מערכת לימודים
אוקיי , אז הקורס מתחיל מאפס , ובונה לך את הבסיס בתוכנה , הקורס ילמד אותך את רוב כלי המידול , טקסטור , דיינמיקס , תאורה , ורינדור בהתעמקות ... כמו כן יתלוו אליו גם הפיצ"רים של גירסא 6 וכולי .... בקשר לאיזה רמה , אי אפשר למדוד את זה ככה , אבל אם אתה שואל על הנושאים אז זה בא ככה : The user interface *Working in 3D *UV coordinate space *Views *Cameras *Image Planes The Dependecy Graph *Nodes *Attributes *Connections *Pivots *Hierarchies *Mel Scripting Animating in maya *Keyframe Animation *Patg Animation *Non linear animation *Reactive animation *Dynamics Modeling In Maya *Nurbs Curve *NURBS surfaces *Polygons *Construction History DEFORMATIONS *Lattices *Sculpt Object * Cluster Character Animation *Skeletons and Joints *Inverse Kinematics *Single Chain Solver *Rotate Chain Solver *IK Spline solver *Skining your Characters *Flexors Rendering *Shading Groups *Texture Maps *Lighting *Motion Blur *Hardware Rendring *A-buffer rendering *Raytrace rendering *How the Renderer Works *IPR Unlimeted *Maya Hair *Maya Fluids *Maya Cloth * Mental Ray ועוד מלא נושאים שאין לי כוח לכתוב , בתוך כל אחד מהנושאים האלה נמצאים כלים ופעולות שיועברו בהתעמקות ... המערכת של הקורס תוכל גם להשתנות על ידי המשתתפים , אם הם מעונינים להתמקד בנושא מסויים , או לבקש ללמוד על כלי מסויים וכולי . ** משך הקורס הוא חודשיים עד שלושה חודשים ** , אז צריך להספיק את כל החומר בזמן המוקצב (אני מאמין שזה אפשרי ) מקסימום אם לא נספיק את כל החומר , יפתח עוד קורס המשך למתקדמים שכתוספת יעסוק בתכניקות מיוחדות במאיה .