קודם יבוא השפל, אחריו יבוא ילוסטון, אחריו יבוא הרעב, אחריו תבוא המלחמה, אחריה תבוא המהפכה, אחריה תבוא השואה.

dannygin

Well-known member
הכל ישאר כו אתמול ושלשום, רק יהיו כמה עניים חדשים
 

d70

Well-known member

קודם יבוא השפל, אחריו יבוא ילוסטון, אחריו יבוא הרעב, אחריו תבוא המלחמה, אחריה תבוא המהפכה, אחריה תבוא השואה.​


אנחנו עדיין מחכים לרעב שיקטול 2/3 מהעולם.
(ולא - כתבה על אפריקה זה לא מדד).
 

קודם יבוא השפל, אחריו יבוא ילוסטון, אחריו יבוא הרעב, אחריו תבוא המלחמה, אחריה תבוא המהפכה, אחריה תבוא השואה.​


אנחנו עדיין מחכים לרעב שיקטול 2/3 מהעולם.
(ולא - כתבה על אפריקה זה לא מדד).
אני לא ערני. אני מאור. גם אני וגם ערני חושבים שיהיה רעב מסוים, אבל יש לנו גרסאות שונות של איך הרעב הזה הולך להיות. אני לדוגמה לא חושב שהרעב יהרוג שני שליש מהעולם. זאת הגירסה של ערני לרעב.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
אני לא ערני. אני מאור. גם אני וגם ערני חושבים שיהיה רעב מסוים, אבל יש לנו גרסאות שונות של איך הרעב הזה הולך להיות. אני לדוגמה לא חושב שהרעב יהרוג שני שליש מהעולם. זאת הגירסה של ערני לרעב.

גם לי יש גרסה לרעב.
הלכתי למקרר..
 
איך באמת השתבש האלגוריתם שלך לחיזוי התפרצויות-ענק?
הוא לא השתבש. מדעי כדור הארץ הם לא מדעים מדויקים ויש להם עוד דרך ארוכה לעשות כך שגם גדולי המומחים (כמוני לדוגמה) לא עובדים עם הכלים והאלגוריתמים הכי טובים שיכולים להיות. לפחות עדיין לא. הייתה קפיצה חזקה במדדים החיוניים של ההר וחשבתי שזה-זה. ההתפרצות המקדימה (כי הר כל-כך חזק לא ישר מביא את ההתפרצות הכי חזקה שלו, יש לו התפרצות מקדימה קודם) שתהרוג כמה מאות אלפים או כמה מיליונים לפני ההתפרצות של הפעם ב-600,000 שנה שתהרוג מאות מיליונים או מיליארדים.

מעניין לשים לב שבעוד שאמרתי שההר יתפרץ בין ה-21 במאי של 2022 ל-21 ביולי של 2022, ובעוד שהוא לא התפרץ, ראשית כל, הקפיצה החזקה במדדים היא אמיתית ומתועדת, ושנית כל, ויותר חשוב, ביוני של 2022 היו הצפות גדולות בילוסטון שגרמו לפינויים של עשרת אלפים מבקרים ולסגירתו של הפארק לראשונה מאז 1988, בגלל גשם מאסיבי ובלתי רגיל, שייתכן והיה חומצי, וייתכן שנגרם כתוצאה מגירוי של עננים כתוצאה אפשרית מפליטה מאסיבית של גזים מההר געש. אז יכול להיות שזאת הצורה שבה באה לידי ביטוי פעילותו המוגברת של ההר כפי מה שנצפתה במדדים החיוניים ובהתאם לתחזיות האלגוריתם שבניתי.

המדדים והאלגוריתם הראו פעילות מוגברת, חשדתי באפשרות של התפרצות, אבל לבינתיים, נראה שהפעילות המוגברת באה לידי ביטוי בפליטת גזים מאסיבית ולא נורמאלית של הההר שגרמה לגשם חריג שגרם להצפות, פינויים של עשרת אלפים מבקרים וסגירת האתר לביקורים לראשונה מאז 1988.

חוכמתי האדירה עשתה זאת שוב.

אחרת ממה שחשבנו אבל בכל זאת. כאילו, בסדר, מילא אם לא היה כלום ושום דבר, אבל דיברתי על פעילות מוגברת של ההר ופירשתי את זה כהתפרצות, וההתפרצות לא קרתה אבל קרה משהו אחר שהוא גם כן גדול ודרמטי, ומאשש את טענותיי על התעוררות ההר. דרך אגב, השנה ובאיחור מסוים אחריי, כי כמו תמיד הייתי הראשון, כמו מה שאני תמיד הראשון כי אני גאון שמקדים את זמנו, הוולקנולוגים הועילו בטובם להצטרף אליי ומזהירים מפני התעוררותו של ההר.

חמוד.

אני מזהיר מהתעוררות ההר כבר שנים ארוכות לאחור, כאשר חזיתי את התפרצותו הקרבה כבר במאי של השנה שעברה.

ההר דרך אגב, כך אני יכול להמשיך ולדווח כאן לחברים, ממשיך להתעורר בהתמדה ובעקביות בצורה מדאיגה ביותר. על אזרחי המדינות איידהו, מונטנה וויומינג להתפנות באופן מיידי.

אנשים לא הקשיבו לי בעבר, ומיליוני שקלים הופסדו.

מאוד לא הייתי רוצה שאנשים לא יקשיבו לי שוב, ושהפעם יאבדו חייהם של מאות אלפים ומיליונים במקום רק כסף.

וכל זה דרך אגב עוד מבלי שאנחנו מדברים בכלל על איך שחזיתי את רעידת האדמה החזקה בקליפורניה ב-20 בדצמבר שהרגה שני אנשים, גרמה לנזק במיליוני דולרים וניתקה מאות אלפי אנשים מהחשמל (כן-כן, חזיתי גם את זה. נו ביגי. מאור פז עושה דברים של מאור פז. הכול כרגיל. לא להתייחס).

ומכיוון שרעידות האדמה, הרי הגעש והצונאמים כולם קשורים זה בזה, כמו לדוגמה אף-אוזן-גורן, כך מי שמבין באחד מן השלושה, מבין בכל השלוש כי אי-אפשר ללמוד על אחד מבלי ללמוד על השניים האחרים.

הצלחתי לחזות את רעידת האדמה בקליפורניה ב-20 בדצמבר בצורה ששמטה לרצפה את הלסתות של המעריצים, מוסיפה ומוכיחה את ההבנה המעמיקה שטענתי לה בהרי געש. כך שאתה מבין, אני לא רק גאון פיננסי. גם בוולקנולוגיה אני גאון.

עד כאן דבריו של מלך פורום אקטואליה, הגאון הפיננסי שאין שני לו עלי אדמות (לא בחירת מילים שלי דרך אגב אלא ציטוט אמיתי מפיו של אחד המעריצים), מאור פז הגדול והמהולל.

giphy.gif
800px-Barack_Obama_drops_the_mic.gif
2Ce1.gif
HD-wallpaper-the-king-animal-crown-lion-wild.jpg
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה