קווים 55, 64 ירושלים עוברים לחברת אקסטרה

מצ"ב ההודעה
האם הסתיימו סופית כל העברות הקווים במסגרת מכרזי צפון מרכז ירושלים של סופר בוס ואקסטרה? האם צריכים לעבור עוד קווים בירושלים מאגד לשתי החברות הללו? האם לאגד יותר לפתוח קווים חדשים במסגרת אשכול דרום ירושלים,שהיא מפעילה?
 

DanBus43Maalit72

Active member
האם הסתיימו סופית כל העברות הקווים במסגרת מכרזי צפון מרכז ירושלים של סופר בוס ואקסטרה? האם צריכים לעבור עוד קווים בירושלים מאגד לשתי החברות הללו? האם לאגד יותר לפתוח קווים חדשים במסגרת אשכול דרום ירושלים,שהיא מפעילה?
כל הקווים אשר היו כלולים במכרז י-ם מרכז עברו לסופרבוס.
עם מכרז י-ם צפון נותרו לאגד רק שלושה קווים שאמורים לעבור לאקסטרה. קווים 52 ו 67 שאמורים לעבור בהמשך וקו 22 שלפי המכרז אמור להתפצל לשני קווים.
 

fishgad

Active member
כל הקווים אשר היו כלולים במכרז י-ם מרכז עברו לסופרבוס.
עם מכרז י-ם צפון נותרו לאגד רק שלושה קווים שאמורים לעבור לאקסטרה. קווים 52 ו 67 שאמורים לעבור בהמשך וקו 22 שלפי המכרז אמור להתפצל לשני קווים.
סופרבוס היו אמורים לפתוח מלא קווים חדשים
מה איתם?
 

DanBus43Maalit72

Active member
90,91,95,97
504,505,506,509,510,512,516,517,531,540,
(פלוס 32 שפוצל ל- 62+92)

נשמע כמו כמות גדולה של קווים חדשים.
זו אכן כמות גדולה של קווים אך קווים חדשים נוספים שרשומים במכרז ועדיין לא נפתחו כגון קווים 8, 94, 500 שאמור להיות קו לילה במרכז העיר, 501/502 שאמורים לפעול אחרי סיום שעות פעילות הקו האדום, 507, 530 ו 578.

יש קווים חדשים שרשומים במכרז וביצועם נעשה בדמות קו חדש אחר כגון 92 הרשום במכרז שנפתח כקו 512 ו-549 הרשום במכרז שנפתח כקו 540.
 

yair480

Active member
זו אכן כמות גדולה של קווים אך קווים חדשים נוספים שרשומים במכרז ועדיין לא נפתחו כגון קווים 8, 94, 500 שאמור להיות קו לילה במרכז העיר, 501/502 שאמורים לפעול אחרי סיום שעות פעילות הקו האדום, 507, 530 ו 578.

יש קווים חדשים שרשומים במכרז וביצועם נעשה בדמות קו חדש אחר כגון 92 הרשום במכרז שנפתח כקו 512 ו-549 הרשום במכרז שנפתח כקו 540.
578 הופעל בסוף כקו 90.
וגם המסלול שלו ממש לא פועל על העיקרון של קווי 500 בגלל שהוא לא עובר באף "ציר מהיר".
 

ITZIK96IL

New member
תכלס קו 52 הוא האחרון מהקווים העירוניים הסדרים שישאר באגד גבעת שאול.
 

konforty25

Active member
מה עם 39 ו16?
למה הם לא עוברים לאקסטרה?
ומה לגבי קווים חדשים באקסטרה יש צפי?
החל מיום חמישי 1/8/2024 יחול שינוי בתחנת הקצה של הקווים 16, 39, 39א והם יתחילו/ יסיימו את מסלול נסיעתם במסוף הארזים (במקום בעתירות מדע).

קווים 16, 39 לרמת שרת:
יתחילו את מסלול נסיעתם במסוף הארזים (תחנה 2001), ימשיכו בנסיעה בשדרות גודלה מאיר ויתחברו להמשך המסלולים הקיימים.

תחנות מבוטלות: המרפא (תחנה 1089), קריית מדע/ המרפא (תחנה 9944), קריית מדע/ שדרות גולדה מאיר (תחנה 6238).

קווים 16, 39, 39א מרמת שרת:
ייסע על פי המסלולים הקיימים עד צומת שדרות גולדה מאיר/ קריית מדע, ימשיכו ישר בשדרות גולדה מאיר ויסיימו את מסלול נסיעתם במסוף הארזים.

תחנה מבוטלת: המרפא – מסוף הר חוצבים (תחנה 3821).
 
איפה ניתן למצוא רשימה של הקווים שנשארו באגד?

לתחושתי אגד הפכה למפעילה הכי קטנה בירושלים
 

DanBus43Maalit72

Active member
איפה ניתן למצוא רשימה של הקווים שנשארו באגד?

לתחושתי אגד הפכה למפעילה הכי קטנה בירושלים
כל הקווים הפנימיים בירושלים שאינם רשומים בשני המכרזים(אשכול י-ם מרכז ואשכול י-ם צפון.

כיוון שאגד "מקבלת" למעשה את אשכול י-ם דרום ללא מכרז אין אפשרות לדעת בפומבי מה הקווים החדשים שיפתחו במסגרת האשכול בניגוד למכרזים אשר הקווים הכלולים בהם רשומים במסמכי המכרז. אך אשכול י-ם דרום בסוף ילך למכרז אחרי כ 10 שנים ואז אגד תצא סופית מירושלים.
 

חעחעחע11

Active member
4, 5, 6, 7, 7א, 9, 9א, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 19א, 20, 21, 22, 22א, 23, 24, 26, 26א, 27, 27א, 28, 28א, 29, 30, 30א, 33, 33א, 34, 35, 39, 39א, 42, 42א, 50, 52, 67, 67א, 80, 88, 102, 103, 106, 107, 108, 150, ומספר קווי תלמידים.

אלו הקווים העירוניים של אגד בירושלים כרגע.
 
למעלה