קופסאת שימורי טונה עם לויתן בתוכה

Sunlight Theory

New member
קופסאת שימורי טונה עם לויתן בתוכה

ה-DN-S1000 מתאפיין בכמות רבה של אפשרויות , במקביל למימדים קטנים וקומפקטיים ככל האפשר . אתה מרוויח ניידות קלה , ואפשרויות רבות הרבה מעבר לבסיסיות , אבל כתוצאה מכך הוא גם מכשיר מעט מסובך . משתמשים רבים מתלוננים על מורכבות בתפעול שלו , אבל רבים מהם מתרגלים לשיטת העבודה והיא נעשת טבעית בשבילם. תוכל לקרוא סקירה שביצעתי על המכשיר : לחץ כאן לסקירה עבור ה-DN-S1000 . ה-CDJ-200 מתאפיין בקרוסאובר בין האח הקטן , CDJ-100S , לבין האח הגדול שלו , CDJ-800 . מדובר בנגן מדויק בעל רזולוצית פיטץ' גבוהה (מאוד ביחס לקטגוריה שלו) , מערכת Loop מתקדמת ופונקציות מותרות המוסיפות עניין . לא כל מי שהתרגל ל-CDJ-100 מוצא את ה-CDJ-200 כנוח לעבודה באופן טבעי , מהסיבות שרגישות גלגל הג'וג ובכלל המבנה שלו שונים ודרוש כאן תהליך הסתגלות קצר . גם עליו ביצעתי סקירה , אם כי היא מיושנת אף יותר מהסקירה הקודמת : לחץ כאן לסקירה עבור ה-CDJ-200 . משפטי סיכום : רוצה דיוק מקסימאלי בקטגוריה ואמינות גבוהה יותר? - CDJ-200 . רוצה דיוק סטנדרטי , אמינות פחותה משל נגני Pioneer אך גבוהה משל שאר המתחרים בשוק ואת הפונקציות הרבות ביותר בקטגוריה ובאופן מסויים בכלל? - DN-S1000 .
 

Sunlight Theory

New member
כתגובה ל-"שומפי הגוער בסוסים"

מתנצל בפני מנהלי הפורום , בעיות בתצוגת דפי אינטרנט .
 

Shaked1991

New member
בקשר לפיוניר..

אני חולק עליך על מה שכתבת שהאפקט ZIP שמדמה עבודה על פטיפון היה צריך להיות ברייק אוטומטי בגלל שאם נשכיל נוכל להשתמש באפקט הזה לעוד פיצ'רים קטנים..: א. הג'וג משמש שליטה על האפקט, נוכל לנצל זאת בכך שהאפקט עצמו משנה את סולם השיר והטמפו ביחד, ככה אפשר לשנות את הסולם הווקלי של השיר. ב. שימוש של משחק של האפקט + קיו נותן אפקט נהדר למעבר בין שירים (מיקס). ג. במקרה של ברייק - שליטה על זמן הברייק ועל עוצמתו.
 

Sunlight Theory

New member
סטנדרטים נמוכים מאוד

נתחיל בטענתך לגבי שינוי הסולם . מי שמעוניין בלשנות את הסולם , עושה זאת למטרות מיקס הרמוני . ומי שהגיע לרמה של מיקס הרמוני טהור , אינו יהיה שבע רצון מאיכות הסאונד המזוויעה שתתקבל בשינוי של חצי אוקטבה (6%) באמצעות אפקט ה-Zip (תוכל למצוא על כך דיונים רבים , ישנים יחסית , גם בפורומים של Pioneer). נקודה שנייה היא , ששוב פעם אם מדובר באדם שהגיע למיקס הרמוני טהור ובעל סטנדרטים וצרכים גבוהים יחסית , הוא ידרוש שגלגל הג'וג יהיה פנוי לחלוטין לתיקוני ("רצועת") פיטץ' - ולא יהיה ניתן לעשות זאת ברגע שהשתמשת בגלגל הג'וג לשינוי הסולם , הרי לא בא בחשבון לבטל את השינוי ואף לא לרגע קט . נכון לכעת , מלבד שינוי הפיטץ' ללא פיצוי פיטץ' , ל-Pioneer יש 2 הצעות לשינוי סולם : Color/Harmonic ב-DJM-800 ו-Humanizer ב-EFX-1000 . טענתך השנייה , שמשלבת בתוכה גם את השלישית ובכלליות נקרא להן "שימושיות" , גם היא מציבה דרישות נמוכות . שוב , אפקט ה-Zip פוגע באיכות הסאונד של השיר , והוא עצמו (ללא קשר לאות רטוב , אני מדבר על הסימולציה) לא איכותי כלל . בנוסף לזה , שימוש ב-Zip תופס לך יד אחת , ואף אדם שהגיע לרמה של מיקס הרמוני לא יתיר זאת . עובדה נוספת היא , שהסינכרון יהיה טובה ביותר עם ברייק אוטומטי שנעשה באופן לינארי ולא אקראי על פי נשמע ונגיב . בברכת שבת שלום , גלעד מנע .
 

Shaked1991

New member
אני מדבר על זה

שאפקט לכשעצמו צריך להיות דבר שליט משמע שאפשר לשלוט עליו בכל צורה. ברייק אוטומטי כשמו הוא- אוטומטי - התזמון, העוצמה, והאחוזים נקבעים באופן אוטומטי לחלוטין לפי ההצעה שלך. חוץ מזה יש עוד הרבה שימושים של האפקט הזה שלא ציינתי כמו התחלה איטית של השיר, וכמו שציינתי מקודם ה"סקראץ'" קיו של פיוניר.
 

Sunlight Theory

New member
אתה פוסל את המשפט של עצמך , שים לב

"שאפקט לכשעצמו צריך להיות דבר שליט משמע שאפשר לשלוט עליו בכל צורה" "ברייק אוטומטי כשמו הוא- אוטומטי - התזמון, העוצמה, והאחוזים נקבעים באופן אוטומטי לחלוטין לפי ההצעה שלך." משמפט , פרמטר הזמן (ובעקבותיו העקומה) אינו קבוע כברירת מחדל - ונתון לבחירה ע"י המשתמש .
 
למעלה