קוד עסקי כקוד כפרוצדורלי?

אלחנן03

New member
קוד עסקי כקוד כפרוצדורלי?

נאמר לי שקוד לוגיקה עסקית יש לכתוב כקוד פרוצדורלי שיותר קל להבין ולתחזק (אחרת אחרים שיבואו אחרי לא יבינו) ואילו קוד תשתיתי אפשר לכתוב כ OO ..
 

ייוניי

New member
השאלה היא אם כך

למה להשתמש ב OO לקוד תשתיתי? מהם היתרונות של OO באופן כללי? וכשאתה עונה לעצמך על השאלה הזו תבדוק האם הסיבות לא מתאימות גם לקוד עסקי. בעניין האנשים שיצטרכו לתחזק את הקוד בעתיד אני חושב שאנשים שיש להם נסיון עשיר עם OO יבינו ויתחזקו טוב יותר קוד OO ואילו אנשים שאין להם נסיון יעדיפו קוד פרוצדורלי. זוהי בעייה של משאבי אנוש ולא של הנדסת תוכנה ולכן שוב אין חשיבות לכך שהקוד תשתיתי או עסקי...
 

אלחנן03

New member
יש חשיבות כי יעדיפו אנשים ללא ניסיון...

כדי לעשות קוד עסקי בOO טוב, צריך להבין את העסק, שלא ממש יוצא טוב, הגיוני יותר שקל יהיה לפתח קוד OO בתשתיות שיותר קרוב לתחום של המתתכנתים , מאשר קוד עסקי.
 

ייוניי

New member
->

מנסיוני כדאי להבין את העסק, או לפחות את האופן שבו המערכת הממוחשבת משתלבת בעסק, בלי קשר למתודולוגיית פיתוח התוכנה והנדסת התוכנה. ללא הבנה מספקת של הבעיה קשה לספק פתרון הולם, תהיה שיטת הפיתוח אשר תהיה... בקיצור לדעתי אפשר לפתח בשתי השיטות תשתיות וקוד עסקי וזה לא צריך להיות שיקול.
 

אלחנן03

New member
האופן שבו המערכת משתלבת זה דבר אחד..

אבל להבין ביטוח זה דבר אחר..
 
מה???

בעיני, קוד OO נכון אמור להיות הדבר הקריא וההגיוני ביותר. טיעון מוזר, אתה יכול להרחיב, אולי יובן הגיון של מי שאמר לך את זה?
 
למעלה