והרי ידיעה שהגיעה זה עתה.קווים לדמותו של יוסי שניר
(הלא הוא מנכ"ל רכבת ישראל). ה"כתבה" הבאה, ממש נלעגת על גבול הביזאריות, התפרסמה ב"עיתון" המקומי של מעריב לראשל"צ. יש לקוות שבגרסה המודפסת של ה"עתון" צורפה שקית הקאה... לגזור ולשמור...
נהדר, איליה!והרי ידיעה שהגיעה זה עתה.
נראה כי מנכ"ל הרכבת יוסי שניר לא יהיה מסוגל ללכת מספר ימים. כי הלשון של עורך זמן מקומי ראשון תקועה לו כל כך עמוק בתחת שקשה להוציא אותה משם.
וואלה מילים כדורבנותוהרי ידיעה שהגיעה זה עתה.
נראה כי מנכ"ל הרכבת יוסי שניר לא יהיה מסוגל ללכת מספר ימים. כי הלשון של עורך זמן מקומי ראשון תקועה לו כל כך עמוק בתחת שקשה להוציא אותה משם.
אם הוא כל כך תותח וכו´והרי ידיעה שהגיעה זה עתה.
נראה כי מנכ"ל הרכבת יוסי שניר לא יהיה מסוגל ללכת מספר ימים. כי הלשון של עורך זמן מקומי ראשון תקועה לו כל כך עמוק בתחת שקשה להוציא אותה משם.
(רודי מקורלי) אותי מענייןאם הוא כל כך תותח וכו´
אז למה לרכבת ישראל יש כ"כ הרבה בעיות עם לוחות הזמנים שלה? נראה לי שלרכבת צפויה ירידה בכמות הנוסעים עקב הבאלאגן שהולך פה בזמן האחרון. משום מה נראה לי שהכתב קיבל את החומר מוכן מראש מיוסי שניר או משהו.
(רודי מקורלי) קווים לדמותו -תרתי משקווים לדמותו של יוסי שניר
(הלא הוא מנכ"ל רכבת ישראל). ה"כתבה" הבאה, ממש נלעגת על גבול הביזאריות, התפרסמה ב"עיתון" המקומי של מעריב לראשל"צ. יש לקוות שבגרסה המודפסת של ה"עתון" צורפה שקית הקאה... לגזור ולשמור...
לטובת הענין(רודי מקורלי) קווים לדמותו -תרתי מש
הצרה היא שכתבות מסוג זה רק מזיקותלטובת הענין
נקווה שיש לו מחויבות מספקת למערכת וכישורים מתאימים של מנהל, ואם כן רצוי מאוד שיהיה לו דימוי ציבורי ותקשורתי חיובי. הרכבת זקוקה למישהו המסוגל לסחוף את המדינה כולה לתנופה אדירה של השקעות בתחום זה, ולוא כדי להדביק את הפער והפיגור שהצטברו בהשוואה לארצות אחרות...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.