קופה ראשית עונה 4 הפרקים המלאים כאן<<

  • פותח הנושא Rabik2023
  • פורסם בתאריך
R

Rabik2023

Guest
לצפייה ישירה - לחץ כאן !
קופה ראשית מתחלקת ל4 עונות . כל עונה מהסדרה משודרת בשידורים חוזרים בערוץ כאן 11. עונה שנייה שצולמה החל מ-8 באוגוסט 2019עלתה לשידור ב-6 בינואר בכאן 11.העונה הראשונה של הסדרה צולמה בסניף רעננה של "סופר עמנואל" (כיום "סופר יודה") לפני שנפתח לקהל הרחב. לאחר היפתחו לא ניתן היה לצלם שם עונה נוספת, והעונות הבאות צולמו בסניף הנטוש של "חצי חינם" שבמתחם ירקונים שנהרס אף הוא בהמשך בעקבות שימוש לא חוקי בשטח עליו הוקם המתחם. העונה השלישית עלתה לשידור ב-26 ביולי 2021. שלוש העונות עלו לשידור ב-19 באפריל 2023 בנטפליקס. העונה הרביעית עלתה לשידור ב-26 באפריל 2023.

הסדרה הייתה אחת מהמועמדות לזכייה בפרס אמי הבין-לאומי בקטגוריית "סדרת הקומדיה הטובה ביותר" של שנת 2019. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2020 בקטגוריית "קומדיית המצבים הטובה ביותר".הסדרה זכתה שוב באותה הקטגוריה בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2021.

הסדרה מתרחשת בסניף יבנה של רשת המרכולים הבדיונית "שפע יששכר", ועוקבת אחרי התרחשויות אופייניות במרכול ישראלי בין עובדי המרכול ללקוחותיו. היא מלווה ב"ראיונות" של עובדי המרכול והלקוחות הקבועים המלווים את ההתרחשויות בכל פרק. הדמויות בסדרה מודעות להיותן מצולמות לסדרה דוקומנטרית, והן מנהלות לעיתים דיאלוגים עם "המראיין", אורן שינקין (מגולם, בקולו בלבד, על ידי במאי הסדרה בעונות 1-3, אורן שקדי).

בסמוך לצילומי העונה השלישית שודר מערכון מיוחד של הסדרה בליל הבחירות לכנסת העשרים וארבע שנקרא "דמוקרטיה בנעימים". בנוסף, ביום ולנטיין שלאחר סיום שידורי העונה השלישית הועלה מערכון בשם "ולנטיין בנעימים"] וביום העצמאות שלאחריו הועלה מערכון נוסף בשם "עצמאות בנעימים". בנוסף הועלה מערכון לכבוד החזרה לבית הספר, בשם "חוזרים ללימודים בנעימים".
 
למעלה