בלה בלוג

New member

איך למצוא קודן לשער כניסה באיכות גבוהה​

קודן לשער כניסה הוא אמצעי חשוב ונדרש. באמצעות הקודן מונעים בקלות כניסה של מישהו שאיננו מוכר. הוא נוח הרבה יותר משימוש במפתח ולא מצריך להמתין שמישהו יגיע ויפתח את השער. אך עולה השאלה כיצד למצוא קודן מצוין, באיכות גבוהה. דבר ראשון, רצוי מאוד לבדוק כמה וכמה אפשרויות שונות. במהרה תגלו כי ישנם קודנים בסגנונות שונים, חלקם בעלי פונקציות נוספות. במקביל, בדקו היטב את הרמה הטכנולוגית שלו. מדובר באמצעי חשמלי והדגמים האיכותיים יפעלו בצורה טובה יותר לאורך זמן וללא תקלות.
הקפידו לחפש ספקים מומלצים. ספקים אמינים שיכולים להמליץ בצורה אובייקטיבית על הפתרונות המתאימים לכם ביותר. במידה ואתם לא בעלי ניסיון בהתקנת מערכות חשמליות, העדיפו לפנות לספק שמביא גם את המכשיר וגם מבצע התקנה. נזכיר כי קודנים מותקנים סמוך לשערי כניסה שעשויים להיות חשופים למזג האוויר. ההתקנה צריכה להביא זאת בחשבון, כך שהמכשיר יישמר ולא יינזק. יש לחבר את החוטים באופן תקין, על מנת שכל המגעים יפעלו היטב. הקודן שאיכותו גבוהה מהווה אמצעי כניסה מאובטח, בשילוב עם עיצוב מודרני אסתטי.

האם אפשר להתקין לבד קודנים לשערי כניסה​

חלקנו מחזיקים בבית ארגז כלים לצורך תיקונים או עבודות אחזקה. לכן, יתכן שתרצו לדעת האם יש ביכולתכם להתקין קודן לשער כניסה בכוחות עצמכם. התשובה לכך תלויה בכמה דברים. ראשית, לא כל הקודנים מורכבים בצורה דומה כך שאם הרכבתם בעבר קודן ישן, יתכן שתגלו כי הדגמים החדשים שונים מעט. יתר על כן, עדיף שכל מערכת בעלת חוטי חשמל וחיבורים חשמליים, תותקן רק על ידי איש מקצוע מוסמך ומיומן. חיבור שגוי של המערכת כלול לגרום לקצר ולתקלות אחרות.
שימו לב כי חלק מהמומחים שעוסקים באספקה ובהתקנה של קודנים, אינם אך ורק משווקים. הם גם צברו ניסיון רב בהתקנות מגוונות. כלומר הם מטפלים למשל בחיבור אינטרקום לבניין. כמו כן אף יכולים לספק ולהתקין מערכת אזעקה אלחוטית, פרטית או עסקית. המשמעות היא שכדי להתקין כל זאת באופן מקצועי, נדרשים ניסיון ובקיאות. כך שאם יש לכם ספק אם ביכולתכם להתקין לבד, לא כדאי להמר. מזמינים גורם מקצועי שמכיר את האופן שבו מורכבים הקודנים, ומספק שירות אספקה, חיבור והתקנה.

קודן לשערי כניסה, עובדות חשובות​

במידה ואתם עומדים לבחור בזמן הקרוב קודן לשער כניסה, תוכלו להיעזר בעוד כמה עובדות חשובות. למשל, כדאי לדעת שחלק מהקודנים כוללים גם אינטרקום מובנה. המשמעות היא שלא צריך לבחור בנפרד אינטרקום. בהתקנה אחת מקבלים פתרון כפול שפועל היטב. בנוסף, לצד הדגמים הרגילים, ניתן למצוא דגמים בעיצובים נהדרים. אם חשוב לכם לשמור על אזור השער יפה ומעוצב, בחרו קודן בעל עיצוב מתאים, יפה ומרהיב.
דגמים מסוימים ניתן להתקין בתוך קיר הסמוך אל השער, ממש בקו אפס. זו דוגמא לאסתטיקה עדכנית שרבים אוהבים. ישנה דרך אחרת, שבה מתקינים את הקודן בתוך מעין גומחה ליד שער הכניסה. לעיתים ההתקנה תתבצע ממש על גבי השער עצמו, אולם לרוב ההתקנה תיעשה בנקודה סמוכה, נגישה ובגובה נוח לשימוש. לסיכום, תוכלו לבחור כיום דגם מובחר, מתוך שלל אפשרויות של קודנים. אין צורך להסתבך עם התקנה עצמית משום שניתן להזמין ספק שגם מתקין. הזמינו גורם מקצועי שמכיר את ההבדלים בין המותגים השונים, בקיא בהנחיות היצרנים המובילים. התקנה איכותית, בשירות אישי.


קודן לשער כניסה
 
למעלה