קח בחשבון שתהליך החניכה כולל פנים מול פנים
בהדרגה בקורס, בסימולציות מול עמיתים, בהאזנות לנציגים ותיקים (יושבים בעמדה של נציג ותיק, מתחברים לאוזניות שלו עם מפצל, רואים ושומעים מה הוא עושה) ואח"כ אותו תהליך חוזר על עצמו במענה בחניכה, רק שאז אתה עונה לשיחות ונציג חונך יושב לידך עם אוזניות ומפצל ומדריך אותך אישית.
כמו כן עבודה במוקד טלפוני כולל אינטראקציה מסוימת עם העובדים מסביב – אחראי משמרת, מנהל צוות, מנהל מוקד, הדרכות, תדריכים, ישיבות צוות, מקשובים (שיחות משוב אחד על אחד עם המנהל) ועוד. אם אתה מרגיש שלא תהיה מסוגל לעמוד בדרישות האלה, עדיף לנסות לטפל בכך לפני או לנסות לחפש אפיק תעסוקתי אחר.