קופות חיפה- הסיפור האמיתי

nizzan

New member
קופות חיפה- הסיפור האמיתי../images/Emo70.gif

אני כותבת את השורות האלה בזעם רב, בזעם על חברה שלקחה בלעדיות על המופע של ריטה ומרשה לעצמה לסחור ולגבות כסף מהלקוחות ללא מתן הסבר ושירות. מודיעה מראש שהכוונה בהודעה הזאת הינה להבהיר ולהצהיר על ניצול חברת הכרטיסים "קופות חיפה" את הבלעדיות שלה על ההופעה של ריטה (המתקיימת בחיפה ב1 לפברואר) וגביית כספים באופן לא הוגן מלקוחות. ההודעה נרשמת בעקבות ניסיון אישי ולאחר מספר פניות ושיחות עם אנשי החברה ועם מנהלה. אין כל הוספת פרטים בדויים או גוזמאות והדברים מועלים על מנת שהדבר לא יקרה לאף אחד מכם. אתחיל בזה שכל רצוני היה להזמין שני כרטיסים להופעה במקומות טובים בעלות של 149 ש"ח לכרטיס. פניתי לחברה בטלפון על מנת לחסוך את דמי הטיפול ולהעביר את פרטי כרטיס האשראי שלא ע"י רשת האינטרנט. קודם לשיחת הטלפון ביצעתי בדיקה באתר "קופות חיפה" על מנת לבקש את הכרטיסים אותם ביקשתי לרכוש, רצוני היה לרכוש שני כרטיסים בשורה 9 בכיסאות 31-32 אך כאשר פניתי לחברה נאמר לי כי הם אינם מעוניינים למכור לי את הכרטיסים מכיוון שיש להם שלושה מקומות פנויים ומכירת שני כרטיסים תיצור להם מקום פנוי בודד. לחילופין, הציעו לי שני מוקומות פחות טובים בשולי אותה שורה, אמרתי שאני אשקול את העניין וניתקתי את השיחה. לאחר מחשבה, החלטתי לבצע את הרכישה על מנת לא לפספס את המופע וכך עשיתי. חצי שעה לאחר ביצוע הרכישה נמצא אדם שלישי המעוניין בכרטיס ועל כן, פניתי לחברה על מנת לשנות את מיקום הכרטיסים ולהחליפם למקומות בהם חפצתי מלכתחילה (וכמו שכבר הזכרתי נאמר לי כי לא אוכל לקנותם כל עוד אין אדם שלישי). וכאן הבעיה הגדולה החלה... נציגת החברה המוכרת כרטיסים הודיעה לי קבל עם ועדה שאם ברצוני להחליף את הכרטיסים עליי לשלם 5% מתשלום הקניה כדמי ביטול (כ- 16 שקלים) ולאחר מכן להוסיף עוד 11 שקלים על ביצוע רכישה חדשה על אותם כרטיסים שקודם נאמר לי שלא ימכרו כל עוד אין אדם שלישי וכל זה בנוסף לאותם 11 שקלים דמי טיפול שמשלמים על כל הזמנה (ולא חשוב היכן בוצעה- אינטרנט או טלפון- כך שאם לא ידעתם נוספו עוד 11 שקלים למחיר הכרטיס וניכוי האשראי שלכם). בסך הכל יוצא שעל מנת לבצע את החלפת המקומות לאותן המקומות המקוריים יהיה עליי לשלם כ- 40 שקלים נוספים המהווים, בחישוב קצר, כ- 1/5 ממחיר כרטיס מלא למופע כשכל מה שרציתי היה בסך הכל להוסיף עוד כרטיס. בשיחה עם מנהל החברה התקבלו אותן התשובות בתוספת צעקות וטענה כי "ככה אנחנו עובדים" ואם לא רוצים לא חייבים לקנות דרכם כרטיסים אך הבעיה העיקרית היא שלחברה יש בלעדיות על המופע ואין שום דרך אחרת לקנות כרטיסים (ותאמינו לי בדקתי בחברות נוספות). עוד נאמר ע"י אותו מנהל כי "ביטול האשראי יעלה לו כסף" כאשר לא ביקשתי לבטל את החיוב אלא רק להוסיף לו (תהיו בטוחים שלחברת האשראי לא אכפת באיזה כסא אני יושבת). בסופו של דבר, החברה רק ביקשה עוד ועוד כסף תמורת שום פעולה של ביטול בטענות שקר ובצעקות תוך כדי ניצול הבלעדיות. אני כבר שוקלת לבטל את הכרטיסים ולא ללכת להופעה הזאת בכלל. כמו כן, בכוונתי לפנות לחברת ההופעות המייצגת את המופע על מנת להביא לידיעתם את המקרה בתקווה שלא יחזור שנית. תעשו לעצמכם ולאנשים שאתם מכירים טובה ופשוט אל תקנו דרכם דבר כי החברה הזו רק מחפשת דרכים לגלגל כספים לא כשרים לכיס. יום טוב.
 

שיקיליי

New member
תגובה למקרה שלך

ניצן שלום, ראשית אני לא בא להיות סניגור של אף אחד ולא להצדיק אף אחד. א. כאשר משהו בא לקנות כרטיסים למופע כלשהוא ויוצא מצב שישאר כסא פנוי בשורה בגלל שהאדם רוצה רק 2 כרטיסים, בדרך כלל לא ימכרו לאותו אדם את הכרטיס כדי לא להפסיד כסף. ב. זה ידוע שבכל קניה של כרטיס למופע לא ניתן לבטל ואם ניתן לבטל אז זה עולה כסף. תארי לעצמך שהיו הרבה אנשים מתחילים להחליף מקומות או לבטל את הרכישה, איזה בלאגאן זה היה יוצר. ג. באשר להתנהגות של המוכרים בקופת חיפה זה לא חדש שאני שומע שככה הם מדברים ללקוחות שלהם. גם אני נתקלתי בזמנו בזלזול מחריד מצד עובדי קופת חיפה, אני פניתי לתלונות הציבור ואחרי בירורים פיצו אותי בזוג כרטיסים. אז אם הרגשת שהתנהגו אליך בצורה לא מכובדת תתלונני. ד. אל תבטלי את הקניה של הכרטיסים, תלכי להופעה במצב רוח טוב ותהני. אל תתני לאנשים חסרי לב לקלקל לך את המצב רוח. תהני שי.
 

nizzan

New member
שי..

העניין הוא שלא ביקשתי לבטל, להיפך ביקשתי להגדיל את הקניה ועל כן, לשנות את המיקום עקב אי הימצאות כיסא פנוי בקרבת המקומות הנוכחיים. אני מתכוונת לפנות גם לנציג פניות הציבור ואשמח אם תוכל לתת לי טלפון או מספר פקס אליו אפשר לפנות. תודה :)
 

Dug E

New member
נו את יכולה להגיד מי האדם השלישי../images/Emo13.gif

אני אעזור לך בכל פניה אם הממונים על הטלפנים לא עזרו.
 
מקרה דומה

היי ניצן, גם לי קרה אתמול בדיוק את אותו המקרה עם זוג כרטיסים שרציתי להזמין ואמרו לי שכיון שיש בשורה זו 3 פנויים לא יוכלו למכור לי לכן נתנו לי שורה פחות טובה עם זוג כרטיסים .כשרציתי להזמין דרך האינטרנט- האתר לא נתן לי ובלית ברירה התקשרתי להזמין בקופות חיפה. כששאלתי על דמי טיפול טלפוניים שנאלצתי לשלם בלית ברירה- אמרו לי שגם דרך האינטרנט אני אשלם אותם -לתשומת ליבכם!! הבקר ראיתי שיש 2 מקומות טובים בשורה 5- התקשרתי ואמרתי לקופאית (הלא נחמדה כלל*) שכיון שאתמול רכשתי בלית בריריה כרטיסים פחות טובים והיום ניתן- אני רוצה לשנות את המקומות שלי- התשובה שקיבלתי זהה לתשובה שלך: דמי ביטול 25 ש"ח + 11 ש"ח דמי טיפול - ז"א 334 ש"ח לזוג כרטיסים במקום 298 ש"ח. חוצפה!!!! פשוט חוצפה!! גם מחייבים אותי לרכוש במקומות פחות טובים ממה שיש משיקולים כספיים שלהם- וכשכבר יש אופציה לשנות את מה שממילא לא רציתי מלכתחילה- המחיר הוא מופקע!! קופות חיפה מנצלים את המונופול שלהם בעניין על גבי רוכשי הכרטיסים!!!
 
הם יודעים לעשות כסף...

אולי זה לא יפה להגיד, אבל חברת הכרטיסים בטח מאושרת מכל החלפת מקומות כזו - רווח נקי שלהם על שלוש שניות עבודה.
 
למעלה