קב``ן ומרשם לפרוזאק

קב``ן ומרשם לפרוזאק

אז..אני משרתת כבר שנה ו4 במקום שאני אוהבת..בשנה הראשונה היה לי ממש ממש טוב, אבל באוקטובר יצאתי לקצונה ונכנסתי שם לדיכאון קשה שבא משומקום..התנאים, היציאות, חוסר ההחלטיות לגבי הרצון להיות קצינה בכלל, הגעגועים לבסיס הקודם.. פשוט ריסקו אותי ומצאתי את עצמי קמה בבוקר בתחושה של כאב וצער עמוקים, אומללות וחוסר רצון לחיות ופשוט פורצת בבכי..מסיבות לא כ``כ ברורות. בכ``מ, בסוף פשוט הפלתי את עצמי וחזרתי לבסיס הישן והטוב. העניין הוא שהדיכאון נשאר..בהתחלה חשבתי שזה כי חבר שלי ועוד כמה חברים טובים שהיו שם השתחררו, אבל כבר עברו חודשיים, וזה בא בגלים ולא עובר..בכ``מ, הגעתי למסקנה שאני רוצה וצריכה טיפול תרופתי, לפני שאני מאבדת את השפיות,כי אין לי סיבה מהותית לדיכאון ונמאס לי לחכות שיקרה משהו..השאלה היא, יש בכלל טעם לפנות לקב``ן? אני לא רוצה הקלות או שינוי בתנאים, וממש ממש לא רוצה לצאת מהצבא..אני רק רוצה מרשם לתרופה נגד דיכאון. הוא יכול לעזור לי, או לחסוך מעצמי את הזמן והכאב ראש ולפנות לרפואה אזרחית?
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
קב"ן ושיחות....

קב"ן הוא איש מקצוע ויכוללסייע לך בהרבה דרכים . הוא מוסמך להקשיב לך ויכול גם לאפשר לך לקבל סיוע של שיחות.... ואולי בכך תוכלי לייצב ולטפל בדברים שאת מחלקת כאן ולעבור את התקופה הלא פשוטה שאת מתארת.. אנחנו כאן בשבילך ורוצים לשמוע מה את מרגישה ואיך את מתקדמת.
 
העניין הוא

שקב"ן בבסיס שלי זאת לא אופציה.. חברה שלי ביקשה הפניה והודיעו לה שהגיע תורה רק אחרי 5 חודשים, אפילו יותר, כשהיא כבר הסתדרה ופשוט הביאה את ההפניה למישהו אחר.. בתכל'ס אם יקבעו לי לעוד חצי שנה אני כבר אהיה חודשיים לפני שחרור ולא נראלי אצטרך כבר.
 
למעלה