קורס תטא הילינג יסוד בפורמט מיוחד

קורס תטא הילינג יסוד בפורמט מיוחד

קורס תטא הילינג יסוד בפורמט מיוחד הכולל עבודת רגש 31/10-3/11

כולנו רוצים לשנות ולשפר את חיינו; את הזוגיות, הבריאות, חיי המשפחה, הפרנסה והמצב הכלכלי ועוד. כל אחד מתלונן בפנים או כלפי חוץ על דברים בחייו, מאשים הרבה פעמים את אלו שסביבו, ומתחנן לאלוהים שמשהו ישתנה.
בתטא הילינג אנחנו מפנים את תשומת הלב פנימה במקום החוצה, ומבררים במעמקי תת המודע מדוע דברים מסויימים הולכים לנו טוב ולמה תחומים אחרים בחיינו פשוט צולעים או תקועים כל הזמן.
תטא הילינג הוא כלי מעמיק ועוצמתי שבאמצעותו ניתן לשנות ולרפא כל תחום בחיים ולזמן כל מה שרוצים למציאות! תדר תטא הינו מצב עמוק ביותר בפעילות המוח, אליו מגיעים בטכניקה מאוד מדויקת ופשוטה. תדר זה מאפשר גישה אל מעמקי התת מודע (היוצר את מציאותנו היומיומית) וחיבור אל אנרגיית הבריאה,המאפשרת זימון ,יצירה ושינוי בכל תחום!
בקורס נלמד לאתר אמונות, מחשבות, זיכרונות, ודפוסים החוסמים / מעכבים אותנו בחיינו ולהחליפם בכאלה המעצימים אותנו.
בעבודה מתוך תדר זה נוכחים לדעת שניתן לשנות כל דבר וכל תחום בחיים (אם באמת רוצים); ריפוי מחלות, יצירת שפע של כסף והזדמנויות, זוגיות ואהבה, עבודה, שחרור מהתמכרויות והרגלים מיותרים כגון: הפסקת עישון, ירידה במשקל, הרגעת חרדות ודאגות, שחרור כעסים ופחדים ועוד.
הנכם מוזמנים להעלות את תדר חייכם, ולממש את זכותכם המולדת לידע ושפע אינסופי: לברוא, לעצב ולחיות חיים מלאי אהבה, שמחה, הרמוניה, בריאות, הגשמה ושפע אינסופיים, מוזמנים ללמוד ליצור את מציאות חייכם מחדש ולזמן דברים חדשים.

לפרטים נוספים הכנסו לקישור המצורף, או התקשרו 052-8563656
שונטל מרכז בריאה
 
למעלה