קדחת הנילוס תוקפת את השרון

קדחת הנילוס תוקפת את השרון../images/Emo177.gif

למי שזוכר בשנת 2000 הייתה התפרצות של מחלת קדחת הנילוס המערבי. איזור השרון הוגדר כאיזור בסיכון גבוה עקב מספר חולים גדול בו. עכשיו התגלה חולה נוסף בשרון. לדעתי מדובר בהלחצה עיתונאית ולא יותר- מה דעתכם?
 
אבל יש לי זה סיבה טובה

זה יוצר מודעות לנושא , את המחלה אי אפשר כמעט למנוע.. את כל היתושים אי אפשר להשמיד (הלוואי והיה אפשר..) אבל לפחות שיהיה מודעות של הציבור לנושא , שאנשים ידעו את הסימפטומים למחלה.
 
עוד לא

נתקלתי במישהו שאשכרה בלחץ מזה.. אבל אם אמא כלשהי תזהה חום אצל הבן שלה.. ותחשוב לעצמה אולי זה קדחת הנילוס.. וזה יציל אותו אז זה שווה את זה.. צריך שיהיה מודעות ואני ממש ממש לא חושב שזה יוצר איזשהו לחץ
 

ba r2 0 1 0

New member
יודע מה...

אולי בעצם את צודק.... זה בעצם יוצא טוב אבל מבחינת העיתון זה לא יפה...
 

ba r2 0 1 0

New member
כן אבל עוד מטרה שלהם זה להיצמד

לעובדות ולא להוציא סתם אימרות...! חשוב שהם יפרסמו את העניין אבל יציינו בדיוק מה שקיים ולא ינפחו את הנושא! לפעמים אפילו כותבים סתם דברים שאפילו לא וודאיים רק כדי להיות ראשונים ולהגיד שפרסמו... דוגמא מאוד מצערת שקשורה למציאות היום: לפני שנתיים קצת לפני הקולומביה הייתה אמורה לנחות הוציא YNET ידיעה: הקולומביה נחתה בשלום!
 
פעם בשעת חינוך בחטיבה

אחד מבני הכתה שלי הביא שתי כתבות אחת ממעריב ואחת מידיעות על אותו מקרה. בכתבה אחת היה כתוב ילד בן 5 ובשניה נער בן 15- לך תדע מה מהם נכון.
 
ניפוח של העיתונות מסכים../images/Emo45.gif

אם כי צריכים להתכונן במערכות העיריה בכל זאת.. אבל הלחץ הסתמי שנותנת העיתונות סתם מנופחת..
 

badboy3919

New member
לדעתי הכתבה לא באה כדי להכניס

את האנשים ללחץ או להיסטריה כלשהי,הכוונה היא שלאנשים תהיה מודעות לתופעה ושיפעלו בהתאם לכללים כדי למנוע התפרצות נוספת.
 
למעלה