קומבינת הרכבל במצדה זה אופרציה מורכבת לפעמים בשבוע ...
סיכום קצר לרכיבות הרלוונטיות באזור ים המלח
הצטרפתי לאשתי לנופש של גמלאי משרד הבריאות .
ביום שני – רכבתי את ההצעה של יותם .
מהמלונות למצדה עולים ברכבל יורדים ברגל בשביל הסוללה , טיפוס לערד וחזרה בירידה למלונות .
ביום רבעי – שוב רכבתי סיבוב אבל בכיוון ההפוך .
טיפוס לערד , ירידה למצדה עליה ברגל בשביל הסוללה , ירדה ברכבל וחזרה למלונות .
סיבוב הרכיבה כ 70 ק"מ כ 1550 מ' מצטבר מצד מלונות מצדה ערד ו כ 1800 מ' מצד מלונות ערד מצדה .
הקומבינה ששילמתי ביום שני כאשר עליתי ברכבל וירדתי ביום רבעי ברכבל .
הערות לרוכבים שאולי יעשו זאת בעתיד .
משמעות האופרציה צריך לקחת נעלי ספורט לירידה / לעליה ברגל בשביל הסוללה במצדה .
או לרכב עם נעלי ספורט ופדלים שטוחים .
לרדת בנעלי רכיבה או בכפכפים בשביל הסוללה לא נוח אפילו מסוכן להתחלק .
לעלות בשביל הסוללה זה יותר מסובך יש הרבה מדרגות צריך גם קצת כוח בידיים להרים את האופנים .
העלות ברכבל 57 ₪ כל 15-20 דקות עולה / יורד
שיורדים מהסוללה יש קיוסק ליד תחילת הכביש העולה לערד .
אם רוכבים לבד אפשר לעשות גיבוי למצב של תקלה שלא ניתן לפתור .
יש מספר תחנות מניות בדימונה
מבירור עלות עבור המרחק המקסימלי 44 ק"מ ממצדה לתחנה מרכזית בערד 220 ₪ או לפי פרופורציית הקילומטרים .
לגבי תיאור הדרך, מצב הכביש שולים , שיפועים , רוח וכ' הסביר בהמשך בנפרד
.
מצורף תמונות במצדה
אריה סדובניק
סיכום קצר לרכיבות הרלוונטיות באזור ים המלח
הצטרפתי לאשתי לנופש של גמלאי משרד הבריאות .
ביום שני – רכבתי את ההצעה של יותם .
מהמלונות למצדה עולים ברכבל יורדים ברגל בשביל הסוללה , טיפוס לערד וחזרה בירידה למלונות .
ביום רבעי – שוב רכבתי סיבוב אבל בכיוון ההפוך .
טיפוס לערד , ירידה למצדה עליה ברגל בשביל הסוללה , ירדה ברכבל וחזרה למלונות .
סיבוב הרכיבה כ 70 ק"מ כ 1550 מ' מצטבר מצד מלונות מצדה ערד ו כ 1800 מ' מצד מלונות ערד מצדה .
הקומבינה ששילמתי ביום שני כאשר עליתי ברכבל וירדתי ביום רבעי ברכבל .
הערות לרוכבים שאולי יעשו זאת בעתיד .
משמעות האופרציה צריך לקחת נעלי ספורט לירידה / לעליה ברגל בשביל הסוללה במצדה .
או לרכב עם נעלי ספורט ופדלים שטוחים .
לרדת בנעלי רכיבה או בכפכפים בשביל הסוללה לא נוח אפילו מסוכן להתחלק .
לעלות בשביל הסוללה זה יותר מסובך יש הרבה מדרגות צריך גם קצת כוח בידיים להרים את האופנים .
העלות ברכבל 57 ₪ כל 15-20 דקות עולה / יורד
שיורדים מהסוללה יש קיוסק ליד תחילת הכביש העולה לערד .
אם רוכבים לבד אפשר לעשות גיבוי למצב של תקלה שלא ניתן לפתור .
יש מספר תחנות מניות בדימונה
מבירור עלות עבור המרחק המקסימלי 44 ק"מ ממצדה לתחנה מרכזית בערד 220 ₪ או לפי פרופורציית הקילומטרים .
לגבי תיאור הדרך, מצב הכביש שולים , שיפועים , רוח וכ' הסביר בהמשך בנפרד
.
מצורף תמונות במצדה
אריה סדובניק

