קולות של החלמה

עליזה 63

New member
קולות של החלמה

קולות של החלמה "ההתחייבות שלכם להמנעות מאכילת-יתר כפייתית היא הדבר החשוב ביותר בחייכם, ללא יוצא מן-הכלל. אתם אולי סבורים שדברים אחרים קודמים בסדר העדיפויות, אבל אם לא תמנעו מאכילת-יתר כפייתית, ולא תנהגו במתינות בעת הארוחות, אתם עלולים להרוס לעצמכם את ההזדמנות להגיע לבריאות, לאושר, להבנה-עצמית, ולשלוות-נפש. אם אתם משוכנעים שכל דבר בחיים תלוי בכך שתנהגו בהמנעות, כמעט בטוח שתשיגו את המטרות הללו." - לפני שתיקח את הנגיסה הכפייתית הראשונה הזאת, זכור... מילים אלה מזכירות לי, שההמנעות דורשת מחויבות ועיקביות. מחויבות פירושה שאני מציבה את ההמנעות בראש - לפני כל דבר וכל אחד. זה אולי נשמע אנוכי, אבל השמירה על ההמנעות היא הדרך היחידה שבה אוכל להסיט את ההתמקדות שלי מן האוכל אל האחרים. מחויבות פירושה שאני מתכננת בזמן לאכול את המאכלים הנכונים בשעות הנכונות, ולעסוק בעבודה הרוחנית שמאפשרת לי גישה אל הכוח העליון שלי. עקביות פירושה להתחייב מחדש להמנעות מדי יום ביומו - ללא תירוצים. מילים אלה מזכירות לי שאינני קורבן למחלה שאין ביכולתי לעשות נגדה שום דבר. רק אני אחראית להתחבר לכוח העליון השומר שאהיה בהמנעות.
 

עליזה 63

New member
מתוך "מזון למחשבה"

מתוך "מזון למחשבה" שלמות כדי להבריא, אנחנו מוכרחים להסיר את רגש האנוכיות שלנו, ולכן אנחנו מוכרחים לקבל את העובדה שאיננו, ולעולם לא נהיה מושלמים. שלמות מפריעה להבראה שלנו, מכיוון שעל מנת להיות מושלם, אנחנו מציבים לעצמנו מטרות לא מציאותיות, שמבטיחות כשלון. אם אנו לא חושבים שאנו צריכים להיות מושלמים, אנחנו יכולים לקבל את השגיאות שלנו כחוויות לימוד, ונהיה מוכנים לנסות פעם נוספת. ביטוח טוב נגד השלמות נקבל, כשנעמיק את ההכרה שלנו עם הכוח העליון. אנחנו לומדים להאמין שהוא מקבל ואוהב אותנו כמו שאנחנו, וזה נותן לנו את האומץ והענווה לקבל את עצמנו. איננו מושלמים, אבל אנחנו מתפתחים למרות החולשה שלנו. אנחנו יכולים לשרת את האחרים בהתאם לתוכנית של האלוהים לגבי חיינו. אם אנו מקבלים את המגבלות שלנו, אנחנו נעשים סובלניים לגבי המגרעות והחולשות של אלו שסובבים אותנו. ביחד אנחנו מתפתחים. אני מודה על כך שאיני צריכה להיות מושלמת
 

עליזה 63

New member
מתוך "להיום"

מתוך "להיום" את כל הידע שרכשתי כל אחד יכול לרכוש, אך ליבי כולו שלי. מה שקראתי בספרים גם אחרים יכולים לקרוא. הדרך שבה אני מגיב לעולם היא שלי בלבד. זו אינה תכנית לחיפוש עובדות כי אם להתבוננות פנימה ולטיפול בצרכי הרוחניים. הרוחניות שלי, היא המזינה את כל מה שמייחד אותי. שנים עשר הצעדים פותחים את ליבי, נותנים דרור למוחי ומשחררים את היכולת הגלומה בי, שנתן לי אלוהים, למען ההנאה השלווה של רק להיות. אחרי שהתעלמתי מן הפן הרוחני שבי תקופה כה ארוכה זוהי הרפתקאה לשלות שהוא קיים ולבלות חלק מיומי בחקר מרחביו. להיום: בין אם התקדמותי בתכנית מהירה או איטית- ולרוב היא איטית- יש דבר אחד שאני יודע שאמצא: תקווה.
 
../images/Emo51.gif עליזה...../images/Emo24.gif

מדפיסה ומדביקה על המקרר! אוהבת
 
למעלה