קופי - זקוק לחידוד חושים מצדכם !!!
במסגרת לימודי mba אני כותב עבודה בקורס פרסום (יצירת מסע פרסום בתקציב של 500 א'$) וזקוק לקצת קריאטיביות. המוצר שבחרתי נמנה על קבוצת משקאות האלכופופס, משקאות קלים מוגזים, בטעמי פירות, בתכולת אלכוהול של 5%-6% (בקרדי-בריזר, סמירנוף-אייס). משקאות שהחלו להכנס לארץ לפני שנה ומתחילים לצבור תאוצה. המוצר שלי אינו קיים בשוק והוא נהנה מהתכונות הבאות : אינו מוגז (בניגוד לשאר המשקאות בתחום). מכיל רכיבי פרי (ולא רק תמציות כמו המתחרים). כולל סדרת משקאות לייט (אין למתחרים) מגיע במגוון טעמים חדשני (לדוגמא - עוקץ פירות- תערובת פירות,וניל,ציפורן ופלפל שחור). הבקבוק הינו בתכולה של 330 מ'ל (המתחרים 275 מ'ל). קהל היעד העיקרי הינו צעירים ונשים אשר אינם אוהבים את הטעם המר/החזק של בירה ומשקאות חריפים אך עדיין רוצים להנות ממשקה טעים, מרענן ו "מרים מצב רוח". בשביל מה כל הסיפור ??? אבקש סיוע בהמלצה על שם למוצר, מסר עיקרי למסע פרסום וסיסמא מובילה. מקווה לשת"פ, בתודה מראש, אוהד.
במסגרת לימודי mba אני כותב עבודה בקורס פרסום (יצירת מסע פרסום בתקציב של 500 א'$) וזקוק לקצת קריאטיביות. המוצר שבחרתי נמנה על קבוצת משקאות האלכופופס, משקאות קלים מוגזים, בטעמי פירות, בתכולת אלכוהול של 5%-6% (בקרדי-בריזר, סמירנוף-אייס). משקאות שהחלו להכנס לארץ לפני שנה ומתחילים לצבור תאוצה. המוצר שלי אינו קיים בשוק והוא נהנה מהתכונות הבאות : אינו מוגז (בניגוד לשאר המשקאות בתחום). מכיל רכיבי פרי (ולא רק תמציות כמו המתחרים). כולל סדרת משקאות לייט (אין למתחרים) מגיע במגוון טעמים חדשני (לדוגמא - עוקץ פירות- תערובת פירות,וניל,ציפורן ופלפל שחור). הבקבוק הינו בתכולה של 330 מ'ל (המתחרים 275 מ'ל). קהל היעד העיקרי הינו צעירים ונשים אשר אינם אוהבים את הטעם המר/החזק של בירה ומשקאות חריפים אך עדיין רוצים להנות ממשקה טעים, מרענן ו "מרים מצב רוח". בשביל מה כל הסיפור ??? אבקש סיוע בהמלצה על שם למוצר, מסר עיקרי למסע פרסום וסיסמא מובילה. מקווה לשת"פ, בתודה מראש, אוהד.