קופ"ח כללית עיצבנו אותי

בלארט

New member
קופ"ח כללית עיצבנו אותי

היום באתי לקנות ריטלין בקופה עם מרשם והכל טיפ-טופ, והרוקח הודיע לי שע"י הנחיה חדשה ממשרד הבריאות אי אפשר לתת ריטלין למבוגרים מעל גיל 18 בלי מכתב אישור ממשרד הבריאות, כשביקשתי לראות את ההנחיה לא נתנו לי בטענה שמדובר במסמך פנימי. התקשרתי לרופא המומחה (ד"ר טל למי שמכיר) וכמובן הוא לא שמע על כך מעולם. מחר אני אמשיך לטפל בעניין ואבדוק עם רופאת המשפחה. סיפרתי לכם א. כי זה עיצבן אותי ורציתי לשתף מישהו. ב. לשאול אם נתקלתם לאחרונה בדבר כזה.
 
ד"ר איתמר טל? לא מכיר ג'ינס אחר!

ואני לתומי חשבתי שעשו לי כבר את כל הקונצים האפשריים בכל הנוגע לריטלין. לא, את הפטנט הזה עדיין לא ניסו עלי (מה שהמוח היהודי יכול להמציא) אבל אני אשמח אם תדווח על המשך השתלתלות העניינים שלא ניצטרך ללמוד על בשרנו. תודה - גידי
 

zivadina

New member
ריטלין למבוגרים:

א. ד"ר איתמר טל הוא נוירולוג שמתמחה בהפרעות קשב ורכוז ועובד בטבריה ועפולה. ב. גם לי (46) עשו את אותה הבעיה. זאת אומרת, אני באמת קיבלתי היתר מיוחד לקבל ריטלין אחרי שעברתי אבחון, אבל השנה דרשו מרופאת המשפחה שלי לחדש אותו. ג. את ההיתר המיוחד מקבלים דרך רופא המשפחה, שצריך לכתוב מכתב ל"מיתר" או משהו כזה בקופת חולים, ושם יתנו לך היתר מיוחד לקבל ריטלין, כי אתה מעל גיל 18, ומשרד הבריאות לא מכסה את זה. אז הקופות מכסות, ואני חושבת שזה לא קשור לביטוח המשלים (דווקא יש לי). כמובן שלפני זה אתה צריך מכתב מהנוירולוג/פסיכיאטר שמטפל בך, אבל הבנתי שאת זה כבר יש לך. אם לא-תבקש ממנו מכתב חדש. בזמנו עשיתי על כך ברור אצל דובר הקופה ("כללית").
 

nutmeg

New member
בבקשה לכתוב

מכתב תלונה למנהל המחוז של הקופה בה אתה חבר... אם אפשר עם שם בית המרקחת וכו'. מי שרוצה להגדיל לעשות כותב העתקים למשרד הבריאות ולאן שצריך. לא לוותר!
 

zivadina

New member
לפני שמתלוננים צריך לבדוק הכצעקתה

זאת אומרת, אם באמת יש נוהל כזה ואיך אנחנו מסתדרים אתו. רק אם יש סתירות וקשיים יש טעם להפעיל את המכבש.
 
למעלה