קווי מטרופולין 3, 7, 10, 18, 28 אשכול אונו

konforty25

Active member
מצ"ב קבצים
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240225_154005_ .jpg
    Screenshot_20240225_154005_ .jpg
    KB 262.6 · צפיות: 38
  • Screenshot_20240225_153810_Adobe Acrobat.jpg
    Screenshot_20240225_153810_Adobe Acrobat.jpg
    KB 464 · צפיות: 43
  • Screenshot_20240225_153738_Adobe Acrobat.jpg
    Screenshot_20240225_153738_Adobe Acrobat.jpg
    KB 431.2 · צפיות: 41
  • Screenshot_20240225_120052_Facebook.jpg
    Screenshot_20240225_120052_Facebook.jpg
    KB 176.3 · צפיות: 41

Ccyclist

Well-known member
מצ"ב קבצים

אם הקו של שיבא - תל השומר דו כיווני, עדיף היה לתת לו צורת 8 כדי שיהיה אפשר להגיע במהירות לנקודות השונות במתחם במקום סיבוב ארוך.

מטרופולין "זוכה" לביקורות רעות בפורום אז אני מקווה שהשירות יהיה בסדר. השתמשתי בשירותיה ברעננה ב 2018 ו 2019 והיה בסדר למעט מצב שהייתי צריך למהר לנסיעה מסויימת (שיצאה בזמן) ולכן נאלצתי לבטל קינוח במסעדה שלקחה את הזמן שלה (היתה לי לפחות חצי שעה כשהתחישבתי שם). ב 2022 ו 2023 שכרתי רכב אז נמנעתי מהתענוג.
 
האם נוספות נסיעות לקווים 7 18 28? אם רק יורדות נסיעות, למה מעבירים אותם חברה? ומה הקשר בין קו 7 ובין המעבר הזה? קו 7 זה קו בני ברקי קלאסי
 

Ccyclist

Well-known member
כנראה שלא יהיו שני קווי 7 של ״דן״ שנוסעים בתל אביב.
לשנות מפעילה על עניין סידורי במקום לשנות מספר ? זה לא הגיוני. הגיוני שישנו מפעילות על בסיס חניוני אוטובוסים או עניינים טכניים כאלו.
 
כנראה שלא יהיו שני קווי 7 של ״דן״ שנוסעים בתל אביב.
יש את קו 7 שנוסע בין חולון לרמת אביב.
קו 7 השני נוסע בין עתידים תל אביב לרמת גן דרך בני ברק.
אין להם חפיפה.
זה יותר טוב מקווים בעלי מספר שיש להם חפיפה.
 
יש את קו 7 שנוסע בין חולון לרמת אביב.
קו 7 השני נוסע בין עתידים תל אביב לרמת גן דרך בני ברק.
אין להם חפיפה.
זה יותר טוב מקווים בעלי מספר שיש להם חפיפה.
משיקולי העברת מידע לציבור. עדיף שבאותה עיר לא יהיה מספרי קו זהים גם אם אין בינהם חפיפה. כשאתה מחפש קו 7 בתל אביב אתה חייב לקבל רק תשובה אחת.
 

EHP12

Well-known member
משיקולי העברת מידע לציבור. עדיף שבאותה עיר לא יהיה מספרי קו זהים גם אם אין בינהם חפיפה. כשאתה מחפש קו 7 בתל אביב אתה חייב לקבל רק תשובה אחת.
ועדיין קיימים שני קווים באותה עיר:
בתל אביב מלבד שני קווי ה-7. יש לך את מספרים 104,112,178,471 שחולקים אותם שני קווים שונים. מבחינת משרד התחבורה כל עוד הם לא עוצרים באותה תחנה אין בעיה.
 

Ccyclist

Well-known member
ועדיין קיימים שני קווים באותה עיר:
בתל אביב מלבד שני קווי ה-7. יש לך את מספרים 104,112,178,471 שחולקים אותם שני קווים שונים. מבחינת משרד התחבורה כל עוד הם לא עוצרים באותה תחנה אין בעיה.

הגיע הזמן לאותיות. בעבר חשבתי שמשיקולי שפה רשמית זה יצטרך להיות באותיות עבריות הדומות ללטיניות ( א / X, ש / W, ץ / Y ). כיום, כשהקו האדום משתמש באות R ואני מניח שהירוק והסגול ישתמשו ב G ו P - המחסום נשבר ואפשר להשתמש באותיות לטיניות כקידומות למספרי קו.

בלונדון השיטה היא שקווי אות הם קווים אזוריים, לרוב רוחביים ומשלימים, שאינם נוסעים למרכז. בהשאלה לגוש דן אפשר לתת אות לקווים פנימיים של ערי הלווין השונות, וכן לקווים פנימיים של עבר הירקון למשל. האות אומרת לאיזה אזור הקו שייך. בשיטה הלונדונית לרוב הקווים האלו יש מספר ואות W5 למשל, אך יש גם קווים עם אות ושתי ספרות - C11 למשל. יש גם שימוש באותיות למערכות אקספרס - SL לקווי האקספרס בטבעת הפרברית החדשה, X למספר מצומצם של קווי אקספרס.

בגלל שבגוש דן (ובישראל בכלל) יש מערכת תלת ספרתית שמוכרת לציבור - עדיף להשאיר את המערכת הראשית ולהשתמש באותיות לבדל קווים מקומיים.
 
ועדיין קיימים שני קווים באותה עיר:
בתל אביב מלבד שני קווי ה-7. יש לך את מספרים 104,112,178,471 שחולקים אותם שני קווים שונים. מבחינת משרד התחבורה כל עוד הם לא עוצרים באותה תחנה אין בעיה.
ממש לא נכון.
מבחינת המשרד יש בעיה. זה בהחלט מוגדר כך בנוהל הרישוי שלא אמורים להיות קווים עם אותו מספר באותה עיר.


מבחינת סדרי עדיפויות של טיפול במפגעי עבר (וגם של בקרה שלא ייווצרו חדשים) זה לצערי נמצא במקום נמוך מדי.
 

EHP12

Well-known member
ממש לא נכון.
מבחינת המשרד יש בעיה. זה בהחלט מוגדר כך בנוהל הרישוי שלא אמורים להיות קווים עם אותו מספר באותה עיר.


מבחינת סדרי עדיפויות של טיפול במפגעי עבר (וגם של בקרה שלא ייווצרו חדשים) זה לצערי נמצא במקום נמוך מדי.
אז איך אתה מסביר שב-2022 חנכו קו 471 (ראש העין-רמת החייל. קו כושל). כשיש כבר קו כזה (גבעת זאב תל אביב)?

או שינו את המספר של 278 (חולון-רמת החייל) ל-178 כאשר כבר יש קו כזה מתל אביב ליבנה?

אם כי עיוותים שיש מנסים לתקן. אבל לא מספיק
 
בעיקר חוסר מודעות מספקת לנושא.

אגב בעבר היתה בקרה טכנולוגית על הנושא הזה ולא היה אפשרי לפתוח קו לעיר מסוימת באותו מספר של קו קיים.

כשהחליפו מערכות הפיצ'ר הזה נפל. ומאז זה תלוי אך ורק במודעות של אנשים ולא בשום דבר אחר וזאת התוצאה.
 
למעלה