעל אותנו במטוס

yanival

New member
קברניט אל-על נעל אותנו במטוס

קברניט אל-על נעל אותנו במטוס במשך 4.5 שעות: היום חזרנו בטיסת אל על LY0084 מבנקוק לתל אביב. הטיסה היתה אמורה לצאת ב-1/8/05 בשעה 23:05 מבנקוק. המטוס התעקב, ולכן בתחילה נדחתה שעת ההמראה לשעה 02:40. בשעה 02:40 העלו אותנו למטוס, למרות שהתברר שיש בו תקלה חמורה. מיד עם העליה למטוס הקברניט הודיע שמעבירים את המטוס לשער אחר שבו יטפלו בו, ונצטרך לחכות בין שעה לשלוש שעות. מסיבה לא ברורה, העבירו את המטוס יחד עם מאות הנוסעים שבתוכו לשער חדש, ושם המתנו כלואים במטוס 4 וחצי שעות עד שתוקנה התקלה. למרות התחנונים הרבים, הקברניט סרב לאפשר לנוסעים לצאת מהמטוס, ואף לא עדכן אותנו אלא לאחר שלוש שעות של המתנה. הדייל הראשי שראה את התנאים הראשי במטוס (מאות אנשים בחלל סגור וקלסטרופובי) ניסה לשכנע את הקברניט לתת לנו לרדת, אך ללא הצלחה. בשלב מסויים הם הסכימו לפתוח שתי דלתות כדי שיכנס אויר נקי למטוס. המטוס יצא לבסוף לדרך ב-07:25. לא ברור מאיפה יש לקברניט הזכות לשלול אית חרותם של הנוסעים רק בגלל שביקשו לטוס בחברת אל על. מן הראוי היה להעלות את הנוסעים למטוס רק כשהיה תקין. לדעתי יש פה עבירה על חוקי מנהל התעופה, כי מנסיוני בארה"ב, אפילו אם יש עיקוב של שעה נותנים לנוסעים לרדת מהמטוס. מישהו יודע מהן סמכויות הקברניט במקרה כזה ? האם יש טעם לתביעה אזרחית ? תלונה למנהל התעופה ?
 

motish3

New member
מצער לשמוע

הקבנרניט או אחד מאנשי הצוות לא נתנו הסברים למה אתם חייבים להשאר במטוס שעות כשעוד מתקנים אותו וכשהם עוד יודעים שזה יקח הרבה זמן? אני לא יודע אם זו עבירה על חוקי תעופה ואני לא בקיא בחוקיות של זה אבל נגרם לכם צער לא קטן, תפנו לאלעל ותדרשו הסברים.
 

yanival

New member
לא הסבירו למה אי אפשר לרדת

הסבירו שמתקנים את המטוס ויקח כמה שעות, אבל סרבו לתת לנו לרדת. אני לא בטוח מה יעזור לדרוש מאל על הסברים... הם פשוט ינפנפו אותנו. חוסר הנוחות לא חשוב (וגם לא זה שהטיסה התאחרה בשמונה שעות), אבל מה שנורא זה שהקברניט יכול לשלול כך את החירות של הנוסעים. ידוע שיש לו סמכויות נרחבות בשטח המטוס, וכך ראוי, אבל להשתמש בהם בצורה כזאת ???
 

gilgor

New member
אולי יש דברים שהנוסעים לא צריכים

לדעת? כמו ביטחון? אולי הקב"טים של אלעל שם לא אישרו ירידת נוסעים בהתאם להורואת ביטחון?
 
הבה ונבהיר אחת ולתמיד

מי שלא נתן לאנשים לרדת מן המטוס זו חברת אלעל. הקברניט אינו מחליט אם להוריד נוסעים עקב תקלה,או אם לחלק להם סוכריות,בזמן ההמתנה הארוכה עד לתיקון התקלה.לקברניט סמכויות רבות,אך ההחלטה לא להוריד נוסעים מהמטוס,ושיתיבשו בפנים 3 שעות, היא כולה של חברת אלעל,ואותה עליך לתבוע או לקלל,עשה כרצונך.
 

falash

New member
אולי חייזרים איימו לפלוש, אולי אולי

תמיד הכי קל לנעוץ את הסיבה בגורמי ביטחון עלומים...
 

e dor

New member
מסכים איתך

בכל זאת מדינה זרה - לא מוציאים אנשים - ככה זה. קרה פעם לאבא שלי שהוא נחת בבלגיה במקום באמסטרדם בגלל מז"א בעייתי, חיכו בערך שעה (כבר לא זוכר בדיוק אבל בוודאות לא ידעו מראש מתי הם יוכלו להמריא) ולא נתנו להם לצאת מהמטוס. אז נכון שלכם כבר היה שער אבל זה עולה עוד כסף להתחיל ולארגן מחדש והכל -אלה ההוראות של אלעל לרגע, בטח לא של הקברניט. הקברניט הוא מפקד המטוס אבל יש בכירים ממנו שמבצעים החלטות מסוג זה.
 

VictorianPeach

New member
גם לי זה קרה!

הייתי תקוע בני יורק בתוך מטוס על המסלול 3 שעות! חשבתי שאני משתגע, אנשים קמו והלכו וזזו כל הזמן וידעתי שכל איחור קטן ישפיע על טיסת ההמשך שלי מאיטליה וכל הזמן חשבתי מה יהיה ומה יקרה אם אני אפספס את הטיסה ובסוף באמת פיספסנו בחצי שעה (המניאקים האלה ידעו שיש המון אנשים שאמורים להגיע מניו יורק לטיסה הזאת ובכל זאת שלחו את המטוס למרות שנחתנו דקה לפני שהוא המריא) ואז חיכיתי שלוש שעות ברומא, משם הטיסו אותנו למילנו ושם נאלצנו לחכות למעלה מעשר שעות בשביל טיסת המשך לארץ שגם יצאה באיחור. זה היה הסיוט של החיים שלי והייתי בלחץ היסטרי כל הזמן הזה! דרך של 14 שעות התארכה ל-28 שעות. ומה קיבלתי פיצוי? ארנק מחורבן...
 
באלאיטליה זה מאוד מקובל להתמנייק

לקחנו איטם סידרת טיסות משוויץ לישראל, לשוויץ, לאיטליה ולארצות הברית בתוך שבועיים. כל קונקשן המזוודת של חצי מהמטוס אבדו ונמצאו אחרי כמה שעות. כל פעם שמזמינים מנת ילדים מתברר במטוס שאין ואחר כך מתברר במטוס שלגמרי במקרה יש ואתה חייב להגיד תודה לדייל על הגילוי המרעיש והתושיה שלו. לא חשוב כמה פעמים תסביר לדיילים שהבן שלך כלסטרופובי, הם יתעקשו שפעוט בן שלוש יסגור את הדלת בשירותים ויביאו עוד ועוד דילים להמשוך את הויכוח. תקלות חד פעמיות: אתה שואל את הדייל למה אין מנת ילדים למרות שהזמנת והוא צועק עליך שכל המנות הכשרות מגיעות מישראל (תגובה לא רלוונטית בטון לא מקצועי). זה שמביא את המזוודות האובדות למלון מצלצל ברבע לשבע ואומר שהוא יגיע תוך רבע שעה אבל מעיר אותך בחצות הלילה. המזוודות נרטבות והעובדים בנמל שואלים אותך למה לא ניילנת אותן. הסוף היה שצעקתי על הכלכל בכזה כעס שכל הגוף שלי רעד וחצי מטוס שמע. הוא חזר על הקלישאה: אנחנו רוצים שהבן שלך יסגור את דלת השירותים לטובתו בלבד ואני צעקתי שלא יספר לי שאיכפת למישהו מטובת הנוסע כשמאבדים לנו באופן קבוע את המזוודות ושוכחים באופן קבוע את מנת הילדים.
 

VictorianPeach

New member
הם מומחים ב"לאבד מנות"

תמיד אנחנו מביאים אוכל מהבית כי עם אליטליה רוב הסיכויים שלא תקבל את מה שהזמנת. חוץ מזה, בטיסות מישראל הם אף פעם לא נחמדים ומתנהגים כמו באיזה קרון בקר.
 
אני דוקא מבסוט האל מאלאיטליה

אבל אני מודע ל
ים תיכוניות
 

buisness

New member
איטלקים

ממש מזכירים את רוב הישראלים אתם לא חושבים???
 

motish3

New member
האוכל והמזוודות זה בעיה לא חדשה

טסתי איתם ב-2001 4 טיסות לאירופה ובתוכה, באף אחת מהן לא קיבלתי את האוכל שהזמנתי ואחת המזוודות נקרעה באופן ברוטאלי כנראה ע"י צוותי הקרקע- כמובן שקיבלנו פיצוי על המזוודה אבל על האוכל לא קיבלנו כלום. ישראלים זה עם מיוחד, אני לא חושב שיש עוד עם כמונו
 

HELLAS

New member
לקחת לי את המילים מהפה.....

לפחות באליטליה הדיילים והדיילות חתיכים וחתיכות !!!!! יש לפחות על מה להסתכל....
 

singera

New member
למי אכפת מדיילים תנו מטוס רק עם

דיילות אני מאוד אהבתי את הדיילות של אלעל
 
למעלה