קובעים דייט!
היום בתפוז

קובעים דייט!../images/Emo135.gif היום בתפוז

הערב ב-21:00 מיד לאחר התוכנית "מיכאלה" בערוץ 3, תערך טריוויה Live בהנחיית אופיר נהרי, שבה יוכל לזכות אחד מכם בסיור מודרך על הסט של הטלנובלה המצליחה.
ב- 23:00 יגיע לפורום דייט לסטרייט ו- blogtv מנחה התוכנית דייט לסטרייט, אביעד קיסוס, שיענה לשאלות וינסה לשדך live. ניתן להשאיר שאלות כבר עכשיו בפורום.
פורום תרמילאים מארח הערב ב- 20:00 את רוזי גולדן, התרמילאית הפמיניסטית ומנחת קבוצות תרמילאיות. השאירו שאלות.
תפוז אנשים והמכללה למנהל מזמינים אתכם ליום הפתוח הוירטואלי הראשון מסוגו שיערך ב-8/7. לקראת היום הפתוח אתם מוזמנים להכנס לפורומים השונים, לשאול את מנהלי החוגים ולהתייעץ לגבי הלימודים שמעניינים אתכם. פרטים נוספים כאן
 

שוKולד

New member
אפרופו דייטים

מה לגבי הסוגיה ? (מנטה נכון דשנו אותה בימים אחרים בפורום אחר...אבל את יודעת, אולי דברים משתנים...) כן דייט או לא דייט ? האם דייטים זאת באמת השיטה למצוא בן זוג, או שיטוט חסר תוחלת בתקווה להכיר אותו/ה באיזה מסיבה/פטב/מפגש חברתי/בדרך לסופר על האופניים וכו'... מה עושים כשמגיע השלב בחיים בו מפסיקים להכיר במסגרות היום יום (תיכון, צבא..) ואולי גם שם כבר יש שיגרה ואין עוד פרצופים חדשים. ומה לגבי האינטרנט, כן או לא ? צ'אטים, פורומים או סתם לבחור שם אקראי בICQ להתחיל שיחה ולראות לאן מגיעים... ואולי אתרי הכרויות, שם יש את הדילמה לשים תמונה שכולם ידעו שזאת אני ? האם יש חשיבות לאיך אני נראית, האם אני לא פוסלת כאלה שאין להם תמונה אבל לא מייחסת חשיבות למראה חיצוני.. בקיצור, איך אתם עם סוגיית הדייטים?
 

ע ו ל ם

New member
יש לי השגות לגבי הנושא הנ"ל..

אך הוא כבר ישן (ויש שיאמרו פאסה), ואפילו (אולי) כבר לא אקטואלי.. <למרות שהוא ל ע ו ל ם ולעידני עידנים, יהיה אקטואלי> כך שאין לאצבעותיי להגיב..
 
למעלה