קושי בגביית עמלה מחברה...

תודה רמי.לקח לך קצת זמן....

יש בשורה בענייני: התמדתי,לא וויתרתי,התעקשתי - הכל באימיילים בניסוח מתוחכם ונחוש עד שהבאתי אותם "לדקה ה-90" - ואז הם קבעו איתי פגישה לתשלום.
לא התפשרתי,לא וויתרתי על אגורה,הם גם לא ניסו זאת.
תחושתי לאורך כל "המסע" היתה שהם ישלמו,אך ללא ידיעת המועד שיבצעו זאת.
בסופו של דבר,היה עלי להמתין מספר חודשים מעבר לתאריכים שנקבעו בהסכם המקורי.מה שכן,הם ביקשו פריסה נוספת עם דחיית מועדים,הסכמתי עד גבול מסוים ,וקיבלתי את כל הצ'קים על כל התשלומים בבת אחת !
סוף טוב,דרך - לא קלה...
 
קושי בגביית עמלה מחברה...

על עסקה מוצלחת נשאר לחברה לשלם לי עמלה.
החברה עברה במספר חודשים את מועד התשלום כפי שהתחייבה
בהסכם כתוב וחתום.
* איני מעוניין לנקוט בהליך משפטי או דמוי משפטי כדי להשאיר פתח להמשך עבודה מול חברה זו.
* ביצעתי תזכורות בכתב וכן מכתב לדרישת החוב כפי שסוכם.
הטענות לדחויות בלתי פוסקות הן רק תירוצים לדחייה מובנית !
*** באיזה רעיונות יצירתיים ניתן לפעול מול החברה על בסיס
הנתונים שציינתי וללא איומים ?
תודה.
 
גביית תשלום - איחור בתשלום

שים לב שלא בטוח שאתה מעוניין להשאיר פתח להמשך עבודה מול חברה שאינה משלמת לך. כמובן שזה תלוי בנסיבות פרטניות.

אך אני כן יכולה להגיד שאם כן תבחר בדרך משפטית, בהנחה שהינך עוסק מורשה אתה יכול לתבוע בהליך קצר באמצעות תביעות קטנות , מניסיון זה מהיר ויעיל.
 
שלום זוהר

אני בטוח שהם שישלמו,השאלה / בעיה - מתי.
מדובר בסכום לא קטן וגם עסקה עתידית יכולה להיות בהיקף לא קטן,לכן לא כדאי לקלקל את היחסים עימם.צריך לחשוב גם קדימה.
בימהמ"ש לתביעות קטנות "קטן" עבורי לגבי עסקה זו.אך זה בימה"ש לכל דבר,ואיני מעוניין בכך,בטח לא בשלב זה של העיכוב.
עדיין מחפש משהו יצירתי שבוודאי ישנו "מתחת לפנס"...!
בכל אופן,תודה.
 
למעלה