מחכה 4 ימים שבהם אתה לא יכול לעשות כלום, ואיביי שולחת תזכורת לקונה לשלם.
אם לא ישלם תוך 4 ימים אתה יכול להיכנס לקייס ולסגור אותו לטובתך, תקבל את העמלות בחזרה ולא תיפגע בשום צורה.
הקונה מקבל סטרייק על אי תשלום, 3 כאלו והוא מושעה מאיביי לצמיתות.
אין אפשרות לפתוח חשבון חדש באיביי?
איך הם יכולים לגלות שזה אותו בנאדם? מעבר לכך שאותו כרטיס אשראי יוגדר או אותה כתובת?
אם משתמשים לצורך העניין בVPN? זה לא מאפשר לעקוף את החסימה?
איביי יודעת לקשר בין חשבונות, כך שאם פותחים חשבון מאותו IP , עם אותו paypal למשל, כנראה איביי תעלה על זה.
עדיין אפשר באמצעים שונים לעקוף את זה, אז מה? יש לקוחות טובים (רבים) ויש גם לקוחות רעים... זה חלק מהעניין.
הביטול חייב להגיע ממך.
אתה לא חייב לפתוח קייס. אתה יכול לפתוח בקשת ביטול הדדית ולציין בסיבה שהלקוח התחרט.
כך לא נרשם לו סטרייק ואתה מקבל את עמלות המכירה חזרה.