אין מסלול אחד נכון.
לא יכול להיות שרק קו אחד ישמש כקו לילה בעיר בסדר גודל של באר שבע (ואני מדבר מבחינת השטח). צריך קו אחד שיזין את שכונות ו', ד, ג' באופן הזה: יציאה מנחל עשן דרך ו', מעבר בסנהדרין דרך מרכז אורן ורינגנבלום ומשם כניסה למרכז ד' דרך סוסו הכהן) - תחנה קרוב לפאבלו ברחוב יוחנן הורקנוס ומשם למרכז גילת ומעונות ד', יציאה לשדרות בן גוריון ופניה לארלוזורוב לאיסוף נוסעים מגולומוב ורחוב השלום (מרכז אורות וכו') ואז נסיעה עד להשלום פינת בן גוריון ומשם לביג, מעבר בעיר העתיקה (בדגש לבארקה, סמילנסקי 4 ושדרת האוכל) ומשם המשך לזיגי/בלאפסט וסיום בפורום. קו נוסף יזין את שכונות י"א, ה' בסגנון קו 16, לא יגיע למתחם רינגנבלום אך גם מתחנת רגר פינת בן גוריון זה לא מרחק רב כל כך, אז לא נורא. ימשיך משם בדיוק כמו קו 16 (רק מבלי להיכנס מתחם מוקדי השירות והאורגים) לביג ומשם לעיר העתיקה ולפורום. קו שלישי צריך להיות מוזן משכונה א', מעבר לשכונה ט' על שדרות ירושלים עד לגבול עם נאות לון. משם ישירות לנווה זאב על יוהנה ז'בוטינסקי, משם לחטיבה שמונה, משם ישירות לנחל בקע (תחנה אחת בכניסה לנווה נוי מספיקה כי גם בצד השני יש תחנות לנווה נוי). המשך לפורום וחזרה מיידית לכיוון סמילנסקי והבארקה, משם ישירות לביג ובהמשך למתחם מעונות ג' - סוף מסלול. לגבי המסלול האחרון שהצגתי אני חושב שניתן להכניס בו שיפורים כאלו ואחרים. דווקא בנווה זאב יש אוכלוסיה רבה שמשתמשת בתחבורה הציבורית. הזיגי הוא מקום הבילוי המובהק של 16-18 וכל אחד מהקווים חייו לעבור בו. הבארקה הוא מקום בילוי מובהק של סטודנטים וכך גם מתחם מעונות ג' ומתחם רינגנבלום, כל כן הקווים שנוסעים באזורי מגורי סטודנטים (כמו ב' ושכונה ו' החדשה) חייבים לעבור בהם. המסלול של הקו האחרון פשוט קשה מידי שיטפל בשכונות שאומנם קרובות אך הפורום והזיגי תקועים כמו עצם בגרון ומשבשים מסלול הגיוני.