קופי-פססססט \ ארגז חול

קופי-פססססט \ ארגז חול

חשבתי על השם קופי פסססט,כי : 1- מזכיר את קופי פסט.וכשאנחנו מעתיקים לכאן רעיון שכתבנו,אז הקופי הוא הרעיון,וה פסט הוא ההצגה שלו פה.

2- פסססט - זו קריאה שבה אנחנו משתמשים כדי להסב תשומת ליבו של מישהו אלינו\ למשהו. וזו בדיוק מטרת השרשור הזה,לחשוף בפני עוד אנשים,רעיונות שלנו.

אני פונה גם-ואולי בעיקר- לאלה מאיתנו שעדיין לא מועסקים מיקצועית כקופי רייטרים, (או מעצבים גראפיים,אם למישהו פה מתחשק להראות ויזואל אלטרנטיבי שהכין למודעה \סרטון קיימים) . וגם לאלה שלא מתכוונים כלל לעבוד בתחום הזה,אבל יש להם רעיונות,שהם יישמחו לחלוק.וכמובן- לגולשים שמעונינים לקרוא רעיונות,ולא עוסקים כלל בכתיבה.
מין הסתם,ההודעות- לפחות אלה שאני אוסיף לשרשור- לא תהיינה בזרגון מיקצועי 'פרופר'. עדיין,אני חושבת,ומקווה,שיעניין אתכם לקרוא.

ברשותכם, אתחיל.

רעיונות (ששלחתם ולא התקבלו,או לא שלחתם כלל) לפרסומת דוריטוס לסופר בול?

חברת דוריטוס פונה לקהל,ומבקשת שיגישו סרטוני פרסומת לדוריטוס. אני לא יודעת אם מותר להכניס כאן לינקים מיוטיוב,אז לא אכניס לינק,אבל אני בטוחה שבקלות תוכלו למצוא את הסרטונים שעלו לגמר.(לפחות שניים מהם,ממש מצוינים לדעתי).

אם למישהו יש שם מתאים יותר לפינה,בבקשה הציעו. אפשר גם משהו הקשור למילה 'אלטרנטיבי',כי הרעיון הוא,בעיקר,להגיש אלטרנטיבות לפירסומות קיימות.

יותר מאוחר,אכתוב כאן רעיון או שניים שלי ל'דוריטוס'. אבל לפני כן... אנסה להוסיף הודעה עם שתי תמונות, פוסטרים שעיצבתי ל אדבול,ולא נבחרו...(הרגע גיליתי שלא נבחרו..)

לקמפיין אלטרנטיבי ל 'תשמרי על הכוס שלך'.
 
רעיונות שלי לקמפיין מודעות סם אונס

אדבול ביקשה רעיונות אלטרנטיביים,לפוסטר של 'טיים אאוט',שייש אנשים שחשבו שהוא פרובוקטיבי .

שלחתי המון,לפחות חמישה שונים.

רעיון אחד,אני מנסה לצרף כאן כקובץ תמונה (מקווה שנקלט בהודעה)

רעיון אחר,שלא טרחתי לעצב ויזואלית:

בובת מין המחזיקה ביד כוס משקה אלכוהולי.

הכיתוב מתחתיה: 'את לא הבובה של אף אחד!'.

המשך המלל מסביר,שסם אונס מנטרל את השליטה על הגוף,ולפעמים אפילו את הזכרון.


רעיון אחר שלי : כמו שאת לא משאירה את התיק שלך ללא השגחה,כך גם את השתיה. פה פניתי לנוהג מקובל,וניסיתי להראות,שיש להחיל אותו גם במקרה הזה. אם חשוב לנו לא לאבד כסף ומפתחות,על אחת כמה וכמה,בוודאי שנשגיח שאף אחד לא יוכל 'לגנוב' לנו את השליטה על הגוף.
 
ויזואל נוסף לרעיון אחר. זהירות: תמונה 'קשה',

אני לא מעצבת גראפית,אבל זו רק סקיצה,ותצליחו להבין למרות השימוש הנורא בתוכנת 'צייר'... :)
 
המסר מאוד ברור עדיף על ":תשמרי על הכוס ..

שלך עם הניקוד "בכפל המשמעות" המעט בוטה, בלשון המעטה... העניין הוא חיובי בהחלט שהבחורה תגן על עצמה, אבל הכיוון לדעתי צריך להיות גם בלהוקיע את "המסממים", ולהפוך אותם למה שהם באמת, פושעים - גברים בלי "ביצים" ואימפוטנטים,, אם הם זקוקים לסם כדי "להשיג" בחורה לסקס.
 
תודה :). רעיון לגינוי והוקעת המסממים:

'מסמם?-אתה פשוט דראגופיל!' . על משקל פדו-פיל וכו'. זה יכניס אותם ל'קטגוריה' לא מחמיאה,ילביש תוית מעוררת דחיה.

לניצול העובדה שהמונח הזה לא ידוע,אפשר להעלות קודם כל טיזר שכולל את המילה,בלי הסבר מהי בדיוק,רק בציון שמדובר במשהו שלילי,ולעורר סקרנות במה מדובר.

ועוד רעיון כללי שחשבתי עליו: המילה כימיה,יש לה משמעות אחת של 'יש בנינו כימיה',ומשמעות אחרת,של 'התערבות כימית,סמים'.

חשבתי על פניה לגבר שהמסר שלה הוא- כימיה זה בין אנשים,ולא משהו שמכניסים בהחבא לבחורה. (הניסוח לא טוב,בגלל זה אני אומרת שיש לי רק רעיון כללי)
 
הבריף של דוריטוס כלל מילת מפתח: 'אומץ'.

הסרטון שלי:

פתיחה- המשפט: האם אתה אמיץ מספיק לאכול דוריטוס?

תמונה ראשונה: הנשיא אובמה נואם : "זהו רגע היסטורי... " ואז,נשמע קול כרסום דוריטוס. אובמה משתתק בתדהמה,וכולם מסתכלים מי הוא החצוף שמפריע לנאום? - אחד משומרי הראש שעומדים לצד הבמה,בולס דוריטוס בנחת.

תמונה חילופית או נוספת לנ'ל: חתונה נוצרית. הכומר שואל 'האם תקחי אותו לבעל?' ואז,בדיוק,קול כרסום מחריש אוזניים. הפעם זו אחת השושבינות,שלועסת מהחטיף.

תמונה נוספת: אדם עומד מחוץ לספריה,(במרחק של שניים שלושה מטר מהכניסה) . ספרנית במראה 'סטריאוטיפי' (שיער אסוף בקפידה, משקפיים שמרניות) מסיטה במהירות את מבטה החמור לעברו. הפעם,קול הבליסה חלש למדי ( אבל זו סיפרייה,והספרניות האלה,יש להן ראדר לקולות הכי שקטים...).

שוט סוגר: על כל המסך תמונה של החטיף באריזה, בליווי המשפט 'דוריטוס,אם יש לך אומץ!'.או סיסמא חילופית: דוריטוס,חוויה לכל החושים! (שהרי טעם וריח יש לחטיף,והרגע הראינו תמונה שלו,כך שגם חוש הראיה משתתף,וכמו שהדגמנו בסרטון,בהחלט גם חוש השמיעה שותף...)

תמונה סוגרת: הספרנית מכסה את החצוף שהרעיש,בתא שקוף שכתוב עליו 'חסין קול'. (כמו חדרי הקול שייש באולפנים... שכחתי מה הביטוי המדוייק לחללים כאלה,שמהם לא 'מחלחל' שום הגה).
 
תודה!.אני מקווה שעוד גולשים יכתבו רעיונות

אגב,אחרי שכתבתי את התסריט שלי,גיליתי שעשו אחד קצת דומה,גם הוא נעשה עבור דוריטוס.שם האורחים התנגדו לחתונה,בשלב בו הכומר שואל 'האם מישהו מתנגד'. זה בכל זאת לא מאה אחוז הרעיון שלי,כי אצלי העקרון היה ההפרעה ברגע מאוד חשוב,ולאו דווקא עצם החתונה.
 
ובעקבות הרעש והסרת הקמפיין של 'ילדים שמנים'

יש לכם רעיון חילופי,איך להעביר בפלקט את המסר : 'דאג לתזונה לא משמינה,כך שילדך לא יהיה בעל עודף משקל.' בצורה שלא תפגע בילדים,שלא תקומם את ההורים?

לי כרגע אין שום רעיון,אם יהיה אכתוב בהמשך.
 
אני חושב שהכיוון צריך להיות בריאותי, להדגיש.

את הנזקים בהשמנה בכלל, ובפרט אצל ילדים, באופן בונה וחיובי, ולא לועג ומזלזל.
גם הויזואל, הצד שרואים בפרסום, צריך להעביר את המסר הבריאותי לילד/ה, ולרמז על אחריות ההורים בנושא התזונה וההשמנה. למעשה קהל היעד הישיר ו"האמיתי" לדעתי, הם ההורים, שבעזרתם הציפייה היא לשנות את הרגלי התזונה של הילד.
 
מסכימה איתך-

אין טעם להזכיר את העניין האסטתי,משתי סיבות.

האחת- ילדים שמנים 'זוכים' לקבל תזכורות (לצערינו) מילדים אחרים,על איך שהם נראים. אני בטוחה שההורים יודעים שהילדים שומעים הערות בנושא .

השניה- היום יש גל של שלילת הלגיטימיות הבלעדית של רזה,כאסטתי.


הכיוון הבריאותי, יעבור בלי ליצור אנטגוניזם,וגם,בנינו- בעולם מתוקן,הוא הדבר החשוב.

יש לי רעיון כללי לפניה להורים,משהו על כך ש: כמו שאתה מפקח איזה תוכן הילדים שלך רואים בטלויזיה,כך ראוי שתפקח על המזון שלהם.

כמו שכשהורה,חשוב לך מה האוזניים של הילד שומעות,העיניים רואות,
כך עליך לפקח על המזון שהוא צורך.

והייתי מגישה את ההצעות לאישור של פסיכולוג חינוכי,לוודא שאין סכנה שהמסרים הפירסומיים יזיקו לילדים.ורק אז 'שולחת לדפוס'.
 
רעיון- ערכי סכרת,או כולסטרול

במקום לדבר על משקל,למציין בפלקטים מספרים.
אפשר למשל

200<150
(זו תהיה שורת הגימיק,שמושכת תשומת לב)
חשבונית זה נראה שגוי,מתחת בפלקט יופיע ההסבר:

במספרים של סכרת,מי שהוא מאתים,פחות בריא ממי שהוא מאה חמישים.

שימרו על תזונת ילדיכם,למניעת סכרת,וכולסטרול גבוה.
 
אכן, חשיבה וחינוך פוזיטיבי, בנושא השמנה...

במיוחד כשמדובר בבני נוער, הרבה יותר אפקטיבי מקמפיין לעגני ומזלזל, כפי שניסה הקמפיין שהורד (בצדק), לעשות.
 
למעלה