תחומים אפורים
החבילה של אושו די פופולרית, הן בארץ והן בעולם. אני חושב שחבילת אושו זן היא כן חבילת טארוט, אם כי יש הבדלים רבים בינה ובין חבילות טארוט מסורתיות. העובדה שארבעת הסדרות אינן מטבעות\מחומשים, מטות, גביעים, וחרבות אינה, לדעתי, מהותית אלא משמעות הקלפים, היחס לארבעת היסודות, מספר הקלפים בכל סדרה (אני, לדוגמא, זרקתי את הקלף ה 79 עם התמונה של אושו כדי לשמור על מבנה חפיסה מסורתי), וכיוצא בזה. לגבי לקוחות לא מרוצים, זה עניין של מדיניות והרגשה אישית. אם נעזרת בעורך דין והפסדת במשפט, האם עורך הדין לא זכאי לתשלום ? יש מקרים בהם זה ברור שעורך דין לא זכאי לתשלום ואפילו התרשל עד כדי כך שיש לנקוט כנגדו צעדים כאילו ואחרים, אבל אם הוא עשה את עבודתו נאמנה ועדיין הפסדת (וידוע שערכאה אחת הפכה החלטה של ערכאה קודמת לא פעם ולא פעמיים – לא תמיד ההפסד נובע מעורך דין שעשה עבודה גרועה) מגיע לו תשלום. אם מוסך לא תיקן מכונית כמו שצריך, איפה אתה מעביר את הקו בין לתבוע את הכסף בחזרה בשל רשלנות ובין תום לב של המכונאי שמדי פעם טועה ומוכן לחזור על העבודה תמורת תשלום על החלפים בלבד ? זה תחום אפור של יחסי אנוש שצריך להיות מאוד זהירים בו. כפי שאתה יכול להבין מההודעות הקודמות שלי, אני מחמיר ומעדיף לקחת כסף בכל מקרה כי הניסיון שלי מראה שהמתלוננים בדרך כלל באים מראש עם גישה לא נכונה, לדוגמא באים כדי לבחון אותי או כדי שאני אגיד להם מה שהם רוצים לשמוע ולא רוצים בדיאלוג מלכתחילה (ויש אנשים שילכו מקורא בקלפים לאסטרולוג לקורא בכף היד לקורא בקפה עד שהם מוצאים מישהו שאומר להם מה שהם רוצים לשמוע, או שהאסימון נופל להם רק אחרי שהם שומעים אותו דבר שלוש פעמים משלושה קוראים שונים). אני מנסה להבין למה הלקוח מתלונן, ומתמודד עם הבעיה בהתאם.