קדוש מי שבנה את הפורום!.....

קדוש מי שבנה את הפורום!.....

כל הכבוד פורום עם הרבה כבוד , רק חבל שלא שמת בפתיח עוד אגדות רוק כמו : בראש ובראשונה , הביטלס! , דייר סטרייטס , דיפ פרפל , לד זפלין ועוד כמה שמות גדולים וחשובים שמח מאד (ומתרגש) על פתיחת הפורום ! , מאחל הנאה לכולנו!
 

ganooov

New member
תגיד: קראת את הודעת המנהל? ../images/Emo13.gif

הביטלס הם היחידים שלא מוזכרים בה, וזה בגלל שהם עשו הרבה פופ רוקיסטי. בכל אופן, ברוך הבא! על החתום: סנט גנוווב המגנוווב.
 

Dreamsphere

New member
מה אתה נורמלי? ביטלס הם אכן האגדת

רוק הגדולה מכולם הם המציאו הרבה סגנונות רוק כמו הרוק כבד, ורוק אסיד, והפופ רוק הכי טוב שלהם אני לא שומע אותם הרבה מכיוון שאני מעדיף להקות אחרות כגון YES,DEEP PURPLE ו DAVID BOWIE אבל חוץ מדיויד בוא הם היו מושפעים מהביטלס הביטלס הביאו השפעם גדולה לתעשיית הרוק העולמי ולדעתי לכבוד הוא לשם אותם ראשונים בשמות מכיוון שזה מגיע להם! ALL WE NEED IS Love!!
 

ganooov

New member
אני חוזר ואומר: ../images/Emo13.gif

הם עשו גם רוק, אבל הם עשו יותר פופ-רוקיסטי מאשר כל דבר אחר, ולשם הם מתוייקים מבחינתי.
 

Grimble Grumble

New member
יש לך בעיה עם ההגדרות

אתה רוצה רק רוק כבד? כי אתה שולל כל זרם שהוא לא רוק כבד (או דייר סטרייטס)... ואני מתכוון גם לזרמים של הרוק עצמו...
 

ganooov

New member
אני שולל כל זרם שהוא לא ../images/Emo13.gif

רוק טהור או קלאסי. אני מודה שהנדריקס ולד זפלין עשו גם הארד רוק, אבל הם מזוהים עם הרוק. אז אני נכנע: כל אגדה שהזרם שלה הוא רוק-משו (קלאסי, טהור, כבד, פרוגרסיבי) תכלל בפורום. אבל - פאנק, גראנג´ (גם נירוונה) ומטאל - לא כאן, חפשו מקום אחר. מכיוון שיש פורום מטאל (הם מורידים בקרוב את ה"רוק" מהכותרת), פורום גראנג´ ופרום פרוג - אז לכו לפורומים שלכם. כנראה שתוך חודש אנחנו נהיה הפורום היחיד שמתעסק ברוק, אז אני נכנע - זהו.
 

Grimble Grumble

New member
אז מה?

מה זה רוק טהור? מה זה רוק קלאסי? פאנק זה לא רוק? אתה רוצה להגיד שראמונס זה לא רוק? ורק להזכיר, השם המלא של פאנק זה "פאנק-רוק" ככה הז´אנר הזה הוכר לראשונה, "פאנק" נחשב לאופנה שלוותה, שם הז´אנר הוא "פאנק רוק" מטאל לא? אז ביי ביי לד זפלין, ביי ביי בלאק סבאת´... גראנג´ זה רוק... בכל מקרה, קשה לי לראות "אגדות רוק" בלי להקות כמו הראמונז, סקס פיסטולס, לד זפלין או בלאק סבאת´... ואם לדעתך הביטלס לא עשו רוק אז או שהאזניים שלך לא במצב תקין או שהפרוססור לא משהו... אני מסכים שזה חייב להיות פורום של רוק, שלא יכלול "אגדות מוסיקה" כמו בריטני ספירס או מייקל ג´קסון, או די ג´יי פיכסה למיניהם... אבל אתה צריך לקבל שהז´אנר שנקרא רוק מתפרס על פני הרבה יותר מ"להקה של 4 אנשים עם סולן, גיטריסט עם סולואים מבריקים, ומתופף ובאסיסט שתפקידם ללוות את 2 הכוכבים"
 

ganooov

New member
אמממ... ../images/Emo13.gif

הדבר הכי קל בעולם זה לשחק בהגדרות. לדעתי - לד זפלין הם גג הארד רוק. ולא איכפת לי מבלק סאבאת´. גראנג´ זה אם כבר תת זרם של ההארד רוק, וכמו שאמרתי - יש פורום גראנג´. לדעתי הביטלס עשו פופ-רוקיסטי, וזה קצת שונה מרוק קלאסי ומרוק רגיל. הראמונז הם רוק, לא מטאל, עוד פעם - אפשר לומר שהם הארד רוק, או אם יש - הבי רוק (ואין, לא?), לא מטאל. והראשונה שתיכנס ותכתוב משו על בריטני פאקינספירז תעוף לעזאזל מהר מאוד...
 

Grimble Grumble

New member
ראמונז זה פאנק

ראמונז זה פאנק-רוק טהור... לד זפלין אפשר להגדיר גם כמטאל... שוב משחקים בהגדרות... אתה רוצה פורום רוק, גם מטאל נכנס (מה, איירון מיידן זה לא אגדת רוק?!) לכל הגדרה אפשרית של רוק... זה שאתה לא אוהב לא אומר שזה לא רוק... היותך מנהל הפורום הזה לא אומר שאתה צריך לאהוב ולהסכים עם כל מה שכתוב בו, וגם לא אומר שאתה חייב להשתתף בכל דיון (כמו לדוגמא דיון על אגדות פאנק-רוק כמו ראמונז, פיסטולס, סטוג´ס וכו שאתה כמו שאמרת לא אוהב). ד"א בתור מעריץ שלו לא הגיע הזמן שתכתוב מארק נופלר בלי ה"ק" המעצבנת הזאת בהתחלה? מבטאים את זה נופלר, רק באנגלית כותבים את זה עם קיי בהתחלה... זה כמו שתכתוב בעברית "ניו יורק קניקס"
 

DUDE5

New member
גרימבל השם שלך לא במקרה...

לקוח משיר עתיק של פינק פלויד? THE GNOME או משהו כזה? סתם ניחוש..
 

Grimble Grumble

New member
ניחוש מדוייק להפליא ../images/Emo13.gif

או כמו שאומרות מילות השיר: I want to tell you a story about a little man, if I can, a gnome named GRIMBLE GRUMBLE...
 

DUDE5

New member
ידעתי!

מ- PIPER AT THE GATES OF DAWN אחלה אלבום... איך אני גאה בעצמי..
 

Johnny the Doe

New member
כדי לחסוך לך את התגובה של גנוב

ה-ק´ בהתחלה זה בגלל שלפי מה שגנוב אומר השם הוא מגרמנית כך שצריך להגות את ה-ק´, אותו דבר לגבי ה-פ´ הכפול באמצע השם. וכדי למנוע עוד ויכוח על כלום אומר שאני חושב שעדיף שכל אחד יהגה את השם איך שהוא רוצה ושלום על ישראל.
 

ganooov

New member
באנגלית: Knop-fler ../images/Emo13.gif

את הפ´ הרפויה הוגים אחרי הפ´ הדגושה גם באנגלית, ככה שזה מינמום נופ-פלר. לגבי הק´ - מישו אמר שבאיזה ראיון מארק אמר שהיא ק´ אילמת - אבל אני לא אאמין עד שאני אראה. וגם אם אני אראה, אז ללא ספק במקור הגרמני (הדי קדמון כנראה) הוגים את הק´. לדעתי עדיף לכתוב באנגלית למי שבספק.
 

Grimble Grumble

New member
מצטער אבל...

Knopfler מבטאים Nofler, היות שהוא לא גרמני (אפילו אם מקור השם גרמני) הוא לא מבטא את הקיי... בקשר ל pf למרות הכתיבה מבטאים את זה כ"אף" וזהו... בכל מקרה, זה לא ממש רלוונטי, כל אחד איך שבא לו... לפחות בקשר לגדולה שלו אנחנו מסכימים
(למרות שהיו גדולים ממנו לדעתי)...
 
למעלה