קונה זכה במרכז ולא שילם 3 ימים

קונה זכה במרכז ולא שילם 3 ימים

שלחתי לו הודעה במערכת המסרים של איביי
והוא רשם לי: מצטער לא יכול לקנות.
מה עושים עכשיו שזה לא יפגע בי מבחינת פרמטרים?
מבקש ממנו לעשות ביטול?
 

liranmelzer

New member
פותח קייס באיביי על אי קבלת תשלום

מחכה 4 ימים שבהם אתה לא יכול לעשות כלום, ואיביי שולחת תזכורת לקונה לשלם.
אם לא ישלם תוך 4 ימים אתה יכול להיכנס לקייס ולסגור אותו לטובתך, תקבל את העמלות בחזרה ולא תיפגע בשום צורה.
הקונה מקבל סטרייק על אי תשלום, 3 כאלו והוא מושעה מאיביי לצמיתות.
 

some117

New member
כשאומרים "לצמיתות" מה הכוונה למעשה?

אין אפשרות לפתוח חשבון חדש באיביי?
איך הם יכולים לגלות שזה אותו בנאדם? מעבר לכך שאותו כרטיס אשראי יוגדר או אותה כתובת?
אם משתמשים לצורך העניין בVPN? זה לא מאפשר לעקוף את החסימה?
 

liranmelzer

New member
אפשר לעקוף הכל

איביי יודעת לקשר בין חשבונות, כך שאם פותחים חשבון מאותו IP , עם אותו paypal למשל, כנראה איביי תעלה על זה.
עדיין אפשר באמצעים שונים לעקוף את זה, אז מה? יש לקוחות טובים (רבים) ויש גם לקוחות רעים... זה חלק מהעניין.
 
תודה, אם הוא עושה ביטול ללא פתיחת קייס מצידי

זה שונה מביטול אחרי קייס?
זה משנה משהו מבחינתי או מבחינת דפקט או משהו?
 

טלי5555

New member
הוא לא יכול לבטל חד-צדדית

הביטול חייב להגיע ממך.
אתה לא חייב לפתוח קייס. אתה יכול לפתוח בקשת ביטול הדדית ולציין בסיבה שהלקוח התחרט.
כך לא נרשם לו סטרייק ואתה מקבל את עמלות המכירה חזרה.
 
אה, אוקיי, תודה


 
למעלה