dorsharabi
New member
קושיה קלה
היי
קראתי את המאמר המפורט היטב בכתובת: http://www.implanner.com/cms.html?id=117 כיוון שאני כרגע מפתח אפליקציה ואני מתעניין במידע זה.
רציתי להבין יותר את התמחור של הפרסום באפליקציות (שזהו מודל ההכנסות בו אעסוק) וצצה לי שאלה שלא הפסיקה להטריד אותי בעת קריאת הכתבה -
מדוע כל חישובי העלויות חושבו בדיעבד? קרי, בדוגמת ה-CPM, כאשר מישהו רוצה לפרסם אצלי (ע"פ הדוגמא שלך) הוא נוקב בסכום אותו הוא מעוניין להשקיע בקמפיין (תקציב הקמפיין) ולאחר שבדיעבד ראינו כמה חשיפות הוא קיבל, אנו מחשבים על העלות ל1000 חשיפות ע"י חלוקה פשוטה. אך מדוע חישוב זה מבוצע בדיעבד? זה לא משהו שאמורים להחליט עליו טרם חתימת ההסכם?
כנ"ל גם ל-CPC ולשאר שיטות הפרסום.
אשמח למענה,
דור
היי
קראתי את המאמר המפורט היטב בכתובת: http://www.implanner.com/cms.html?id=117 כיוון שאני כרגע מפתח אפליקציה ואני מתעניין במידע זה.
רציתי להבין יותר את התמחור של הפרסום באפליקציות (שזהו מודל ההכנסות בו אעסוק) וצצה לי שאלה שלא הפסיקה להטריד אותי בעת קריאת הכתבה -
מדוע כל חישובי העלויות חושבו בדיעבד? קרי, בדוגמת ה-CPM, כאשר מישהו רוצה לפרסם אצלי (ע"פ הדוגמא שלך) הוא נוקב בסכום אותו הוא מעוניין להשקיע בקמפיין (תקציב הקמפיין) ולאחר שבדיעבד ראינו כמה חשיפות הוא קיבל, אנו מחשבים על העלות ל1000 חשיפות ע"י חלוקה פשוטה. אך מדוע חישוב זה מבוצע בדיעבד? זה לא משהו שאמורים להחליט עליו טרם חתימת ההסכם?
כנ"ל גם ל-CPC ולשאר שיטות הפרסום.
אשמח למענה,
דור