קונטאדור מנצח בקטע המלכה השני וזוכה בוואלטה

gadis13

New member
קונטאדור מנצח בקטע המלכה השני וזוכה בוואלטה

אלברטו קונטאדור מנצח בקטע 20, ומקדים את כריס פרום ואלחנדרו וולורדה.
על ידי הניצחון מבטיח למעשה קונטאדור את נצחונו במרוץ כולו, והקטע המסיים ביום ראשון הופך למעשה לפרוטוקול בלבד.
“Estoy contentísimo, otra victoria, he ganado las dos etapas reinas, no se puede pedir más”
'מבסוט כמובן. עוד נצחון. ניצחתי את שני קטעי המלכה, אי אפשר לבקש יותר'

קישור

 
שידור של מרוץ אופניים אמיתי היום ב-22:15

המרוץ החד-יומי Grand Prix Cycliste de Montréal משודר ביורוספורט מ-22:15 עד 23:30. חלק נכבד מרוכבי המרוצים החד-יומיים יהיו שם. לפני יומיים ניצח סיימון גראנס במרוץ השכן של קוויבק. לפני שנה ניצח פטר סאגאן אבל השנה הוא לא משתתף.

רשימת משתתפים http://gpcqm.ca/uploads/pdf/2014-GPCQM-GpMtl-Startlist.pdf
 

cipo 1

New member
מבקש הסבר למה המירוץ בקוויבק אמיתי ומה עם הוולטה לא אמיתי ??

 

gadis13

New member
קווינטאנה מאריך בשלוש שנים וורמוט פותח ת'פקק

קוינטאנה מאריך חוזה עד סוף 2017 במוביסטאר. אונזואה מצידו קווינטאנה יכול לסיים את הקריירה בקבוצה.
לוולורדה, על פי וולורדה עצמו, סיכום בע"פ לשלוש שנים

ורמוט יודע (גם הוא) איך פותחים פקקים עם סכין קישור

 
הסבר

הכל אמיתי. אין שום תאוריית קונספירציה או משהו בסגנון.
פשוט, בעיני, מרוץ חד-יומי הוא מרוץ אמיתי וטבעי. הגרנד טורים הם קרקס ואותי די משעממים. אני מודה ומתוודה שאני צופה גם בהם.
 

ariasdo

New member
אני הוסיף כמה דגשים והבדלים בין טור לקלסיקה יומית ...

להבנתי השימוש שכתב אודי טל במלים מרוץ אופנים אמתי כדי להגדיש במילה אחת את ההבדל המהותי שיש בין קלאסיקה לטור .
ההסבר שלי בהמשך מתומצת רק כ 240 מילים .

בקלאסיקות הרוכבים לא שומרים כוחות ליום שאחרי ונותנים הכל אפילו רוכבים בהילוכים כבדים בעליות .
תווי מסלולי הקאלסיקות בדרך כלל הם גבהות ושילוב עליות קטנות עד בנוניות , כך נותנים סיכוי גדול יותר רוכבים מגוונים עם יכולות שונות ונוצר עניין ומתח בתחרות .
מנצחי הקלאסיקות הם רוכבים חזקים , עם יכולות נג"ש , ספרינט והרבה כוח כמו ( קנצלרה ג'לבר סאגאן וכו' ) שבטור ארוך לוקחים ניצחון יומי או חולצה ירוקה , אבל הם לא יכולים לנצח טור ארוך בגלל שיש ריבוי ממסלולים מצטברים עם הרבה טיפוסים במשך הטור ומסלולים שטוחים שנגמרים בספרינט סיום .

בדרך כלל הזוכים בטורים הם רוכבים שהדגש ברכיבה שלהם זה יכולת הטיפוס וכולל יכולות מסוימות בנג"ש .
בטור ארוך יש הרבה טקטיקות שומרים כוחות המובלים בתורים שומרים אחד על השני ואין להם עניין ברוכבים שלא מסכנים את הדרוג שלהם והרבה פעמים מנצחים ניצחון יומי כאלה שפורצים בכל הכוח ואך אחד לא מעוניין לרדוף אחריהם .

עודד אני מניח שכל הדברים הנ"ל ידועים לך אבל זה מיועד גם לאחרים ובמיוחד אני בודק את היכולת שלי בכתיבה בטייק אחד .

נ.ב אני וחברים בחג עושים גם מסלול באזור התבור כמו בשנה קודמת (מנחל קשת למגדל המים בשיבלי ) זו עלית קירות תלולה מעבר לסטנדרט כולל המשך לרכס התבור וסיבוב לנאעורה .

אם תרצה להצטרף הקפה והמאפה עלי .

אריה סדובניק
 

cipo 1

New member
אריה אני מחליף קדומת בחג הזה לאישתי יש תוכניות אחרות תודה !

 

ariasdo

New member
לרגע חשבתי שאתה עוזב את בית השיטה - לי עשו מסיבת הפתעה ...

 
יחסי הימורים למונטריאול

3.50Simon Gerrans (AUS)
9.00Greg Van Avermaet (BEL)
9.00Alexander Kristoff (NOR)
11.00Ramunas Navardauskas (LTU)
11.00Tom Dumoulin (NED)
15.00Rui Alberto Faria da Costa (POR)
15.00Gianni Meersman (BEL)
21.00Tom Slagter (NED)
21.00Tim Wellens (BEL)
21.00Arthur Vichot (FRA)
34.00Sep Vanmarcke (BEL)
34.00Tejay Van Garderen (USA)
34.00Francesco Gavazzi (ITA)
34.00Edvald Boasson Hagen (NOR)
34.00Jelle Vanendert (BEL)
34.00Tony Gallopin (FRA)
 

PowerTraining

New member
כתבה מאוד רלוונטית בנוגע למרוץ במונטריאול

מוזמנים לקרוא - (להתעלם לרגע מכותרת המאמר) - מדובר על ניתוח יכולת מהירות טיפוס בתחומי ה VO2MAX (שלוש עד 5 דקות)
על המסלול המדובר במונטריאול, על העלייה המפורסמת - הקמיליון הוד. מסלול המרוץ נראה לי ואחד הקשים ביותר בסבב הפרו טור, אין איפה לשבת ולזמזם שירי מוטיווציה, 2 עליות קורעות רגליים. המסלול כמובן, מתאים יותר למטפסים (רעיון המסלול דומה מאוד ל"חומצת חלב" רק איזה פי 2.5 באורך המסלול של המרוץ וגם ההקפה).
צפו להרבה 'כוכבים" שיפרשו כאשר יבינו שלא עומדים לנצח (בגלל שאם באותו יום אין את זה, אי אפשר לנוח בפלטון)

אני דווקא מהמר על TOP10 על איזה רוכב קנדי חסר ניסיון, אבל ייתכן שאני משוחד.
לינק למאמר (2012) - כאן
(אלעד פלטין)

 
אוריקה גרינאדג' בשליטה מוחלטת

ניצחון משכנע מאוד של סיימון גראנס. קבוצתו האוסטרלית שלטה בק"מ האחרונים עם 6 רוכבים בין ה-30 שנשארו בסוף. החזירו נסיונות בריחה ועשו לו רכבת כמו שצריך והוא שגראנס האיץ בסיום שהוא בעלייה, לאף רוכב לא הייתה תשובה. גראנס מסמן את עצמו כמועמד מוביל לאליפות העולם. נכון שחוץ ממנו היום רכב רק אוסטרלי אחד בקבוצה, מאט היימן, אבל יש להם רוכבים חזקים גם בקבוצות אחרות וגראנס יודע לתת ספרינט טוב גם במישור. הייתה קצת בעיה במרוץ, לדעתי, כי נתנו פער גדול מאוד לבריחה ולא נוצרו קבוצות בריחה, או נסיונות בריחה אמיתיים עד 15 ק"מ לסיום, מה שהפך את המרוץ למרוץ התשה פרופר.
צל"שים: לסלובני (או סלובקי) פולנץ' שרכב נפלא במשך כל הבריחה ונתפס 10 ק"מ לסיום. לקושטה שניסה ותקף פעמיים וגם סיים במקום השני, ולקבוצת בלקין שתקפה בסיום מספר פעמים, כל פעם עם רוכב אחר.
 
סרטון של הק"מ וחצי האחרונים

https://www.youtube.com/watch?v=cqD9U1sqzUo
כפי שמישהו בפורום של סייקלינגניוז ציין, כדאי לשים לב (45 שניות בסרטון) איך דריל אימפי, שהוא הרוכב השלישי ברכבת של אוריקה גרינאדג', חותך קצר את הפינה של הסיבוב כדי לחסום את הרוכבים האחרים מלבצע יציאה לבריחה בזמן הסיבוב.
 

gadis13

New member
המקל בכיוונו של פרום, מקרי או לא

מקרי בהחלט. ניתן לראות את אחד הצופים מטיח ענף עץ בכביש, כשחלק מהענף שנשבר מעוצמת ההטחה עושה דרכו לעבר ראשו של פרום
קישור
 

gadis13

New member
העברות והגלגל של הנסן היום

אדם בלאייט בחזרה בסבב עם מעבר לאוריקה ל- 2015
קישור

 

gadis13

New member
הלבשה תחתונה

לא כל כך לרוחו של קוקסון"
@BrianCooksonUCI
To the many who have raised the issue of a certain women's team kit, we are on the case. It is unacceptable by any standard of decency.

 

gadis13

New member
מילה זו מילה

'חייך אלברטו, סידרתי לך פנסיה תקציבית'

 
למעלה