הפרטים נמצאים בכתבה
מהפיכת התחבורה הציבורית נמשכת והפעם עם שני קווי אגד חדשים, 3,4 שיאפשרו קישור מהיר בין השכונות הצפוניות והדרומיות לבין מרכז העיר ● הנסיעה בקווים החדשים תהיה קצרה יותר ובתדירות גבוהה יותר ● בימים אלה מבצעת העירייה באמצעות החברה הכלכלית (חכ''א) עבודות תשתית להכשרת 42 תחנות נוספות להעלאה והורדת...
www.yomyom.net
כל חוליי ההודעה ברעננה - אחת לאחת.
קווים עם "55 נסיעות" ו"43 נסיעות" אך מידע שימושי על תדירויות - אין.
"42 תחנות חדשות" אך פירוט מסלולים אין. זה כמו ה"בשורה" ברעננה שסתם זרקה מספרי קווים וקיוותה שהתושבים ידעו מהם.
בקריאה בין השורות על קווים 5 ו 6 אני מנחש שיש נעלם נוסף - יתכן שקווים 3 ו 4 הם למעשה כיוונים שונים של אותו המסלול, שיטה לא נפוצה במיוחד, אך שמעתי עליה בהקשר של ערים קטנות בארץ.
סליחה אבל ככה לא מקדמים תח"צ ובייחוד לא בעיר תיירות כמו אילת שיתכן ששוכרים בה דירות נופש. משפחה שמגיעה בטיסת פנים או רכב אחד תלויה בתח"צ או לצורך התניידות או לצורך פעילות בנפרד כמו קפיצה לסופר או לקניון או חזרה מוקדמת יותר לדירה.
המידע הבסיסי על הקווים החדשים צריך לכלול קודם כל את מסלוליהם. שנית - מידע רלבנטי לנוסע על תדירותם - זמן ההמתנה המשוער בין אוטובוס לאוטובוס הבא בשעות השיא והשפל. שלישית המידע על האוטובוסים האחרים שהוזכרו ברשת צריך להיות מפורט גם הוא ובצורה דומה. לכל העסק צריכה להיות מפה או דיאגרמת רשת עם המוקדים שהוזכרו, חלקם בחשיבות לאומית לבאים לעיר שתושביה או בתי המלון שבה ישלחו להם את הכתבה- מסוף טאבה, נמל התעופה רמון, אזור המלונות, וחלקם בחשיבות מקומית.
המידע היחיד בכתבה שעוזר לי במידה שראיינאייר תחזור לרמון הוא שיש קווי 5X לשדה.
את בשורת הקווים החדשים אף אחד לא יכול להבין בלי מסלולם או תדירותם.