קונקשן באירופה לטיסה לצפון אמריקה

lego man

New member
קונקשן באירופה לטיסה לצפון אמריקה

שלום רב
אני מתכנן טיול לצפון אמריקה המתחיל בסנט לואיס, ולבקר חבר בקנדה.
האפשרות המתאימה זה עם אייר קנדה וקונקשן באירופה עם 3 אפשרויות:
40 דקות בציריך בבוקר
שעה בפרנקפורט בבוקר
שעה ו40 במינכן.בבוקר
כמובן שיש הבדל משמעותי במחיר בין היעדים וכולם מתנקזים לטיסת ההמשך האחרונה בין טורונטו לסנט לואיס.
אבקש לדעת את דעתכם לזמני הקונקשן, האם צפוף מדי?
מה עדיף לקחת?
תודה מראש לכל העונים
 

dormr1

New member
בתור אחד שעושה את הטיסות האלה כל הזמן אני ממליץ

40 דקות יהיה קצר מדי למרות שזה בטח עם סוויס והם מעולים.
שעה זה סביר מינוס, לך תדע אם יהיה עיכוב של הטיסה שלך לשם.
אני הייתי הולך על השעה ו-40.
מבחינת שעת הטיסה זה לא כזה משהו במילא יהיה לך ג׳ט לג.
 

DRTLV

New member
מסכים

מסכים שהייתי בוחר מינכן
אבל רק לוודא - האם מדובר בכרטיס טיסה אחד?
הקונקשן במינכן זה מלופטנזה לאייר קנדה?
 

lego man

New member
מינכן יקר הרבה יותר מ2 האשרויות האחרות

2 נוסעים, ואכן מלופטנזה לאיר קנדה.
כרגע נמצא פתרון אחר שלא נלקח בחשבון
והוא קונקשן בניוארק מטרמינל C לטרמינל A עם יוניוטד וחזרה עם איר קנדה דרך ציריך.
 

DRTLV

New member
וגם קונקשן בניוארק זה סיוט

צריך לעבור ביקורת דרכונים
לקחת את המזוודות
לתת שוב את המזוודות
לעבור טרמינל
לעמוד בתור של בדיקה בטחונית (שיכול להיות מאוד ארוך בניוארק)
וגם כמובן ויזה אמריקאית
 

lego man

New member
אז זהו, הקונקשן בניוארק בדרך לסנט לואיס...

וחזרה לארץ דרך קנדה וציריך.
יש לנו כשעה וארבעים דקות להספיק לטיסת ההמשך, זה מספיק?
נוחתים בטרמינל C, ביקורת גבולות, מזוודודת, מעבר לטרמינל A וכו'
האם זה שטסים עם יוניטד מישראל ואיתם גם טיסת ההמשך הם יעבירו את המזוודות?
 

DRTLV

New member
לרוב

40 דק בציריך זה לרוב מספיק למי שמכיר את השדה היטב. כבר קרה לי כמה פעמים שהיו תורים ארוכים בביקורת דרכונים. (צריך לעבור ביטחון, ביקורת דרכונים ולעבור טרמינל).
 

vinney

Well-known member
מכיר שניים מהשלושה

40 דקות בציריך זה הרבה יותר משעה בפרנקפורט.
&nbsp
לא מכיר את מינכן, אבל שעה ו40 דקות צריך להספיק בכל מקום.
 
למעלה