קוואטרו - ערב קשה עם סיום מפתיע

amirline

New member
קוואטרו - ערב קשה עם סיום מפתיע

לפני הכל אציין שהחוויה אירעה לפני 3 שבועות, פשוט לא מצאתי זמן לכתוב אבל הבטחתי לעצמי לשתף את אנשי הפורום.

תכננתי לחגוג לזוגתי יום הולדת במסעדה קצת יותר מיוחדת מהמסעדות השגרתיות שלנו ובחרתי בקוואטרו, התקשרתי להזמין מקום וכששאלו אותי אם אני מעדיף בפנים או בחוץ בחרתי בחוץ כי קראתי שבחוץ האווירה נעימה ורגועה יותר. הגענו בשעה 21:30 , אמרתי למארחת את שמי והיא אמרה שיש לה מקום רק בפנים, הסברתי שביקשתי בחוץ והיא אמרה שאין לה והם לא מתחייבים לשמור מקום בפנים או בחוץ, חזרתי ואמרתי שוב שבזמן הזמנת המקום היו אמורים ליידע אותי בכך והיא התעקשה שזאת היא מדיניות המקום, ביקשתי ממנה לבדוק אם יש מקום בחוץ בכל זאת , היא הסכימה וגילתה שיש מקום בחוץ, מבחינתי הערב התחיל ברגל שמאל אבל בחרתי להמשיך הלאה וליהנות מערב יום הולדת של זוגתי.

הגיעה מלצרית נחמדה , הסבירה על כמה מנות והזמנו ראשונות ויין :
פסטה עם פלפל שחור, חלמון במרכז וכף עם פרמז'ן - לטעמי מנה מעולה, זוגתי אהבה אבל הפלפל קצת העיק עליה.
טונה מינסטרונה - מעולה !!!
מנה של רביולי עם דוקסל פטריות - מעולה !!!
כוס קאווה וכוס יראון (אם אני זוכר נכון)

בנוסף הוגש לשולחן לחם מעולה עם שמן זית, זיתים ופלפלים חריפים טעימים מאוד.

פה התחיל הבלאגן, סיימנו את הראשונות, הגיע מלצר שפינה את הצלחות והנה חלף הזמן ועברה לה חצי שעה בערך שאנחנו יושבים לבד בלי שום סימן, סימנתי לאחת המלצריות ושאלתי האם העיקריות אמורות להגיע בקרוב, היא שאלה אם מישהו ניגש אלינו לאחרונה, עניתי שלא ואז היא שאלה אם היא כבר יכולה להזמין לנו אותן, עניתי שזה כבר היה צריך להיות מוזמן אבל קדימה, אנחנו מחכים, עברו להם עוד 20-30 דקות ואין שום סימן באופק, כאן כבר הרגשתי שאני ממש רותח , השעה 23:10 ואין שום מנה בכיוון, קראתי לבחור שהיה מנהל המשמרת והסברתי לו שאני רוצה לבטל את המנות העיקריות והסברתי לו את הסיבה, הוא התנצל ואמר שאין בעיה, לפתע צצה לה המלצרית שהתחילה את הערב איתנו, שאלנו לאן היא נעלמה והיא סיפרה שהרגישה לא טובה ולכן ירדה מהמשמרת לשעה-שעה וחצי, זה כמובן הסביר את הכל ואת הברדק שעברנו (ושולחן לידנו עבר).

מנהל המשמרת הגיע אחרי 10 דקות ואמר שהמנות מוכנות והוא ממש רוצה להוציא לנו אותן ללא תשלום, סירבתי והוא שוב ביקש ואמר שהוא רוצה שרק נטעם אפילו ביס או שניים, החלטנו להיענות לו שכן הוא ביקש כל כך והצטער כל כך ובאמת רצינו לטעום למרות שכבר לא היינו כל כך רעבים (אכלנו לחם וזיתים בשעה ורבע שהמתנו לעיקריות).
אם כן בשעה 23:20 בערך אכלנו את העיקריות:
קנלוני גבינות - לא מוצלח לטעמה של זוגתי, רוטב אגרסיבי ודומיננטי אבל זה טעם אישי שלה .
פילה לברק על מצע לינגוויני עם כרובית,ארטישוק ירושלמי ועגבניות שרי - מנה מעולה לטעמי !

קיבלנו תפריט קינוחים אבל כבר היינו מותשים ועייפים ולא בא לנו על שום דבר אז פשוט ביקשנו חשבון, הגיע שוב מנהל המשמרת ואמר שהוא לא יכול להוציא לנו חשבון והארוחה על חשבון הבית (די הופתעתי האמת), סירבתי ואמרתי לו שזאת לא הייתה המטרה ואכלנו ראשונות שהיו מעולות, הוא הסביר שהערב נהרס לנו ותוך כדיי שיחה הוא גם עודכן במעללי המארחת ובעובדה שזה היה אמור להיות ערב חגיגי של יום הולדת נהרס בחלקו הגדול, הוא אמר שעכשיו הוא הרבה יותר שלם עם ההחלטה שלו ואמר שהוא מקווה לראות אותנו בעתיד לחוויה מתקנת.

לסיכום: נראה שהאוכל שם מעולה ולדעתי אם לא הפאשלה של המלצרית שירדה מהמשמרת ולא הוחלפה גם השירות היה יכול להיות לא רע, עניין המארחת אני מאמין שיטופל . לי אישית היה קצת לא נוח לצאת בלי לשלם (השארתי 50 שקל טיפ למלצרית) אבל זה אולי קצת המתיק את הגלולה המרה.
בגדול - אני מאמין שאחזור לשם, האוכל מאוד טעים והמחירים לטעמי לא גבוהים כל כך יחסית לרמה של האוכל.

נ.ב - דבר נוסף שהייתי מצפה לאכוף שם זה עניין העישון, במרפסת יש חצי מקום לעישון וחצי ללא מעשנים, כולם עושים שם הכול לא שום רסן וחבל, גם אנשים לא מעשנים רוצים להנות מישיבה במרפסת, המקום הגדיר מקומות כאלה וכל שנותר הוא רק לאכוף את זה.
 

Geralt of Rivia

New member
תודה על הדיווח

נשמע שבאמת נפלתם על תקלה חריגה, ואולי גם לכך שהמקום רק נפתח לא מזמן יש חלק בעניין (הגם שזה לא מצדיק). יפה שמנהל המשמרת התייחס בכבוד לבעיות ולטענות ועשה מה שיכול כדי לפצות ולנסות להוציא אתכם בהרגשה טובה.
איכשהו מהביקורות שקראתי עד עכשיו, האוכל לא מצליח לפתות אותי להגיע. אף מנה לא נקראת כמיוחדת מספיק כדי שאגיד לעצמי: את זה אני חייב לנסות!
 

מיתר44

New member
תגובת מנהל המשמרת ראויה לשבח

הוא לקח אחריות מלאה וניסה ככל יכולתו להמתיק ולו במעט את עוגמת הנפש
שנגרמה לכם.
עד כה נמנעתי מלהגיע לקוואטרו, בעקבות ביקורות. עתה אשקול לשנות את החלטתי.
יפה מצידכם שהותרתם טיפ למלצרית החולה.
 

amirline

New member
מנהל המשמרת אכן נהג בצורה יפה

והוא כל כך התנצל עד שממש ריחמנו עליו, מה שכן אפשר להגיד שהבעיה היא די באשמתו כי הוא היה חייב למצוא מחליפה למלצרית החולה לפרק הזמן שבו ירדה מהמשמרת.
 

salo22

New member
יופי של טיפול בסיטואציה, שאפו להם

תודה על הדיווח.
 

החתולית

New member
על הדיווח

ראשית, טוב לדעת שהמנות שאכלתם היו ברובן טובות.
&nbsp
שנית, אני מסכימה איתך שחלק מהבעייה שנוצרה היא באחריותו של מנהל המשמרת (שהיה צריך לדעת שחסרה לו מלצרית ולדאוג שהשולחנו שלה יטופלו). הוא לקח אחריות בצורה מקצועית וראוייה.
 

amirline

New member
משום מה המון מקומות מצטיינים בראשונות ויש ירידה בעיקריות

האם זה חרף העובדה שהכמות במנות ראשונות קטנה יותר ולכן אפשר לתת חומרי גלם יותר יקרים ? , אני נתקל בתופעה שכזאת ביותר ויותר מקומות.
 

החתולית

New member
אני מוצאת שהראשונות יותר מעניינות

בהרבה מסעדות, ולאו דווקא יותר טובות. פעמים רבות, אנחנו אוכלים ארוחת ראשונות.
&nbsp
לא חושבת שזה עניין של גודל המנה, או חומרי הגלם היקרים.
 

erezavn

New member
בראשונות יש יותר ניסיון להיות יצירתיים ומקוריים...

כמות חומר הגלם היא כמובן קריטית. הרבה שפים כנראה לא רוצים "לסכן" כמות חומר גלם גדולה במנה עיקרית ולכן עושים אקספרימנטים על "קטן". זה בולט גם במסעדות שף יותר מתוחכמות, שהמנות העיקריות שלהן הן יותר קלאסיות ושמרניות, בהשוואה למנות הראשונות בהן השף מרגיש חופש להתפרע...
 
למעלה