קורס גרירות

י ו ב ל ק

New member
קורס גרירות

מחפש שותפים לקבוצה אשר תעבור קורס גרירות מי שמעוניין נא לשרשר הודעה או ליצור עימי קשר יובל
 

ASI Z

New member
אשקול הצטרפות אם יהיה ,ולדעתי גם סרדר מעוניין

 
גמני מעוניין, אבל...

חברה, לא לשכוח שלא לכולנו יש את מנימום הדרישות לכזה קורס. לפי הסע"מ, עמ"נ לעבור קורס גרירה צריך שיהיו לפחות 40 המראות באתרי גובה, ומינימום של 25 שעות אוויר (סעיף 9.5.1.2). לצערי אני עדיין לא עומד בדרישות (בקרוב, בקרוב
)
 

y u v 12

New member
הגיע הזמן להשתוות לעולם

לא יודע מתי נכתב הסעיף הנ"ל אבל אני מנחש שלפני הרבה זמן, בחו"ל ישנם הרבה מקומות שבהם לומדים לגלוש רק בגרירה בלי שום נסיון קודם (גם בארץ בקרוב). כנראה שהגיע הזמן לעשות שינוי בסעיף זה. אני מבקש תגובות חיזוק מה"צעירים" כי עוד רגע יתנפלו ה"זקנים"
 

David Gerby

New member
אני מקווה שאתה לא מקטלג אותי בקטגוריה של

הזקנים:). סתם לידיעה - הגרירה שנלמדת בקורס גרירות היא גרירה בחבל סטאטי כאשר הרכב מחובר ישירות לחבל (דרך מד לחץ). הגרירה הזו דיי אגרסיבית ודורשת נסיון מסויים בהמראות ובטיסה. הגרירות שנלמדות בעולם - ווינץ' או קטנוע הן פשוטות יותר ללימוד ואינן דורשות כמעט נסיון קודם (בלווית מדריך). אז למה לומדים בחבל סטאטי? בגלל שעד היום זו הדרך הפשוטה והזולה ביותר להקים מערכת בשטח ולהמריא, וזה מכשיר אותך טכנית לכל סוגי הגרירה (למעט גרירה אווירית). למרות כל זאת, הגרירה אינה דבר מסובך כלל ואולי יש מקום להקל במידה מסויימת בדרישות הסע"מ.
 

שוייצר1

New member
מחזק את איתי pay out winch

לגרירה בעזרת pay out winch "תוף משחרר" מספר יתרונות בטיחותיים: גרירה פחות אלימה עקב ווסת מתח כבל -מנטרל השפעות נהג גורר ומפחית סיכון לlockout מרחק קצר בין רכב גורר לגלשן בתחילת גרירה- קשר עין ותקשורת טובה יותר אמצעי בטיחות-גליוטינה לחיתוך כבל מהיר בחרום ואפשרות לשינוי מתח במהלך הגרירה ועוד... ברשותי מערכת זהה לזאת בתמונה של איתי בעבר ביצעתי בעזרתה גרירות בטנדם ככל שידוע לי היחידות שבוצעו בארץ בכל אופן אשמח לתרום את המערכת לטובת הקורס. לפרטים נוספים נא להתקשר טלפונית אשמח לעזור אלון שוייצר
 
מערכת כמעט זהה

אהלן שוויצר, שלי היא מערכת מדרא"פ אשר מועתקת מדגם גרמני (ההבדל הוא במשקל: אלומניום - ברזל). במערכת שלי העומס נקבע מראש לכל הגרירה ותאוצת יתר לא תגרום להגדלת העומס/מתח על הכבל (פטנט פשוט ומדהים). במערכת שלי אין נהג וגורר, יש רק נהג/ת. ישנה גליוטינה וכל השאר כפי שכתבת. נראה אולי מחר נרד דרומה. איתי
 
למעלה