קושי בהוצאה והחזרת צמיג לחישוק
אוקי, זה רגע השאלה המביכה שלי.
יש לי אופניים חדשים מזה כמה חודשים. היו כמה פנצ'רים וגם מסיבותיי שלי רציתי להחליף צמיגים. בכל הפעמים הנ"ל היה לי קושי ניכר בחילוץ הצמיג מהחישוק ועוד יותר בהחזרתו אל החישוק אחרי החלפת פנימית.
כל זה בהשוואה לגלגלים בכל האופניים הקודמים שלי בהם לא היתה שום בעיה כזו. זה הגיע לידי כך שבשתי הזדמנויות שונות, נשברה לי כף החילוץ בזמן הנסיון.
בהתחלה חשבתי שזו מיומנות - אבל מסתבר שגם חבר לרכיבה מיומן התקשה. אחר חשבתי שזה הצמיג, ועשיתי ניסוי בבית עם צמיגים שונים שיש לי, ועם גלגלים מהאופניים הקודמים.
המסקנה היתה די מתבקשת - זה לא הצמיג, זה החישוק.
החישוק משווק כtubeless ready, אבל אני משתמש בצמיגים רגילים ופנימיות כמו שרכבתי תמיד.
חוץ מלהחליף גלגלים (דבר שאני לא מעוניין בו, אחרי הכל אופניים חדשים וכו'). יש לכם עצות או תובנות איך להקל על עצמי בפעולה הכל כך בסיסית הזו (לרוב בתנאי שטח תוך כדי רכיבה, כשיש פנצ'ר). נמאס לי מהקושי ומהזמן שזה גוזל.
למי שזקוק לפרטים הטכניים - אלה האופניים, בדיוק במפרט שיש באתר:
https://www.boardmanbikes.com/gb_en/products/1573-asr-8.9.html
אוקי, זה רגע השאלה המביכה שלי.
יש לי אופניים חדשים מזה כמה חודשים. היו כמה פנצ'רים וגם מסיבותיי שלי רציתי להחליף צמיגים. בכל הפעמים הנ"ל היה לי קושי ניכר בחילוץ הצמיג מהחישוק ועוד יותר בהחזרתו אל החישוק אחרי החלפת פנימית.
כל זה בהשוואה לגלגלים בכל האופניים הקודמים שלי בהם לא היתה שום בעיה כזו. זה הגיע לידי כך שבשתי הזדמנויות שונות, נשברה לי כף החילוץ בזמן הנסיון.
בהתחלה חשבתי שזו מיומנות - אבל מסתבר שגם חבר לרכיבה מיומן התקשה. אחר חשבתי שזה הצמיג, ועשיתי ניסוי בבית עם צמיגים שונים שיש לי, ועם גלגלים מהאופניים הקודמים.
המסקנה היתה די מתבקשת - זה לא הצמיג, זה החישוק.
החישוק משווק כtubeless ready, אבל אני משתמש בצמיגים רגילים ופנימיות כמו שרכבתי תמיד.
חוץ מלהחליף גלגלים (דבר שאני לא מעוניין בו, אחרי הכל אופניים חדשים וכו'). יש לכם עצות או תובנות איך להקל על עצמי בפעולה הכל כך בסיסית הזו (לרוב בתנאי שטח תוך כדי רכיבה, כשיש פנצ'ר). נמאס לי מהקושי ומהזמן שזה גוזל.
למי שזקוק לפרטים הטכניים - אלה האופניים, בדיוק במפרט שיש באתר:
https://www.boardmanbikes.com/gb_en/products/1573-asr-8.9.html