קווי הדרום משנת 1954

konforty25

Active member
מצב קווי הדרום הבינעירוני בשנת 1954
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240510_161713_Chrome.jpg
    Screenshot_20240510_161713_Chrome.jpg
    KB 642.2 · צפיות: 27
  • Screenshot_20240510_161758_Chrome.jpg
    Screenshot_20240510_161758_Chrome.jpg
    KB 612.5 · צפיות: 25
  • Screenshot_20240510_161919_Chrome.jpg
    Screenshot_20240510_161919_Chrome.jpg
    KB 579.8 · צפיות: 23
  • Screenshot_20240510_161926_Chrome.jpg
    Screenshot_20240510_161926_Chrome.jpg
    KB 545.4 · צפיות: 20
  • Screenshot_20240510_161934_Chrome.jpg
    Screenshot_20240510_161934_Chrome.jpg
    KB 535 · צפיות: 20
  • Screenshot_20240510_161943_Chrome.jpg
    Screenshot_20240510_161943_Chrome.jpg
    KB 460.4 · צפיות: 19
  • Screenshot_20240510_162110_Chrome.jpg
    Screenshot_20240510_162110_Chrome.jpg
    KB 694.5 · צפיות: 21
  • Screenshot_20240510_162120_Chrome.jpg
    Screenshot_20240510_162120_Chrome.jpg
    KB 606.7 · צפיות: 27

connex

Active member
מדהים. שנה שאשדוד עדיין לא קיימת, רק ירושלים המערבית בידינו, מעברת מחנה ישראל היא יעד פופולרי והמון קווים שעוברים ברמלה לוד. אני מניח שבטח לכל קו היו נסיעות בודדות אז כי רוב הערים עדיין לא היו ממש מפותחות אבל מסקרן אותי לדעת למה היה צריך כל כך הרבה קווים לקישור בין לוד לרמלה. האם גם בשנות ה50 היו הגבלות בתחנות של איסוף בלבד או הורדה בלבד? כמה מקומות הכילו האוטובוסים שפעלו בתקופה הזאת?
 
למעלה