קורס חיזוק לנהגים חסרי ביטחון....

הילית111

New member
קורס חיזוק לנהגים חסרי ביטחון....

הי לכולם וערב טוב בגיל 30 הוצאתי רשיון נהיגה. מאז לא נהגתי לבד אפילו פעם אחת. למדתי על הילוכים . יש לנו רכב אחד בבית הוא הילוכים אבל לא נהגתי עליו לבד וגם לא עם הבעל פשוט פחדתי. הנקודה היא שאני מתכוונת עקב כסף שקיבלתי לקנות לי אוטו קטן אוטומט לא הילוכים. ולמה אני כותבת את כל זה? כי ברור לי שאני צריכה שעורי רענון לא נהגתי שנתייים זה דבר ראשון. ובעצם מאז שהוצאתי הרשיון לבד באוטו לא נהגתי כאמור. אני חוששת ומאמינה שיש לי קצת פחד מנהיגה לבד יש מחסום מסוים שעוד לא עברתי אותו למרות שעברתי טסט ואני לא יודעת איך להתגבר לבד על המחסום הזה. ואני רוצה לעשות זאת לפני שאני קונה רכב. (שלא אגיע למצב מצחיק שיש לי רכב אבל אני לא יודעת מה עושים איתו למרות שיש רישיון בארנק) ופה מגיעה השאלה שלי שקלתי לקחת כמה שיעורים עם המורה שלי שלימד אותי ברכב אוטומט אבל אני מתלבטת כי לפני כמה זמן ראיתי בטיוי היתה כתבה על קורס מיוחד לאנשים) שלמדו נהיגה עברו טסט הכל טוב ויפה אבל יש להם את הפחד מלנהוג לבד. אז הקורס הזה הוא מיוחד לאנשים כאלו . אשמח מאוד אם מישהו יכול לתת לי קישור למקום שעושה את הקורס הזה . מדובר גם על כאלו שכן נוהגים אבל יש להם פחד מאוד גדול בכביש. ספציפי מדובר על טיפול בפחד בנהיגה בכביש (לא פחדים באופן כללי ) וזה קורס מעשי (נוהגים ברכב) לא סוג של קבוצת תמיכה למרות שאולי חלק מהקורס גם כולל סוג של הדרכה פרונטלית וכו אין לי מושג. בכתבה בטיוי הראו את הקורס בפועל שזה מעשי. זה קורס יחודי לכן אני מאמינה שעשו עליו כתבה כי כנראה שיש את הבעיה הזו ל לא מעט אנשים אשמח לעזרה ומידע על הקורס הזה תודה וערב מקסים לכולם
 

be_roo

New member
לא שמעתי על הקורס הזה, אבל אולי אין בו צורך

למה שלא תתחילי עם שיעורים אצל מורה רגיל? יכול להיות שתגלי שאחרי שיעורים ספורים נעלם הפחד. צריך לזכור שפחד הוא דבר בריא, הוא מונע מאיתנו לעשות דברים שמעבר לגבול היכולת. הבעיה היא לא פחד, אלא חרדה. ההבדל הוא שחרדה מונעת מאיתנו לעשות גם דברים שהם כן בגבול היכולת. אם מדובר בחשש ו"חלודה" סביר להניח שכמה שיעורים יספיקו. בכל מקרה, צר לי, אבל על הקורס הזה מעולם לא שמעתי.
 

DoubleD

New member
אולי יעזור לך קורס לנהיגה מתקדמת ?

במקום להתחיל שוב מאפס ולהשאר אפס כמו רוב הנהגים בארצנו ש"לומדים" נהיגה.. אולי כדאי קצת להגביר את העוצמה, לפעמים פחד הוא המנגנון הכי טוב להשאר בחיים, פחד מהכישלון הוא השאיפה להצליח..
בכלמקרה, על הקורס שאת מתארת לא שמעתי, אבל תוכלי לחפש ברשת "נהיגה מתקדמת" ויצוצו לך כמה אופציות שאולי יראו לך רלוונטיות. בהצלחה
 

דני ג

New member
אכן יש קורס כזה

חלק מהקורסים האישיים שאני מדריך הם קורסים שמיועדים לאנשים בעלי קשיים ופחדים בנהיגה. אין שום בעיה לטפל בבעיה, מאחר ומדובר בתהליך המבוסס על שיפור ההבנה והשליטה, הן בצד הטכני והן בצד הרגשי. אם תרצי, אשמח לעזור לך. דני.
 
למעלה