קופסא

maxbass

New member
קופסא../images/Emo44.gif

מישהו יכול להביא לי קישור לטוטוריאל ליצירת ראש (למשל) מקובייה במאיה.. הטוטוריאלס שמצאתי לא עזרו לי כי אני דיי חדש בעסק וההסברים הם לא מספיק מפורטים (איפה לוחצים, מה בוחרים... דברים כאלה, במקום זה יש דברים כמו "תוסיפו פרטים" ותמונה, זה לא ממש עוזר לי אישית, כי אני עוד לא מאומן בהוספת פרטים) בתודה:)
 

RaNNdomal

New member
טוטוריאל

יש לך פה לינק נחמד, אבל אולי באמת כדאי לרכוש מיומנויות בסיסיות לפני שקופצים למים. http://www.secondreality.ch/tutorials/modelling/head.html
 

RaNNdomal

New member
תנסה

הלינק לא עובד לי פתאום, אז תנסה רק: http://www.secondreality.ch ומשם לטוטוריאלים.
 

maxbass

New member
וואלה..

זה באמת יותר עוזר, אבל לא הכי עד הסוף... (למשל הקטע בהתחלה שבו the cube is then spherified אין לי מושג איך עושים את זה). אם אפשר משו לרמה של "יותר טיפשים":)
 

RJ11

New member
תלויי...

מה הרמה שלך אתה יודע להשתמש בתוכנה? כפתורים, תכונות יותר מתקדמות ועוד... או שאתה לא יודע בכלל? אם אתה לא יודע בכלל הייתי ממליץ לך על www.3dbuzz.com, אני תמיד ממליץ על זה אחלה של אתר למתחילים. תירשם, תכנס להורדות, מאיה, ותתחיל להוריד. יש שמה גם דברים ליותר מתקדמים אם אתה רוצה, בפורומים אני מניח שאפילו יותר מזה.
 

maxbass

New member
הקטע המצחיק

(והעצוב) הוא שראיתי את כל המיליון שעות של הטוטוריאלס שהיו ב 3dbuzz ואני יודע לעשות את הדברים שהם עשו שם (תותח וכוס יין), אבל אני צריך את הטיפת קישור ליישום הטכניקות הללו על המידולים שאני רוצה.
 

maxbass

New member
ולפי מה שהבנתי..

מידול מקופסא הוא הדבר הכי בסיסי, אז אם אני אדע למדל ראש מקופסא (שזה בעצם יישום של הדברים שלמדתי מהאתר), יהיה לי יותר קל למדל את כל שאר הדברים שאני רוצה. אז אם אפשר קישור טוב, אשמח.
 

maxbass

New member
../images/Emo70.gif אנשים, זה ממש חשוב../images/Emo70.gif

אני ממש צריך טוטוריאל או הסבר על שיטת עבודה.. אני דיי תקוע
 

maxbass

New member
יש להם את הטוטוריאל הספציפי?

כאילו, טוטוריאל בסיסי של איך לבנות מקופסא? כי יש לי מלא טוטוריאלס שלהם, אבל הם יותר מתקדמים, או יותר מדיי למתחילים. פשוט חסר לי הקישור הקטן הזה בין התיאוריה לפרקטיקה, ז"א, שיטת עבודה
 

RaNNdomal

New member
אין קיצורים

אולי כדאי לשנות גישה. אנשים כל הזמן מנסים למצוא קיצורי דרך, ובסוף מוצאים את עצמם תקועים. הייתי ממליץ ללמוד קודם טוטוריאלס של התוכנה עצמה (יש ב-HELP), כדי לדעת כלים בסיסים, ואז לעבור לטוטוריאלים שאתה מדבר עליהם.
 

maxbass

New member
אבל כבר עברתי על כל הבסיס...

(10 שעות של טוטוריאלס נראה לי דיי בסיס) רק חסרה לי הטכניקה ההתחלתית... ואני מאמין שטוטוריאל על בניית פנים מקופסא דיי יעזור לי
 

RaNNdomal

New member
בסיסי

לעבוד עם SCULPT DEFORMER כדי לעגל קובייה זה בסיסי. SPLIT POLYGON זה בסיסי. אין יותר בסיסי מזה, וזה מה שאתה צריך כנראה ללמוד. 10 שעות זה טיפה בתוך ים של זמן שצריך להשקיע.
 

מיכאל ג

New member
עשר שעות של טוטוריאל???

בנאדם, חכה כמה חודשים! פנים זה הדבר הכי קשה שיש בתלת מימד. לעשות כיסא אתה יודע? מה עם מכונית? זה סתם דבילי לקפוץ למים העמוקים, קודם תתמקצע בבסיס של התוכנה.
 

maxbass

New member
שמע...

לא שאני קופץ ישר למידול היפרריאליסטי... פנים קומיקסיים גם יספיקו.. והבדל בין מידול של מכונית ופנים זה רק הבנת אנטומיה. כולה מה שאני צריך זה טיפ קטן של שיטת עבודה (אבל טיפ שאני גם אבין אותו:))
 
קשה מאוד להתאים טיפים לרמת הבנה

אבל תנסה את זה: http://www.thehobbitguy.com/tutorials/polymodeling/index.html וגם בקישורים יש את הטוטוריאלים של משה ביתן ששווה לנסות אולי זה יעזור לך.
 
אני שוב אומר

יש טוטוקיאל בדיוק לעניין הזה בטוטוריאלים של התוכנה. הוא בספרית TUTURIALS FOR GAMES PROFESSIONALS וקוראים לו MODELING A LOW-POLY CHARACTER, הוא נותן הרבה כלים שימושיים מאוד בPOLY MODELING, ואתה גם לא חייב ללכת בדיוק לפי ההוראות שלו, אחרי שאתה קולט את הרעיון הכללי אפשר להיעזר רק בתמונות בתור רפרנס, זו דמות קומיקסית (כמו שאתה יכול לראות). אבל גם אני חושב שלא צריך ישר לקפוץ על דמות, תתחיל בדברים פשוטים. נניח שלט טלוויזיה, פחית קולה, מסך מחשב או כל חפץ פשוט שאתה יכול לראות בסביבתך. אחר כך תעבור לדברים האחרים...
 
למעלה