אז ככה...
זו השנה השלישית ברציפות שמוצג לוגו אבסטרקטי. זה המשך של מסורת אונגרד מתחדשת בסקנדיביה ובמדינות הבלטיות (שמושפעות מאוד הן בתרבות והן בשפה (אסטונית דומה מאוד לפינית ולטבית לשבדית)). למרות שהזרם האבסטרקטי הוא זרם חשוב באומנות ואני אישית מחבב אותו, אני חושב שבמקרה הזה נ מ ת ח החבל קצת יותר מדי. הדבר הוביל לטעמי ללוגו מפוזר מאד, מיושן בצבעיו העכורים וברעיונו מוסתר. לוגו אמור להיות קליט, מתומצת ומסוגנן, ולא תמונה עמוסת אובייקטים ואפקטים. למרות ולדעתכם העבודה נראית כפאר היצירה של ילד רך בימים, לא חייב לוגו ל"האביס בכפית" את תחום ההתמחות, המוצר/ים או השירות שהחברה / ארגון מייצרים ו/או מספקים (ע"ע הלוגואים הבאים : עלית, תפוז, הונדה, סלקום, סוני, שטראוס וכו´). הלוגו של נייקי מורכב הרבה פחות מן הלוגו הזה, ועדיין מזוהה בכל העולם (למעשה נייקי החליטו אסטרטגית לדלל את כמות הופעות הלוגו ככל שניתן, וזאת בשל "פיחות" שנוצר במעמדו). הלוגו של קוקה קולה מורכב מטקסט בלבד (פונט יחודי לקוקה קולה) ועדיין הוא המותג המזוהה בעולם. לגבי הלוגו עצמו נמסר, כי שתים עשרה הנקודות הפזורות מייצגות את שנים עשר הכוכבים בדגל האיחוד האירופאי. בנוסף, קיימת סברה כי הלוגו הוא למעשה עקבותיה של דמות (כנראה בע"ח) כלשהי, שתהווה את "קמע" התחרות (כפי שהיה ב 90, 92). כמה שאני כותב כשאני עייף... לילה טוב. תא"י.