קול קורא להרצאות העמותה למחקר גנאלוגי בישראל (IGRA)

IGRAPR

Member
קול קורא להרצאות העמותה למחקר גנאלוגי בישראל (IGRA)

העמותה למחקר גנאלוגי בישראל (IGRA) מבקשת הצעות לוובינרים ולהרצאות פרונטליות לשנת 2025 באנגלית או בעברית בתחום הגנאלוגיה. הוובינרים יתואמו ישירות מול המרצה, עם העדפה לימי ראשון בשעה 19:00 שעון ישראל, והם ישודרו באמצעות זום. ניתן לקיים את ההרצאות הפרונטליות בגבעתיים, רעננה, ירושלים ומקומות נוספים ברחבי המדינה בהתאם ללוח הזמנים שיקבע מראש.

נשמח לקבל הצעות להרצאות בנושאים הקשורים לגנאלוגיה יהודית, מקורות מידע בישראל, ארכיונים ומאגרים לגנאלוגיה יהודית, כלי גנאלוגיה, טכנולוגיות מתפתחות בתחום הגנאלוגיה, מתודולוגיה ומקרי בוחן לפתרון בעיות, וכן שיטות עבודה מומלצות בגנאלוגיה. נושאי גנאלוגיה נוספים יישקלו גם כן.

קהל היעד: חוקרי גנאלוגיה מתחילים, מנוסים ומתקדמים. רצוי כי ההרצאות יציעו תוכן בעל ערך לכל רמות הניסיון.

פורמט: כל הרצאה מתוכננת לשעה אחת, כאשר זמן ההצגה לא יארך מעבר ל-50-45 וזאת כדי לאפשר זמן לשאלות. על המצגות להיות בפורמט PowerPoint או כל תוכנה אחרת המועדפת עליכם.

הוובינר ישודר בשידור חי לקהל שנרשם לאירוע ויוקלט בהתאם. הקלטה זו עשויה להיות זמינה באתר העמותה לצפייה לנוחיותם של חברי העמותה.

חומרי עזר: אם נדרשים, העמותה ממליצה למרצים לספק למשתתפים חומרי עזר בפורמט דיגיטלי (PDF). אורך חומרי העזר יכול להשתנות, אך לא יעלה על 4 עמודים. יש לשלוח את חומרי העזר בדוא"ל לנציג העמותה לפחות 15 ימים לפני האירוע.

תגמול: העמותה מציעה תשלום או החזר הוצאות – כל מקרה לגופו.

הגשה: אנא הגישו את הצעותיכם באמצעות הטופס שלהלן: http://bit.ly/IGRAwebinar

מילוי הטופס יתבצע לא יאוחר מה- 15 בנובמבר 2024. אנא השתמשו בטופס נפרד עבור כל הצעה שאתם מגישים. העמותה תודיע למרצה על החלטתה בנוגע להצעה לא יאוחר מה- 15 בינואר 2025.

העמותה אינה מתחייבת לקבל את כל ההצעות המוגשות. יש לציין כי אי-קבלת הצעה אינה משקפת את איכותה.
 
למעלה