קושי חברתי
לבתי בת ה- 5 וחצי (תאומה לאח)ישנו קושי להתחברות עם ילדים אחרים רצוי לציין שבתי ילדה שמחה המבקרת בגן בהנאה לעיתים בזמן משחק סימבולי מעדיפה לשחק לבד. בתי מתקשה ביצירת קשר עם יותר מילדה אחת ונוטה להתקבע עליה לאורך זמן גם שלא טוב לה בחברתה וגם כאשר היא סובלת ונעלבת מימנה היא ממשיכה לנסות את אותה חברה , רצוי לציין שבתי הולכת לחברות אחרות בהנאה רבה וכמו כן מגיעות אליה חברות שונות.ניתן לראות את הקושי במיוחד במגרש המשחקים אני מסבירה לה ללא הפסק שישנם חברות נוספות בגינה שישמחו לשחק איתה שהיא מכירה אותם אך זה לא עוזר היא ממשיכה להתלונן שמעליבים אותה ולא מנסה ליצור קשר עם חברות אחרות שלמעשה היא מכירה אותם בגן, אותו הדבר קורה במהלך היום בגן וגם כשהגננת מסבירה ללכת לשחק עם חברות אחרות היא ממשיכה בשלה , רצוי לציין שהיום היא אמרה לי באותה סיטואציה "אני לא יודעת , אני מתביישת" ,ולי היא אמרה "את עושה לי חור באוזן" (לאחר כל ההסברים שלי במהלך היום שחזרו על עצמן). מה עושים ואיך מחזקים אותה ?
לבתי בת ה- 5 וחצי (תאומה לאח)ישנו קושי להתחברות עם ילדים אחרים רצוי לציין שבתי ילדה שמחה המבקרת בגן בהנאה לעיתים בזמן משחק סימבולי מעדיפה לשחק לבד. בתי מתקשה ביצירת קשר עם יותר מילדה אחת ונוטה להתקבע עליה לאורך זמן גם שלא טוב לה בחברתה וגם כאשר היא סובלת ונעלבת מימנה היא ממשיכה לנסות את אותה חברה , רצוי לציין שבתי הולכת לחברות אחרות בהנאה רבה וכמו כן מגיעות אליה חברות שונות.ניתן לראות את הקושי במיוחד במגרש המשחקים אני מסבירה לה ללא הפסק שישנם חברות נוספות בגינה שישמחו לשחק איתה שהיא מכירה אותם אך זה לא עוזר היא ממשיכה להתלונן שמעליבים אותה ולא מנסה ליצור קשר עם חברות אחרות שלמעשה היא מכירה אותם בגן, אותו הדבר קורה במהלך היום בגן וגם כשהגננת מסבירה ללכת לשחק עם חברות אחרות היא ממשיכה בשלה , רצוי לציין שהיום היא אמרה לי באותה סיטואציה "אני לא יודעת , אני מתביישת" ,ולי היא אמרה "את עושה לי חור באוזן" (לאחר כל ההסברים שלי במהלך היום שחזרו על עצמן). מה עושים ואיך מחזקים אותה ?