קווי האוטובוס בגבול הצפון חוזרים

ohadg09

Active member
קווי נתיב אקספרס בגבול הצפון חוזרים לפעילות עם שינויים:
קווים 24 ו36 ללא שינוי
קו 22 מתוגבר
קו 27 לא ייכנס לאבן מנחם, אבל כן ייכנס לזרעית
קו 28 לא ייכנס לזרעית ויוארך לבית ספר שדה מירון עם תחנה בצומת סאסא
קו 31 יתחיל בחניתה במקום במצובה
קווים 23, 25, 29, 296 ו300 מבוטלים
אין עדכון לגבי קווי אגד באצבע הגליל
 

מנכל אחד

Active member
קווי נתיב אקספרס בגבול הצפון חוזרים לפעילות עם שינויים:
קווים 24 ו36 ללא שינוי
קו 22 מתוגבר
קו 27 לא ייכנס לאבן מנחם, אבל כן ייכנס לזרעית
קו 28 לא ייכנס לזרעית ויוארך לבית ספר שדה מירון עם תחנה בצומת סאסא
קו 31 יתחיל בחניתה במקום במצובה
קווים 23, 25, 29, 296 ו300 מבוטלים
אין עדכון לגבי קווי אגד באצבע הגליל
מה הסיבה לביטול הקווים הללו? לאן הוסטו התשומות?
 
מה הסיבה לביטול הקווים הללו? לאן הוסטו התשומות?
ככלל, אנחנו רוצים להגיע למערכת עם פחות קווים יותר תדירות. בכל הארץ וכאן ספציפית עם ההזדמנות של חזרת השירות.
קווים 25 ו-29 ו-296 פעלו כלום פעמים (25 רק במוצ"ש ו-29 פעם ביום או להפך וגם 296 פעם ביום) והם פשוט נבלעים ב-27/28.
23 שירת רק את חניתה (דרך שלומי) ו-31 שיוארך לחניתה פשוט ייתן את המענה במקומו.
300 חיבר את עראמשה לס'חנין, ופשוט היה מועמד לביטול עקב מיעוט נוסעים עוד לפני המלחמה. אין סיבה לחשוב שמשהו השתנה בזה.
התשומות מהקווים האלה משמשים הן להארכת 28 לסאסא (בקשה ישנה של המועצות), והן לתגבור נקודתי של הקווים האחרים.
 

ohadg09

Active member
ככלל, אנחנו רוצים להגיע למערכת עם פחות קווים יותר תדירות. בכל הארץ וכאן ספציפית עם ההזדמנות של חזרת השירות.
קווים 25 ו-29 ו-296 פעלו כלום פעמים (25 רק במוצ"ש ו-29 פעם ביום או להפך וגם 296 פעם ביום) והם פשוט נבלעים ב-27/28.
23 שירת רק את חניתה (דרך שלומי) ו-31 שיוארך לחניתה פשוט ייתן את המענה במקומו.
300 חיבר את עראמשה לס'חנין, ופשוט היה מועמד לביטול עקב מיעוט נוסעים עוד לפני המלחמה. אין סיבה לחשוב שמשהו השתנה בזה.
התשומות מהקווים האלה משמשים הן להארכת 28 לסאסא (בקשה ישנה של המועצות), והן לתגבור נקודתי של הקווים האחרים.
צפויים להתבטל עוד קווים של כלום ביום? (למשל 281 מסאסא לחיפה)
 
מה הסיבה לביטול הקווים הללו? לאן הוסטו התשומות?
הבעיה עם יישובי כביש הצפון שחלק מהם מרוחקים משמעותית מהכביש הראשי ולכן קשה מעוד לתת שירות לכל הציר ע''י קו אחד. אחת לתקופה עושים שם שינויים ''קוסמטיים'' של הכנסת ישוב X לקו כזה או אחר ואז החלפה שלו בקו המקביל במקום ישוב Y וכו'. כל הביטולים חוסכים תשומות בערך של נהג וחצי אז לא סביר שנראה תגבור משעותיי בקווי אחרים במקום. בעיקר חיסכון של ק''מ למשרד התחבורה.
 
קווי נתיב אקספרס בגבול הצפון חוזרים לפעילות עם שינויים:
קווים 24 ו36 ללא שינוי
קו 22 מתוגבר
קו 27 לא ייכנס לאבן מנחם, אבל כן ייכנס לזרעית
קו 28 לא ייכנס לזרעית ויוארך לבית ספר שדה מירון עם תחנה בצומת סאסא
קו 31 יתחיל בחניתה במקום במצובה
קווים 23, 25, 29, 296 ו300 מבוטלים
אין עדכון לגבי קווי אגד באצבע הגליל
באזור אצבע הגליל עדיין יש מעט מאוד פעילות (יצא לי להיות בסופ''ש האחרון). למעט שמורות הטבע חלק ניכר מהעסקים עדיין סגורים
יתכן שזאת הסיבה שעוד לא מחזירים קווים.
 
למעלה