קונים שלא רוצים לשלם,מה עושים?

barzah

New member
קונים שלא רוצים לשלם,מה עושים?

מה עושים עם לקוחות שלא רוצים לשלם על המוצר בגלל ששמתי במשלוח את מחיר המוצר למשל: 100 דולר ומחיר המוצר עצמו הגדרתי כסנט, עכשיו כבתי אתזה בשתי מקומות שונים את המחיר ואת המשלוח והם כנראה לא ראו ועדיין עשו ביד, מה דעתכם לעשות איתם?
 

roeeya

New member
למה אתה מתכוון ב"כתבתי את זה בשני מקומות"?

ציינת במקום הרגיל של המשלוח או שרשמת בגוף המכירה?
 

barzah

New member
רשמתי גם בגוף במכירה וגם במשלוח עצמו

ועוד כתבתי את זה בתחילת ד המכירה
 

barzah

New member
EBAY יכולים להכריח אותו לשלם על המוצר?

אם אני פונה אליהם, במה הם יכולים לעזור לי? אני יודע שהם יכולים להחזיר לי את הכסף של הכנסת המוצר....אבל מה הם יכולים לעשות בשבילי מעבר לזה? תודה
 

roeeya

New member
לתת לו סטרייק ולאיים עליו במכות

לפחות תקבל את העמלות בחזרה
 

barzah

New member
זאת אומרת EBAY לא יוכלים לעשות כלום לקונה?

מנסייון שלכם, מה אי באי עושה למשהו שלא רוצה לשלם?
 

roeeya

New member
בפעם היחידה שקרה לי,

שלחתי ללקוח מיילים כל כמה ימים במשך שבועיים. שום תגובה. מהרגע שפניתי לאיביי, תוך 24 שעות הוא שילם. אין לי מושג מה הם עושים אבל במקרה הזה זה עבד.
 

tokit

New member
הורגים אותו

איביי לא יכולה להכריח אף אחד לשלם. גם לי קרו מקרים שלקוחות התחרטו או לא רצו לשלם ובעצם אין לך מה לעשות. אגב, מאוד לא הוגן מה שאתה עושה וגם אם הקונים יסכימו לטריק שלך, קח בחשבון שתקבל הרבה ביקורות שליליות. לא מן הנמנע שלקוחות יפנו לאיביי ויציגו אותך כרמאי (ואתה בעצם מרמה את איביי בדרך הפעולה שלך).
 

evilihi

New member
בפעם האלף ואחת..

איביי לא יעשו כלום והם לא יכולים לעשות כלום. מקסימום ישלחו לו מייל אזהרה....המוצר שווה סנט מה לעשות - והמשלוח שווה 100 דולר. זכותו כמוכר לדרוש את זה. מי שחשוב לו - ישלם. הבעיה אצל האמריקאים (בעיקר!) שהם לא חושבים על הסה"כ של מוצר+משלוח. ואם הוא היה רושם מוצר 100 דולר ומשלוח חינם??
 

tokit

New member
ההבדל הוא

שכשמוצר נמכר ב-100 דולר, איביי מקבלים עמלות לפי 100 דולר. כשמוצר נמכר בסנט, איביי מקבלים עמלות מכירה לפי 1 סנט. לכן, לאיביי בהחלט יש אינטרס למנוע "חכמולוגיות" שכאלו (וברור שזה המקרה..). אם מדובר בבלוק של איטונג, אז בהחלט יכול להיות שמחיר הבלוק סנט ומחיר המשלוח יהיה 100 דולר. אבל סביר להניח שהמוכר בסך הכל רצה להימנע מתשלום עמלה לאיביי ולכן בחר בשיטה של 100 דולר למשלוח. אגב, הרבה פעמים קונים נותנים ביקורת שלילית כשהם רואים שהמשלוח עלה 10 דולר וחייבו אותם בהרבה יותר. למרות שהם הסכימו לשלם את 100 הדולר. לא כולם מטומטמים, יו נואו.
 

evilihi

New member
מה אתה חושב, שאני לא יודעת?

וגם האינטרס שלי כמוכרת זה לשים בסנט כדי לא לשלם עמלות. מי שנותן פידבק רע הוא דביל. תסלח לי. כשאני קונה מוצר אני מסתכלת על הסה"כ הכללי. מוצר פלוס משלוח. שווה לי? יופי אני אקנה. לא שווה? אני לא אקנה. דוגמה מהזמן האחרון - אני קונה מוצרים שהם זולים יחסית - 1$-5$ לשימושי הפרטי. חלק מהמוצרים לוקחים עליהם 5$ משלוח. על חלק (זהים לחלוטין ואף פחות במשקל) ביקשו 13-20$. לא קניתי. למה? כי לא שווה לי. כמו שכתבתי בעבר - המשלוח זה לא רק משלוח, ואתה לא יכול לדעת מה השיקול של המוכר. מה עם הדלק? והדיו למדפסת? והזמן של למלא טפסים ולעמוד בתור בדואר? וחומרי אריזה? וזכותי גם לקחת X כסף על ביטוח - אם יגיע שבור או פגום מן הסתם אני אשלח שוב... מי שלא טוב לו - שלא יקנה חוץ מזה שגם ככה איביי מרוויחים ממני לא רע....
 

tokit

New member
אני אישה ולא גבר

ולא נראה לי שהבנת את הכוונה שלי. לא נורא.
 

evilihi

New member
הבנתי ועוד איך

ברור שלאיביי יש אינטרס - אבל הם בפועל לא יכולים לעשות כלום.
 
למעלה