קופות חיפה- הסיפור האמיתי../images/Emo70.gif
אני כותבת את השורות האלה בזעם רב, בזעם על חברה שלקחה בלעדיות על המופע של ריטה ומרשה לעצמה לסחור ולגבות כסף מהלקוחות ללא מתן הסבר ושירות. מודיעה מראש שהכוונה בהודעה הזאת הינה להבהיר ולהצהיר על ניצול חברת הכרטיסים "קופות חיפה" את הבלעדיות שלה על ההופעה של ריטה (המתקיימת בחיפה ב1 לפברואר) וגביית כספים באופן לא הוגן מלקוחות. ההודעה נרשמת בעקבות ניסיון אישי ולאחר מספר פניות ושיחות עם אנשי החברה ועם מנהלה. אין כל הוספת פרטים בדויים או גוזמאות והדברים מועלים על מנת שהדבר לא יקרה לאף אחד מכם. אתחיל בזה שכל רצוני היה להזמין שני כרטיסים להופעה במקומות טובים בעלות של 149 ש"ח לכרטיס. פניתי לחברה בטלפון על מנת לחסוך את דמי הטיפול ולהעביר את פרטי כרטיס האשראי שלא ע"י רשת האינטרנט. קודם לשיחת הטלפון ביצעתי בדיקה באתר "קופות חיפה" על מנת לבקש את הכרטיסים אותם ביקשתי לרכוש, רצוני היה לרכוש שני כרטיסים בשורה 9 בכיסאות 31-32 אך כאשר פניתי לחברה נאמר לי כי הם אינם מעוניינים למכור לי את הכרטיסים מכיוון שיש להם שלושה מקומות פנויים ומכירת שני כרטיסים תיצור להם מקום פנוי בודד. לחילופין, הציעו לי שני מוקומות פחות טובים בשולי אותה שורה, אמרתי שאני אשקול את העניין וניתקתי את השיחה. לאחר מחשבה, החלטתי לבצע את הרכישה על מנת לא לפספס את המופע וכך עשיתי. חצי שעה לאחר ביצוע הרכישה נמצא אדם שלישי המעוניין בכרטיס ועל כן, פניתי לחברה על מנת לשנות את מיקום הכרטיסים ולהחליפם למקומות בהם חפצתי מלכתחילה (וכמו שכבר הזכרתי נאמר לי כי לא אוכל לקנותם כל עוד אין אדם שלישי). וכאן הבעיה הגדולה החלה... נציגת החברה המוכרת כרטיסים הודיעה לי קבל עם ועדה שאם ברצוני להחליף את הכרטיסים עליי לשלם 5% מתשלום הקניה כדמי ביטול (כ- 16 שקלים) ולאחר מכן להוסיף עוד 11 שקלים על ביצוע רכישה חדשה על אותם כרטיסים שקודם נאמר לי שלא ימכרו כל עוד אין אדם שלישי וכל זה בנוסף לאותם 11 שקלים דמי טיפול שמשלמים על כל הזמנה (ולא חשוב היכן בוצעה- אינטרנט או טלפון- כך שאם לא ידעתם נוספו עוד 11 שקלים למחיר הכרטיס וניכוי האשראי שלכם). בסך הכל יוצא שעל מנת לבצע את החלפת המקומות לאותן המקומות המקוריים יהיה עליי לשלם כ- 40 שקלים נוספים המהווים, בחישוב קצר, כ- 1/5 ממחיר כרטיס מלא למופע כשכל מה שרציתי היה בסך הכל להוסיף עוד כרטיס. בשיחה עם מנהל החברה התקבלו אותן התשובות בתוספת צעקות וטענה כי "ככה אנחנו עובדים" ואם לא רוצים לא חייבים לקנות דרכם כרטיסים אך הבעיה העיקרית היא שלחברה יש בלעדיות על המופע ואין שום דרך אחרת לקנות כרטיסים (ותאמינו לי בדקתי בחברות נוספות). עוד נאמר ע"י אותו מנהל כי "ביטול האשראי יעלה לו כסף" כאשר לא ביקשתי לבטל את החיוב אלא רק להוסיף לו (תהיו בטוחים שלחברת האשראי לא אכפת באיזה כסא אני יושבת). בסופו של דבר, החברה רק ביקשה עוד ועוד כסף תמורת שום פעולה של ביטול בטענות שקר ובצעקות תוך כדי ניצול הבלעדיות. אני כבר שוקלת לבטל את הכרטיסים ולא ללכת להופעה הזאת בכלל. כמו כן, בכוונתי לפנות לחברת ההופעות המייצגת את המופע על מנת להביא לידיעתם את המקרה בתקווה שלא יחזור שנית. תעשו לעצמכם ולאנשים שאתם מכירים טובה ופשוט אל תקנו דרכם דבר כי החברה הזו רק מחפשת דרכים לגלגל כספים לא כשרים לכיס. יום טוב.
אני כותבת את השורות האלה בזעם רב, בזעם על חברה שלקחה בלעדיות על המופע של ריטה ומרשה לעצמה לסחור ולגבות כסף מהלקוחות ללא מתן הסבר ושירות. מודיעה מראש שהכוונה בהודעה הזאת הינה להבהיר ולהצהיר על ניצול חברת הכרטיסים "קופות חיפה" את הבלעדיות שלה על ההופעה של ריטה (המתקיימת בחיפה ב1 לפברואר) וגביית כספים באופן לא הוגן מלקוחות. ההודעה נרשמת בעקבות ניסיון אישי ולאחר מספר פניות ושיחות עם אנשי החברה ועם מנהלה. אין כל הוספת פרטים בדויים או גוזמאות והדברים מועלים על מנת שהדבר לא יקרה לאף אחד מכם. אתחיל בזה שכל רצוני היה להזמין שני כרטיסים להופעה במקומות טובים בעלות של 149 ש"ח לכרטיס. פניתי לחברה בטלפון על מנת לחסוך את דמי הטיפול ולהעביר את פרטי כרטיס האשראי שלא ע"י רשת האינטרנט. קודם לשיחת הטלפון ביצעתי בדיקה באתר "קופות חיפה" על מנת לבקש את הכרטיסים אותם ביקשתי לרכוש, רצוני היה לרכוש שני כרטיסים בשורה 9 בכיסאות 31-32 אך כאשר פניתי לחברה נאמר לי כי הם אינם מעוניינים למכור לי את הכרטיסים מכיוון שיש להם שלושה מקומות פנויים ומכירת שני כרטיסים תיצור להם מקום פנוי בודד. לחילופין, הציעו לי שני מוקומות פחות טובים בשולי אותה שורה, אמרתי שאני אשקול את העניין וניתקתי את השיחה. לאחר מחשבה, החלטתי לבצע את הרכישה על מנת לא לפספס את המופע וכך עשיתי. חצי שעה לאחר ביצוע הרכישה נמצא אדם שלישי המעוניין בכרטיס ועל כן, פניתי לחברה על מנת לשנות את מיקום הכרטיסים ולהחליפם למקומות בהם חפצתי מלכתחילה (וכמו שכבר הזכרתי נאמר לי כי לא אוכל לקנותם כל עוד אין אדם שלישי). וכאן הבעיה הגדולה החלה... נציגת החברה המוכרת כרטיסים הודיעה לי קבל עם ועדה שאם ברצוני להחליף את הכרטיסים עליי לשלם 5% מתשלום הקניה כדמי ביטול (כ- 16 שקלים) ולאחר מכן להוסיף עוד 11 שקלים על ביצוע רכישה חדשה על אותם כרטיסים שקודם נאמר לי שלא ימכרו כל עוד אין אדם שלישי וכל זה בנוסף לאותם 11 שקלים דמי טיפול שמשלמים על כל הזמנה (ולא חשוב היכן בוצעה- אינטרנט או טלפון- כך שאם לא ידעתם נוספו עוד 11 שקלים למחיר הכרטיס וניכוי האשראי שלכם). בסך הכל יוצא שעל מנת לבצע את החלפת המקומות לאותן המקומות המקוריים יהיה עליי לשלם כ- 40 שקלים נוספים המהווים, בחישוב קצר, כ- 1/5 ממחיר כרטיס מלא למופע כשכל מה שרציתי היה בסך הכל להוסיף עוד כרטיס. בשיחה עם מנהל החברה התקבלו אותן התשובות בתוספת צעקות וטענה כי "ככה אנחנו עובדים" ואם לא רוצים לא חייבים לקנות דרכם כרטיסים אך הבעיה העיקרית היא שלחברה יש בלעדיות על המופע ואין שום דרך אחרת לקנות כרטיסים (ותאמינו לי בדקתי בחברות נוספות). עוד נאמר ע"י אותו מנהל כי "ביטול האשראי יעלה לו כסף" כאשר לא ביקשתי לבטל את החיוב אלא רק להוסיף לו (תהיו בטוחים שלחברת האשראי לא אכפת באיזה כסא אני יושבת). בסופו של דבר, החברה רק ביקשה עוד ועוד כסף תמורת שום פעולה של ביטול בטענות שקר ובצעקות תוך כדי ניצול הבלעדיות. אני כבר שוקלת לבטל את הכרטיסים ולא ללכת להופעה הזאת בכלל. כמו כן, בכוונתי לפנות לחברת ההופעות המייצגת את המופע על מנת להביא לידיעתם את המקרה בתקווה שלא יחזור שנית. תעשו לעצמכם ולאנשים שאתם מכירים טובה ופשוט אל תקנו דרכם דבר כי החברה הזו רק מחפשת דרכים לגלגל כספים לא כשרים לכיס. יום טוב.