קודם כל מזל טוב לפורום הנפלא ושאלה

קודם כל מזל טוב לפורום הנפלא ושאלה

בנותי שותות כל היום תה פטל ,אני קונה להם בחנויות טבע את העלים של הפטל ומכינה להם לפחות 5 בקבוקים ביום הם שותות? יש סכנה ? הם בנות שנתים וחצי. תודה רבה
 

bflygirl

New member
תודה על הברכות ולגבי הפטל...

בעקרון הפטל הוא אחלה לקינוח ממש יאמיייייי אבל מה, העלים שלו מכילים ריכוז גבוה של טאנין, חומר כימי שאמור להועיל בטיפול בשלשול, בחילה, הקאות, ובחילות בוקר בהריון. השימוש הרפואי הפנימי שלו הוא בעיקר לטיםול בבחילות בוקר,שלשולים וכד'. לעיתים יש לו תופעות לוואי בכך שהוא עלול לגרום לקלקול קיבה או שלשול אם לוקחים יתר על המידה. בעקרון מחקרים שנעשו על בעלי חיים מראים שהפטל יכול להוריד את רמת הסוכר בדם ולעזור בסוכרת בכל אופן לדעתי יש סכנה קלה ויש צורך להיוועץ ברופא לפני נטילת עלי הפטל האדום.
 

bflygirl

New member
ולפי דעתי האישית זה קצת יותר מידי

תה פטל אבל שוב כדאי מאוד להיועץ ברופא
 

0 אור 0

New member
תה עלי פטל לילדים?

לפי מה שאני מבינה בתה מעלי פטל יש חומרים שגורמים לכיווץ והרפיה של הרחם, ולכן הוא מומלץ בסוף ההריון להקלה על הלידה. באופן כללי, לא מומלץ לתת לאנשים בריאים ובפרט לא לילדים תה בעל השפעה רפואית חזקה. בפרט לא בכמויות שאת מדברת עליהן. לילדות ששותות 5 בקבוקים ביום מומלץ לנסות שישתו יותר מים, וכאשר הן שותות תה עדיף לתת תה מצמחים עדינים יותר, ולגוון בין הסוגים: קמומיל, פירות, לימונית וכד'.
 
למעלה